Drugi tir

endvatri

Guru
Izključen uporabnik
2. mar 2018
18.547
2.934
113
Butalškovi radikalci.
Beton v glavi.
FB_IMG_1542532997517.jpg
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Drugi tir je samo in zgolj en pljunek v problem slovenskega ajzenpona. Jih je še vsaj sto v ozadju, ki ravno tako kričijo po modernizacijah in optimizacijah.

Kaj ti nuca drugi tir, če je pa funkcionalna hitrost tovornega prometa preko Slo komaj 35 km/h ? Lahko postaviš tam med Koprom in Divačo Concorda, in to onega, št. 210, pa bo hitrost prometa še vedno ista.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
trenutno poteka nadgradnja železniške proge na projektno hitrost 160km/h na odsekih zidani most-laško-celje, pragersko-poljčane in pa maribor-šentilj, tak da...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
vlak ki ima hitrost 200+ je pa že 15 let v sloveniji. tak da....
lahko bi progo nadgradili tudi na hitrosti 500km/h za vsak primer, če bi slučajno v prihodnosti v slovenijo pripeljal kak tak vlak.
ampak dokler velika večina vlakov pri nas zmore 160 ali manj, nekako ni smiselno progo nadgrajevati na višje hitrosti, ker stroški nadgradnje rastejo eksponentno
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
lahko bi progo nadgradili tudi na hitrosti 500km/h za vsak primer, če bi slučajno v prihodnosti v slovenijo pripeljal kak tak vlak.
ampak dokler velika večina vlakov pri nas zmore 160 ali manj, nekako ni smiselno progo nadgrajevati na višje hitrosti, ker stroški nadgradnje rastejo eksponentno
tudi ni smiselno kupovati takih vlakov če pa lahko samo na enem delčku 160 voziš ostalo pa 100 ali manj...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Imaš progo preko zasavja, ki jo je naredil še FrancJožef, v samo par letih ... s konji in vozovi in krampi, bagrov še ni bilo, ... ki omogoča hitrosti okoli zgolj 65 km/h (?) (na pamet, točen podatek je popolnoma znan), še mnogo večji so pa logistični zalogaji kot je čisto taprvi v Zalogu ... in preostala v bistvu celotna veriga.

Če bi v tem trenutku zabrisali na cesto kpl. zaposlene na ajzenponu in šli zaposlovat iz nule, na novo, ... potem bi pa morda rešili gordijski vozel. Ki je, mimogrede, za Slovenijo kar precej pomemben.
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.211
851
113
tudi ni smiselno kupovati takih vlakov če pa lahko samo na enem delčku 160 voziš ostalo pa 100 ali manj...
čez nekaj let, ko bo končana nadgradnja, bo že kar konkreten delež prog primeren za hitrosti do 160km/h. drugo je pa to, o čemeg govori demz, namreč organiziranost SŽ