DSG - pravila vožnje

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
To ste eni carji vsi skupaj. Klasični avtomatiki so na svetu že xx let pa nikjer nisem zasledil, da bi pred semaforjem dajal v N ali P, ker bi to naj podaljšalo življensko dobo menjalnika. Zato je narejen avtomatik, da ne stikaš v eno po ročici, gumbu ali kaj pač ima vaš avto. Ustaviš, držiš bremzo in spustiš ko greš dalje, to je point avtomatika. Eni pa izumljate neko znanost okrog tega in skoz nekaj prestavljate ročico. Je kdo pomislil, da to bolj škodi sistemu kot držanje bremze v koloni ali na semaforju?

Itak da ne daješ v semaforjih v N pozicijo. A če prideš na neko ustavljanje, kjer veš da se bo dlje stalo, pa je meni (zase govorim) lažje jostick porinit 1 cm naprej, kot držat par minut bremzo.

Na koncu vsakemu svoje. :zmaga:
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower in Pepe

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Letos že vsaj druga tema z doktorati na temo avtomatikov.
Ali je stvar res tako problematična, da ni opisana v 10-ih vrsticah v navodilih avta in tisto preprosto velja :sprasujemse:
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.695
9.477
113
Rad bi odgovore tistih, ki vozijo redno. Oz. se službeno bavijo s tem :fredi:
Jaz imam sedaj prvič avtomatika, in sem navdušen. Je pa tako, da se učiš "rokovanja" z njim...
Na točki A avto vžgeš, prestaviš v D in se voziš do točke B, kjer prestaviš v P in ugasneš avto. Ročko menjalnika pretikaš ko avto stoji. To so pravzaprav vsa zlata pravila vožnje z bilokerim avtomatikom. Vsi ostali ki pa delajo iz tega cirkus, pač niso za avtomatika.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.695
9.477
113
V bistvu uporabniške razlike praktično ni. Se pa da zakomplicirat, to pa ja.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.227
2.832
113
Lublana
Obišči stran
To ste eni carji vsi skupaj. Klasični avtomatiki so na svetu že xx let pa nikjer nisem zasledil, da bi pred semaforjem dajal v N ali P, ker bi to naj podaljšalo življensko dobo menjalnika. Zato je narejen avtomatik, da ne stikaš v eno po ročici, gumbu ali kaj pač ima vaš avto. Ustaviš, držiš bremzo in spustiš ko greš dalje, to je point avtomatika. Eni pa izumljate neko znanost okrog tega in skoz nekaj prestavljate ročico. Je kdo pomislil, da to bolj škodi sistemu kot držanje bremze v koloni ali na semaforju?
Ma daj ne paničari. Dobro vem kaj je avtomatik in kaj je njegovo bistvo in prednost, jih vozim že preko 20 let in mi že od prvega dne na pamet na pade, da bi še kdaj ročnega vozil.. Ni ga čez avtomatik v mestni gužvi polno semaforjev, brez matranja s pretikanjem in stiskanjem sklopke... Govorimo o nekoliko daljših postankih v prometu, ki se ti zgodijo morda nekajkrat letno. Takrat včasih prestavim v N, če se spomnim. V N in ne v P pa prestavim zato, ker iz D v N in nazaj ročka skoči čisto prosto, brez stiska na gumb oziroma potega ročke k sebi, če je ob volanu. Prestavljanje v P in nazaj v D je že zahtevnejša operacija in to ni smisel avtomata.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Pa še bremzo morajo tiščati na čisti ravnini, da avto ne leze, ker ne znajo tako pametno narediti pretvornika, da olje ne bi premikalo vozila in pri tem v prostem teku rabilo malo več goriva. Bodo konstruktorji morali malo pogledati, kako je motorna žaga sestavljena. No, konstrukcijska slabost se odpravi tako, da greš v reklamno akcijo, kjer uporabnike prepričaš, kako je to kul.
:fredi:

Malo sarkazma in vseeno tudi nekaj resnice.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.211
1.383
113
Imam ze lep cas avtomatika DSG in edino ko se ustavim dam prvo v N zategnem ročno spustim bremzo in dam v P.Potrebno je biti pazljiv edino pri menjavanju koles ali ko je avto na dvigalu. Tedaj ga dam samo v N saj drugače prav čuješ kako nekaj skoči ko je avto spet na tleh.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.267
4.097
113
Nič ne rabiš tiščati breme.
VW ima funkcijo hold in drži samo pritisk v zavornem sistemu dokler ne spelje.
Pa pri novejših se itak motor neopazno vgasne in zažene.
Tisti kao mild hibrid ki je že v skoraj vsakem avtu.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
Pa še bremzo morajo tiščati na čisti ravnini, da avto ne leze, ker ne znajo tako pametno narediti pretvornika, da olje ne bi premikalo vozila in pri tem v prostem teku rabilo malo več goriva. Bodo konstruktorji morali malo pogledati, kako je motorna žaga sestavljena. No, konstrukcijska slabost se odpravi tako, da greš v reklamno akcijo, kjer uporabnike prepričaš, kako je to kul.
:fredi:

Malo sarkazma in vseeno tudi nekaj resnice.
To, da pri štandgasu avtomatik počasi leze naprej, je dobra lasnost avtomatikov. Odlično pri zastojih na avtocesti, čakanja semaforja in podobno.
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
589
369
63
Pa dobro no, to da avto sam leze naprej v zastojih je bilo mogoče res aktualno pred 15 leti. Sedaj imaš pa že dovolj dobro razvite in cenovno ugodne sisteme avtonomne vožnje, tako da avto v takih situacijah korektno in varno vozi sam.
Tudi na semaforjih sam nikoli ne pretikam menjalnika. Itak ima avto auto hold funkcijo, ki ga ob ustavitvi obdrži na mestu. Res pa je, da pa sem včasih, ko auto holda še ni bilo občasno na kakšnih res dolgih semaforjih, ali pa pred železniškimi prehodi, prestavil v N in zategnil ročno, ker se mi ni dalo stati na zavori.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.227
2.832
113
Lublana
Obišči stran
Pa še bremzo morajo tiščati na čisti ravnini, da avto ne leze, ker ne znajo tako pametno narediti pretvornika, da olje ne bi premikalo vozila in pri tem v prostem teku rabilo malo več goriva. Bodo konstruktorji morali malo pogledati, kako je motorna žaga sestavljena. No, konstrukcijska slabost se odpravi tako, da greš v reklamno akcijo, kjer uporabnike prepričaš, kako je to kul.
:fredi:

Malo sarkazma in vseeno tudi nekaj resnice.
Zato pa na klancu ne klancu ne rabim držati zavore, avto kar sam stoji, spelješ pa komot samo s pritskom na gas in ni potrebe po akrobacijah kjer mnogim crkne avto. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony