DPF in tehnični pregled

Vadim

Guru
2. jul 2020
5.319
6.861
113
A potem lahko pripeljem svojo drift specialko do meje, pa potem gasa po autobanu?

Pa če me keps ustavi in vpraša zakaj imam Nissanov motor v BMWju, varnostno kletko, recarote in zakaj manjka zadnji odbijač, mile volje se skličem na Dunajsko konvencijo pa jo pičim dalje?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
A potem lahko pripeljem svojo drift specialko do meje, pa potem gasa po autobanu?

Pa če me keps ustavi in vpraša zakaj imam Nissanov motor v BMWju, varnostno kletko, recarote in zakaj manjka zadnji odbijač, mile volje se skličem na Dunajsko konvencijo pa jo pičim dalje?
Pa to je bluzator, nekje je 2 besedi slišal in to je zakon
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Đizis krajst. Ta zadeva določa, da se lahko recimo voziš z desnim volanom, ne pa da ti bremze ali luči ne delajo. To je podvrženo nacionalni zakonodaji, kdaj je vozilo ipravno

  • The vehicle must meet all technical requirements to be legal for road use in the country of registration. Any conflicting technical requirements (e.g., right-hand-drive or left-hand-drive) in the signatory country where the vehicle is being driven do not apply.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.473
5.766
113
Zgoraj si dal glih to kaj ti govori. Če je v članici kjer je registriran tehnično izpraven je to to. Dvomim, da ima katera podpisnica kot tehnično izpravn avto, brez luči in bremz.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Ampak ko bremze crknejo v drugi državi je avto neizpraven, voznik pa odgovoren za prekršek. Tle ni konvecije, ki bi bila nad nacionalno zakonodajo
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Tista konvencija opisuje neke standarde. se pravi, če voziš z desnim volanom v Sloveniji, te ne morejo kaznovat. Če je v državo izdaljateljivi recimo vožnja kamiona z B, pri nas pa z C potem te pri nas ne morejo kaznovat ali zločit, ali pa avto v ameriki registriran, se lahk tud pr nas brez žnigavcev vozi ali mu pa luči utripajo, če je pa zadeva neizpravna po zakonu države v kateri voziš (ne delajo luči, bremze, zlizane gume) pa ta konvencija ne določa. Kle je nacionalna zakonodaja. In neizpravno vozilo lahko miličnik izloči ne glede na to kje je registriran. Poba je nekje nekaj slišal in zdej je to sveto.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.075
10.855
113
kod Džej-Zija
Narobe. Če je avto neizpraven v državi, v kateri je registriran, te lahko izločijo. Veš koliko nemških vozil, konkretno predelanih terencev, pri nas ne bi bilo tehnično izpravnih? Ali pa latvijski Subaruji, ki imajo narejen swap desnega z levim volanom. Ga ni junaka, ki bi pri nas to homologiral. Torej je po naši zakonodaji zadeva tehnično neizpravna. In vendar ti ne morejo nič, če je v Latviji avto legalen.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.516
113
Dunajsko konvencijo iz leta 1968 je v mojih časih moral poznati vsak brihten 14 letnik.

Kot vajo bralcu bom prepustil razmislek, kako in zakaj.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.413
398
83
Bom postavil obratno vprasanje.
Si z avtom v tujini. Moras delat tehnicni zaradi poteka registracije. Delas tehnicni v Franciji. Je ta veljaven za podaljsanje registracije za Slo zakonodajo? Zavarovanje itak naredis po netu? In zakaj ne? , ce ni veljaven. Homologacije za avto v EU drzav so itak tu tu. Oz samo volan je kvaka- razlika. Ena od Slo bolanih for je itak da prva pomoc in zarnice spadajo pod teh pregled avta in ne samo pogoj za voznjo po cesti. So drzave kjer obvezna dodatna oprema ala prej omenjeni stvari ne spadajo pod tehnicni pregled kot pogoj za ustreznost vozila za udelezbo v prometu
Debata...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Nejc_L

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.413
398
83
Seceno vorasanje glede desnega volana. Zakajn
Narobe. Če je avto neizpraven v državi, v kateri je registriran, te lahko izločijo. Veš koliko nemških vozil, konkretno predelanih terencev, pri nas ne bi bilo tehnično izpravnih? Ali pa latvijski Subaruji, ki imajo narejen swap desnega z levim volanom. Ga ni junaka, ki bi pri nas to homologiral. Torej je po naši zakonodaji zadeva tehnično neizpravna. In vendar ti ne morejo nič, če je v Latviji avto legalen.
Zakaj je v Slo problem desni volan homologirat?
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.075
10.855
113
kod Džej-Zija
Ni problem. Problem je homologirat swap iz desne na levo stran. Ker se ponavadi vzame RHD raketo in LHD navaden avto, pa premeče armaturo, krmiljenje in inštalacijo. Za to transformacijo pa nimaš šans dobit papirjev.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Iz prakse, pri naših preljubih "ljubiteljih kleti na severu". Kolega je sicer imel homologitan izpuh v Sloveniji. Pri izrednem tehničnem pregledu je preglednik samo rekel, bmk to je preglasno v AUT. Izgubil tablice (reševal preko konzulata) in sem ga šel lahko samo z prikolico iskati. Seveda si je bil malce sam kriv ker je ravno maja rinel gor mal okol Wortherseeja. Bilo je po 30+ avtov na kupu, po različnih punktih, vsi brez tablic :rolleyes:

JOdlarji znajo drkat na polno. Maš razne RS6 ko so izpušne lopute odprte le v določenem programu in folk to "reprogremira". Kontrola gre samo z sondo v izpuh in odejo tablice, a izpuh tovarniški.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.850
1.959
113
najrajš na babi
Ne trobezlaj mossero. Če je avto v latviji tako homologiran se seveda lahko tudi pri nas vozi. Govorimo o tehnični izpravnosti. Če tem istem avtu ne delajo bremze pri nas ali ima zlizane gume pri nas ali mu luči ne delajo ponoči, itd se lahko izloči iz prometa. Brez problema. Tako slovenski avto, latvijski, francoski ali ameriški. Kaj ti ni jasno. Tudi amerikanec če si svoj avto čez lužo sem pripelje se lahko z njim vozi z takšnim kot je, ko je pa tehnično nebrezhiben pa nima na cesti kaj iskat.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.075
10.855
113
kod Džej-Zija
A ti štekaš, da se midva strinjava? Med drugim tudi zato, ker karkoli od tega tudi v Latviji ne bi šlo skozi.

CupraR: saj po "reprogramu" ni več tehnično brezhiben.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.718
1.516
113
Ni problem. Problem je homologirat swap iz desne na levo stran. Ker se ponavadi vzame RHD raketo in LHD navaden avto, pa premeče armaturo, krmiljenje in inštalacijo. Za to transformacijo pa nimaš šans dobit papirjev.
Tako je, pri nas preprosto rečejo, da nimajo znanja, da bi ocenili, če je taka predelava skladna s predpisi. V Nemčiji pa se to da narediti, seveda mora biti najprej tehnično korektno narejeno.