Mah daj, več tvegaš vsak dan, ko hodiš po cesti, ješ hrano iz bogvekje, športaš... pri avtu pa je večja verjetnost, da ti na AC raznese gumo, kot pa da zaruži DSG. In prvo je veeeeliko večji problem. Veš koliko je ostalih sklopov v avtu, ki lahko crknejo? Sicer s seboj večinoma potegnejo manjše stroške, je pa verjetnost crka toliko večja.
Imo je to dilema pri nakupu rabljenega vozila, novega pač ne.
Sicer pa: a si testiral tudi bočno parkiranje na knap, izvoz iz parkirišča z avtomobili parkiranimi počez, postrani... oz. drckanje naprej-nazaj po par 10cm, 10x zapored?
In še Q: kaj je za ena zadeva, ki jo z DSGjem špilajo wannabe dirkači in ki je smrt za menjalnik, oz naj je ne bi izvajal večkrat (zapored?), nek power start ali drseči start ali kaj? Pred časom sem to parkrat prebral pa mi nikoli ni bilo jasno, za kaj gre?