DPF in tehnični pregled

Corvette

Majstr
6. nov 2008
417
280
63
Sicer pa kontrola adblue a, da ni na off, bi pa kar malo pomagala.
Nemci že trenirajo strogočo, še bolj pa Francozi in Belgici.
Za AdBlue kontrolirajo tovorni ali tudi osebni promet? Se priporočam za kak vir. Ker za tovornega je že dlje časa znano, da goljufajo z AdBlue (in jih posledično preverjajo na cesti), za osebna vozila pa to do zdaj še nisem zasledil, da bi počeli v sklopu rednih kontrol na cestah.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.183
4.050
113
Tovorni je na tapeti, ker tam se pozna, pri avtu se za teh 10 litrov na 15000 km ni za sekirat.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.523
426
83
Za AdBlue kontrolirajo tovorni ali tudi osebni promet? Se priporočam za kak vir. Ker za tovornega je že dlje časa znano, da goljufajo z AdBlue (in jih posledično preverjajo na cesti), za osebna vozila pa to do zdaj še nisem zasledil, da bi počeli v sklopu rednih kontrol na cestah.
tovorni
z diagnostiko
najprej žandar preveri temperaturo adblue posode v parametrih z diagnostiko - v kolikor obstaja sum, da je podatek zmanipuliran (kaže minus 18 stopinj, vbrizg adblue ne deluje) sledi izr tehnični pregled
 
  • Všeč mi je
Reactions: Corvette in CLIO15

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.145
1.160
113
Tovorni je na tapeti, ker tam se pozna, pri avtu se za teh 10 litrov na 15000 km ni za sekirat.
Pri tovornih si že sedaj lahko delal na cesti kontrolo izpravnosti vozila in to bilokje. Torej lahko že sedaj v Sloveniji kontroliramo tovornjake registrirane v Romuniji, ki se vozijo po naših cestah in jih izločamo iz prometa, če ne zadostijo standardom.
Pri osebnih vozilih pa je takšna kontrola prepovedana. Jurisdikcijo ima samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Tudi če avtu manjka izpuh, pa luč, mu pravno nič ne moreš vse dokler ima veljavno prometno dovoljenje.
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: matofill in msenjur

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
To pomeni da se tujc lahko recimo brez luči ponoči fijaka ker so mu žarnice pregorele.. Niti pod razno izloči se vozilo iz prometa tak kot pri slovenceljnu in se prepove uporaba v prometu do odprave hibe. Edino ne more semu preklicat prometne ali vozniške recimo, ker ni izdano v RS, ostalo je enako kot z našimi vozili. Tudi vozniške mu sodnik ne more vzet, lahko mu pa prepove vožnji na območju RS. Tak da ne bluzi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: luciano in Pepe

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.523
426
83
Pri tovornih si že sedaj lahko delal na cesti kontrolo izpravnosti vozila in to bilokje. Torej lahko že sedaj v Sloveniji kontroliramo tovornjake registrirane v Romuniji, ki se vozijo po naših cestah in jih izločamo iz prometa, če ne zadostijo standardom.
Pri osebnih vozilih pa je takšna kontrola prepovedana. Jurisdikcijo ima samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Tudi če avtu manjka izpuh, pa luč, mu pravno nič ne moreš vse dokler ima veljavno prometno dovoljenje.
LAHKO si delal, samo si moral imeti utemeljen sum, da si ga izločil in dal na izr tehnični
ker v primeru, da se je izkazalo, da je to prometnih/nadzor izvedel neupravičeno, potem je šlo kritje stroškov iz davkoplačevalskega denarja (izpad dohodka itd.)

ko imaš enkrat opremo, kjer se točno vidi: kdaj ni delal tahograf, da je temp adblue nizka itd itd, potem je rezultat na izr tehničnem na dlani že vnaprej...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.296
1.372
113
Kaj je fora te nizke adblue temp? Ne razumem najbolje. V tem primeru bi moral bit preprecen zagon scasoma.... A je pri kamjonih drugace kot pri avtu?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.296
1.372
113
Ja in? Kaj imas od tega? Sploh pa ne verjamem da gre to cez brez da se imobilizira vzig. Sistem ima grelec, tako da mora pricakovama twmperatura se pojaviti, ce ne bo pokazalo napako...
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.145
1.160
113
Če je imel slovenske tablice, potem pritožba in dobi denar in odškodnino nazaj. MZZ ima prav oddelek za take zadeve. Se ne hecam, se ukvarjajo samo s tem, kako terjat denar od drugih držav za kazni, ki jih po Dunajski konvenciji ne bi smelo biti. Folku so selo zaplenili avtomobile, tovornjake, kombije, računali vse živo na to temo, kaj lokalni šerifi mislijo, da je legalno in kaj ne.
Ravno zato je tudi bila sprejeta Dunajska konvencija, ki točno opredeljuje cel kup zadev. In pri osebnih vozilih je zelo stroga, za tehnično izpravnost slednjih je zadolžena izključno država izdajateljica prometnega dovoljenja in nihče drug.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony