To ste eni carji vsi skupaj. Klasični avtomatiki so na svetu že xx let pa nikjer nisem zasledil, da bi pred semaforjem dajal v N ali P, ker bi to naj podaljšalo življensko dobo menjalnika. Zato je narejen avtomatik, da ne stikaš v eno po ročici, gumbu ali kaj pač ima vaš avto. Ustaviš, držiš bremzo in spustiš ko greš dalje, to je point avtomatika. Eni pa izumljate neko znanost okrog tega in skoz nekaj prestavljate ročico. Je kdo pomislil, da to bolj škodi sistemu kot držanje bremze v koloni ali na semaforju?
DSG je VW izumil, da ima več prihodkov od popravil. Navaden avtomatik je čisto v redu delal.
Na točki A avto vžgeš, prestaviš v D in se voziš do točke B, kjer prestaviš v P in ugasneš avto. Ročko menjalnika pretikaš ko avto stoji. To so pravzaprav vsa zlata pravila vožnje z bilokerim avtomatikom. Vsi ostali ki pa delajo iz tega cirkus, pač niso za avtomatika.Rad bi odgovore tistih, ki vozijo redno. Oz. se službeno bavijo s tem
Jaz imam sedaj prvič avtomatika, in sem navdušen. Je pa tako, da se učiš "rokovanja" z njim...
Za navadne avtomatike. Za DSG to ne velja, so prezahtevni za nas navadne uporabnike z malo nižjim ali povprečnim IQ-jem.To so pravzaprav vsa zlata pravila vožnje z bilokerim avtomatikom.
Ma daj ne paničari. Dobro vem kaj je avtomatik in kaj je njegovo bistvo in prednost, jih vozim že preko 20 let in mi že od prvega dne na pamet na pade, da bi še kdaj ročnega vozil.. Ni ga čez avtomatik v mestni gužvi polno semaforjev, brez matranja s pretikanjem in stiskanjem sklopke... Govorimo o nekoliko daljših postankih v prometu, ki se ti zgodijo morda nekajkrat letno. Takrat včasih prestavim v N, če se spomnim. V N in ne v P pa prestavim zato, ker iz D v N in nazaj ročka skoči čisto prosto, brez stiska na gumb oziroma potega ročke k sebi, če je ob volanu. Prestavljanje v P in nazaj v D je že zahtevnejša operacija in to ni smisel avtomata.To ste eni carji vsi skupaj. Klasični avtomatiki so na svetu že xx let pa nikjer nisem zasledil, da bi pred semaforjem dajal v N ali P, ker bi to naj podaljšalo življensko dobo menjalnika. Zato je narejen avtomatik, da ne stikaš v eno po ročici, gumbu ali kaj pač ima vaš avto. Ustaviš, držiš bremzo in spustiš ko greš dalje, to je point avtomatika. Eni pa izumljate neko znanost okrog tega in skoz nekaj prestavljate ročico. Je kdo pomislil, da to bolj škodi sistemu kot držanje bremze v koloni ali na semaforju?
To, da pri štandgasu avtomatik počasi leze naprej, je dobra lasnost avtomatikov. Odlično pri zastojih na avtocesti, čakanja semaforja in podobno.Pa še bremzo morajo tiščati na čisti ravnini, da avto ne leze, ker ne znajo tako pametno narediti pretvornika, da olje ne bi premikalo vozila in pri tem v prostem teku rabilo malo več goriva. Bodo konstruktorji morali malo pogledati, kako je motorna žaga sestavljena. No, konstrukcijska slabost se odpravi tako, da greš v reklamno akcijo, kjer uporabnike prepričaš, kako je to kul.
Malo sarkazma in vseeno tudi nekaj resnice.
Zato pa na klancu ne klancu ne rabim držati zavore, avto kar sam stoji, spelješ pa komot samo s pritskom na gas in ni potrebe po akrobacijah kjer mnogim crkne avto.Pa še bremzo morajo tiščati na čisti ravnini, da avto ne leze, ker ne znajo tako pametno narediti pretvornika, da olje ne bi premikalo vozila in pri tem v prostem teku rabilo malo več goriva. Bodo konstruktorji morali malo pogledati, kako je motorna žaga sestavljena. No, konstrukcijska slabost se odpravi tako, da greš v reklamno akcijo, kjer uporabnike prepričaš, kako je to kul.
Malo sarkazma in vseeno tudi nekaj resnice.