Ja, kot sem napisal, 7-stopenjski DSGdq381 7 prestav?
LUK vztrajnik je polna cena cca 700€
za 500 ti pa vsak mehanik zamenja, cena za delo je od 300€ na gor
Ja, kot sem napisal, 7-stopenjski DSGdq381 7 prestav?
LUK vztrajnik je polna cena cca 700€
za 500 ti pa vsak mehanik zamenja, cena za delo je od 300€ na gor
dq200 ali pa dq381 sta oba 7 gangJa, kot sem napisal, 7-stopenjski DSG
Če sem napisal, da gre za Passat 2018 2.0 tdi (150 km) in 7-gang DSG bi to IMHO moralo biti dovolj jasno definirano.dq200 ali pa dq381 sta oba 7 gang
zate je to enako, je dsg in je 7 prestav
Men ste najlubši taki ki tako razmišljate....vsi glasni na sprejemu "sej to je vse isto"...Če sem napisal, da gre za Passat 2018 2.0 tdi (150 km) in 7-gang DSG bi to IMHO moralo biti dovolj jasno definirano.
Ni tako?
OK, OK my bad...Men ste najlubši taki ki tako razmišljate....vsi glasni na sprejemu "sej to je vse isto"...
Potem vas pa povabim zadaj v pisarno....a letnik ste rekli da je 2018....aha pa 2.0TDi da je ok.....potem pa 15 različnih opcij brez VIN za del ki ga rabite...pa ena kataloška 265eur....druga 314eur....3ja....
Gospod kjerga pa naročiva? A tega za 265eur al tistga za 314eur?
Zdej če ga že ne vrže na rit pri ceni in se pobere z izgovorom da se bo še mal "okol" pozanimal.... začnemo potem malo bolj moško sodelovat in smo končno konstruktivni
..
Če je pa še pameten....mu pa rečem a k dohrarju tud brez zdravstvene hodte pa v starih gatah?
Torej dsg, kjer mehatronika upravlja s palckami ki so namesto nog?PSA nima več DSG, oziroma jih niti ni imel, ker je "robot" (ejakuator ali nekaj takega) opravljal delo naše noge in roke. Kolikor jaz razumem to ni dvosklopčni sistem.
Kateri motorji razen splošno uporabljanega 1.2 pa so zanič?
1.2 se vrti v 3/4 stellantis avtomobilov. Pol majo se 1.5 HDi ki naj bi bil okej in mislim da 1.6THP ki je sedaj navoljo samo v kombinaciji z elektro motorjem. Ta 1.6THP naj bi od nekje 2018 bil spodoben, pred tem je bil pa bolj srot. Najboljsi motor 2.0HDi so pa ukinli. Fotr ga je mel, 180 konjsko razlicico, je naredu okol 350.000km brez enega samega problema,PSA nima več DSG, oziroma jih niti ni imel, ker je "robot" (ejakuator ali nekaj takega) opravljal delo naše noge in roke. Kolikor jaz razumem to ni dvosklopčni sistem.
Kateri motorji razen splošno uporabljanega 1.2 pa so zanič?
tudi 2.0 TDI ima DQ380/381, ki je "moker", suhe sklopke so na mlinčkih...zato so meni svetovali tsi, ker ima moker dsg, bi naj bilo boljše.