Butalškova radikalka.
Slovenska vlada uradno še ni odstopila od sporazuma z Madžarsko, ki ga je podpisala še vlada
Mira Cerarja. Čeprav Bratuškova tej možnosti odkrito ni naklonjena, saj da "lahko Slovenija drugi tir zgradi sama, in to ceneje", je Cerar, zdaj v vlogi ministra za zunanje zadeve, v torek svojemu madžarskemu kolegu
Petru Szijjartu povedal, da izjav Bratuškove "ne bi smel razumeti kot odločitev slovenske vlade".
Drugi tir: ne z Orbanom, Slovenija ima pri drugem tiru problem z Italijani
5,51
Avtorji:
Primož Cirman, Vesna Vuković
Alenka Bratušek pravi, da lahko Slovenija drugi tir zgradi sama, in to ceneje kot z madžarskim vložkom. Foto: STA
Neuradno: Evropska investicijska banka (EIB), eden od ključnih financerjev drugega tira Divača-Koper, ima pomisleke glede financiranja tega projekta. Je v ozadju lobiranje Italije? In kje bo Slovenija po skorajšnjem umiku Madžarske našla še pol milijarde evrov denarja za drugi tir?
Finančna konstrukcija projekta drugi tir Divača-Koper, trenutno ocenjenega na približno milijardo evrov, je ponovno v zraku. Po verjetno dokončnem umiku madžarske države, ki je bila za gradnjo nove proge pripravljena nameniti 200 milijonov evrov, je zdaj pod vprašajem tudi vložek Evropske investicijske banke (EIB).
Po naših informacijah so namreč njeni predstavniki v zadnjem času izrazili več pomislekov glede financiranja projekta. Po načrtih ministrstva za infrastrukturo, ki ga vodi
Alenka Bratušek, bi EIB pri projektu sodelovala s posojilom v višini 250 milijonov evrov.
To pomeni, da je trenutno pod vprašajem še okrog 450 milijonov evrov denarja, ki ga Slovenija potrebuje za gradnjo tira, torej skoraj polovica vrednosti investicije.