Drugi tir

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
ne razumem poante tvojih komentarjev. poteka nadgradnja skoraj 100km železniških prog, da bo vsaj tu možna povprečna hitrost več kot 60km/h, ampak tebe moti kaj..?
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
da je brezveze da so 15 let nazaj kupili hitre vlake če so pa vedeli da jih nikjer ne morejo vozit s polno brzino.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.735
5.897
113
Za vsako jebo je JJ kriv. Le zakaj potem šivilja ploska temu? Aja, svoj piskerček bo postavla...

Še dobro da imamo JJa, ker drugače bi Božiček iz Laponske bil vsega kriv. Otroci pa daril nebi dobli.
 

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Butalškova radikalka.



Slovenska vlada uradno še ni odstopila od sporazuma z Madžarsko, ki ga je podpisala še vlada Mira Cerarja. Čeprav Bratuškova tej možnosti odkrito ni naklonjena, saj da "lahko Slovenija drugi tir zgradi sama, in to ceneje", je Cerar, zdaj v vlogi ministra za zunanje zadeve, v torek svojemu madžarskemu kolegu Petru Szijjartu povedal, da izjav Bratuškove "ne bi smel razumeti kot odločitev slovenske vlade".

Drugi tir: ne z Orbanom, Slovenija ima pri drugem tiru problem z Italijani

5,51
Avtorji: Primož Cirman, Vesna Vuković

de5255cd886da655546e-alenka-bratusek.jpeg
Alenka Bratušek pravi, da lahko Slovenija drugi tir zgradi sama, in to ceneje kot z madžarskim vložkom. Foto: STA
Neuradno: Evropska investicijska banka (EIB), eden od ključnih financerjev drugega tira Divača-Koper, ima pomisleke glede financiranja tega projekta. Je v ozadju lobiranje Italije? In kje bo Slovenija po skorajšnjem umiku Madžarske našla še pol milijarde evrov denarja za drugi tir?

confirm

Finančna konstrukcija projekta drugi tir Divača-Koper, trenutno ocenjenega na približno milijardo evrov, je ponovno v zraku. Po verjetno dokončnem umiku madžarske države, ki je bila za gradnjo nove proge pripravljena nameniti 200 milijonov evrov, je zdaj pod vprašajem tudi vložek Evropske investicijske banke (EIB).
Po naših informacijah so namreč njeni predstavniki v zadnjem času izrazili več pomislekov glede financiranja projekta. Po načrtih ministrstva za infrastrukturo, ki ga vodi Alenka Bratušek, bi EIB pri projektu sodelovala s posojilom v višini 250 milijonov evrov.
To pomeni, da je trenutno pod vprašajem še okrog 450 milijonov evrov denarja, ki ga Slovenija potrebuje za gradnjo tira, torej skoraj polovica vrednosti investicije.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
ne bi. apmak če bi "njegovi" vodili projekt, bi bil modro tiho...
skratka ta opletanja s cenami so zelo smešna. eni bi to zgradili za pol cene, pa čeprav niti ne vedo, koliko km je dolga trasa, koliko km je predorov, viaduktov, ali so predori enocevni ali dvocevni...
drugi pišejo konkretne cifre, ne povejo pa, ali so te cifre z DDV ali brez. tretji delajo primerjave s ceno gradnje/km izpred 10+ let, pri tem pa ne vedo, da so cene gradbenih storitev višje od 50-100% glede na 5 let nazaj (podatek za razpise na DARS v lanskem letu).
hkrati pa se trenutno izvaja projekt II. tira železniške proge Maribor - Šentilj, ki je bil ocenjen na slabiih 400 mio EUR. ker ta projekt ni politično izpostavljen, dela potekajo brez problemov. nobenih referendumov, nobenih politikov, civilnih iniciativ, namenskih podjetij za financiranje, ...
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
Koliko pa bi pokradli tačrni in zakaj drugega tira niso oni zgradili (stran 86 programa SDS 10+100)?

Janša si niti ceste do Velenja ni zrihtal.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Drugi tir bi moral biti dvotirni ! Ko se že gremo.
Ter v podaljšku logistična rekonstrukcija skozi kpl. državo. Ozko grlo ni tisti klanec, ampak celotno železniško omrežje skozi Slo.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.339
6.144
113
To se strinjam, morali bi delati dva tira, glede na trenutno poročilo bodo samo vse pripravili za dodatni tir nekoč v prihodnosti.

Glede na revizijsko poročilo obstoječi tir ostaja, domačini pa so pričakovali, da se ga bodo znebili.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Moje mnenje je, da tega ne smemo dopustiti. Ali vse ali pa nič!
Cena pa ni ravno "sitnica".
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.675
3.277
113
ne bi. apmak če bi "njegovi" vodili projekt, bi bil modro tiho...
skratka ta opletanja s cenami so zelo smešna. eni bi to zgradili za pol cene, pa čeprav niti ne vedo, koliko km je dolga trasa, koliko km je predorov, viaduktov, ali so predori enocevni ali dvocevni...
drugi pišejo konkretne cifre, ne povejo pa, ali so te cifre z DDV ali brez. tretji delajo primerjave s ceno gradnje/km izpred 10+ let, pri tem pa ne vedo, da so cene gradbenih storitev višje od 50-100% glede na 5 let nazaj (podatek za razpise na DARS v lanskem letu).
hkrati pa se trenutno izvaja projekt II. tira železniške proge Maribor - Šentilj, ki je bil ocenjen na slabiih 400 mio EUR. ker ta projekt ni politično izpostavljen, dela potekajo brez problemov. nobenih referendumov, nobenih politikov, civilnih iniciativ, namenskih podjetij za financiranje, ...


http://www.di.gov.si/si/javna_zelez...frastrukture/gradnja_ii_tira_maribor_sentilj/

Kolikor vidim je drugi tir šele 2024-2026, si prepričan, da ga že gradijo? Trenutno poteka zgolj obnova obstoječega tira.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

ne bi. apmak če bi "njegovi" vodili projekt, bi bil modro tiho...
skratka ta opletanja s cenami so zelo smešna. eni bi to zgradili za pol cene, pa čeprav niti ne vedo, koliko km je dolga trasa, koliko km je predorov, viaduktov, ali so predori enocevni ali dvocevni...
drugi pišejo konkretne cifre, ne povejo pa, ali so te cifre z DDV ali brez. tretji delajo primerjave s ceno gradnje/km izpred 10+ let, pri tem pa ne vedo, da so cene gradbenih storitev višje od 50-100% glede na 5 let nazaj (podatek za razpise na DARS v lanskem letu).
hkrati pa se trenutno izvaja projekt II. tira železniške proge Maribor - Šentilj, ki je bil ocenjen na slabiih 400 mio EUR. ker ta projekt ni politično izpostavljen, dela potekajo brez problemov. nobenih referendumov, nobenih politikov, civilnih iniciativ, namenskih podjetij za financiranje, ...

Ha !
Izkoriščam priliko, ko je nekje v vzporedni temi ravno izpostavljeno, da bi morali dobavitelji UKC - ju nekako znižati cene za ~ 10% ( ? )
Kaj zdaj? Konjunktura ali recesija, ponovno?
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
http://www.di.gov.si/si/javna_zelez...frastrukture/gradnja_ii_tira_maribor_sentilj/

Kolikor vidim je drugi tir šele 2024-2026, si prepričan, da ga že gradijo? Trenutno poteka zgolj obnova obstoječega tira.
prvotno se je projekt imenoval "II. tir MB-Šentilj", pa so ga zaradi negativne publicitete II. tira D-K hitro preimenovali v "Nadgradnja železniške proge ...", čeprav gre za isti projekt, ki je predviden v dveh fazah. v prvi fazi se trasa razširi in rekonstruira za večje hitrosti, v drugi fazi, ko bo zgrajen nov predor in viadukt, pa se položi še druga progra.