DPF in tehnični pregled

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Pa lahko v ta sklop pade tudi kršenje predpisov o okolj. emisijah, npr. DPF delete?
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.177
1.187
113
Ne.
Edino kar je po Dunajski konvenciji dovoljeno, je omejevanje prometa v zimskih razmerah na tiste z zimskimi pnevmatikami ali verigami. Vse drugo je juridikcija izključno domače države izdajateljice prometnega dovoljenja.
Vkjučno rumene luči, vlečna vrv, posebna prva pomoč v avtu, roza vinklkugla, srebrne cinšpule in ostale specialnosti lokalnih šerifov glede opreme vozila.

Lahko pa se nabija recimo različne cestnine, mostnine, parkirnine, na emisijske razrede in podobne zadeve. Ne smeš pa omejevati samega prometa.
Dunajska konvencija sicer tudi predpisuje, kaj je to izpravno osebno vozilo. Vendar jurisdikcija presoje je izključno na izajateljici prometnega dovoljenja. Konvencija pa nalaga redne tehnične preglede pred izdajo / podaljšanjem prometnega dovoljenja.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Dej ne seri z to konvecijo že enkrat. Teb zadeve niso jasne. Če je avto homologiran in registriran v neki državi pod nekimi pogoji. Recimo včasih rumene luči pri francozih, potem to velja tudi pri nas in se lahko vozi. Če pa temu istemu francozeku na obisku v sloveniji luči crknejo ali bremze pokvarijo ali gume zližejo pa pri nas na cesti nima kej počet, vozilo je neizpravno za v cestni promet in se izloči iz prometa in začasno odvzame prometno dovoljenje do odprave hibe, al pa avtovleka in domov.

Po tej tvoji logiki se zaradi neke konvecije lahko tujec pri nas brez luči vozi ponoči in podnevi. Ne ga srat.

Al pa drug primer. Če avto recimo v franciji ne rabi DPF in so vozila za ta trg dobavljena brez DPF potem se lahko tudi pri nas vozi, če ne je pa avto neizpraven tako v državi izdajateljici kot pri nas. In to se lahko kontrolira. Sicer pri nas se ne, še nisem videl policaja z kakim merilcem, lahko bi pa se, tako kot kontrola gum, luči, bremz, itd
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.676
1.487
113
Točno to sem že večkrat napisal. DPF delete ne more biti legalen, ker je bil avto homologiran z DPFjem delujočim. Da npr. tega pri nas na tehničnih pregledih ne preverjajo, ne spremeni dejstva, da je to nelegalno.
No, to je končno razumen odgovor.

Kazen za DPF delete iz tujine bi lahko izpodbijal samo tako, da bi jim dokazal, da je takšen avto pri nas legalen (pa ni). Lahko bi bil legalen, če bi bil tako tovarniško homologiran (kot so nekoč pri nas prodajali avte brez katalizatorja, na zahodu so jih pa že imeli), druge možnosti pa tudi pri nas ni.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.300
4.119
113
Ne preveč strašit, naših mlečnezobcev, ki mislijo da so glavni na vasi, ko so natunali Tdi ja in mu ven pobrali vso drobovje ki ga ovira pri dihanju.

Ja tudi jaz sem včasih vozil Cliota 1,8 16v ki je nekje izgubil katalizator.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.177
1.187
113
Še enkrat, tehnično ustreznost osebnega vozila lahko preverja samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Pika.
Vse drugo je ilegalno in ima svoje pravne posledice.
To, da je nekdo z avtom registriranim v SLO snel DPF dol in ga je švabski policaj ustavil in mu prepovedal vožnjo, še ne pomeni, da je policaj napravil prav. Napravil je po konvenciji ilegalno dejanje, ki ima svoje pravne posledice, vključno odškodninsko odgovornost.
Tako se je spisalo in podpisalo na medarodni ravni. In to ravno zato, ker se je vsak po svoje igral šerifa. Posledica tega kompromisa so pa tudi take scene. Vendar za take scene se mora ukrepati v domači državi, torej pri nas. Deloma se je že začelo s kamerami na tehničnih pregledih. Lahko se pa začne izvajati še kontrole na cesti. Vendar to lahko legalno počneš samo avte z SLO prometnimi dovoljenji. Z tistimi z DE, AT, BG ali IRN, pa ne moreš nič.
Tovorni promet pa seveda spada pod drugačen režim. Pa tudi tam ne moreš kar tako tehnično neustreznega tovornjaka registriranega v tujini zaplenit in dat v razrez.
 

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.177
1.187
113
Tak te to je, čuj.
Drugače bi pa imel spet scene s hrvaškimi vrvmi za vleko, pa francoskimi rumenimi lučmi in podobne varijante za nategovanje in cuzanje tujih avtomobilistov.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.578
2.628
113
še v SLO - ampak komaj
Še enkrat, tehnično ustreznost osebnega vozila lahko preverja samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Pika.
Vse drugo je ilegalno in ima svoje pravne posledice.
To, da je nekdo z avtom registriranim v SLO snel DPF dol in ga je švabski policaj ustavil in mu prepovedal vožnjo, še ne pomeni, da je policaj napravil prav. Napravil je po konvenciji ilegalno dejanje, ki ima svoje pravne posledice, vključno odškodninsko odgovornost.
Tako se je spisalo in podpisalo na medarodni ravni. In to ravno zato, ker se je vsak po svoje igral šerifa. Posledica tega kompromisa so pa tudi take scene. Vendar za take scene se mora ukrepati v domači državi, torej pri nas. Deloma se je že začelo s kamerami na tehničnih pregledih. Lahko se pa začne izvajati še kontrole na cesti. Vendar to lahko legalno počneš samo avte z SLO prometnimi dovoljenji. Z tistimi z DE, AT, BG ali IRN, pa ne moreš nič.
Tovorni promet pa seveda spada pod drugačen režim. Pa tudi tam ne moreš kar tako tehnično neustreznega tovornjaka registriranega v tujini zaplenit in dat v razrez.
Daj ti nam tu podaj dokument, ozr. del dunajske, ki loči logiko tovornega in osebnega vozila.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Seba81

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.014
10.758
113
kod Džej-Zija
Še enkrat, tehnično ustreznost osebnega vozila lahko preverja samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Pika.
Vse drugo je ilegalno in ima svoje pravne posledice.
To, da je nekdo z avtom registriranim v SLO snel DPF dol in ga je švabski policaj ustavil in mu prepovedal vožnjo, še ne pomeni, da je policaj napravil prav. Napravil je po konvenciji ilegalno dejanje, ki ima svoje pravne posledice, vključno odškodninsko odgovornost.
Tako se je spisalo in podpisalo na medarodni ravni. In to ravno zato, ker se je vsak po svoje igral šerifa. Posledica tega kompromisa so pa tudi take scene. Vendar za take scene se mora ukrepati v domači državi, torej pri nas. Deloma se je že začelo s kamerami na tehničnih pregledih. Lahko se pa začne izvajati še kontrole na cesti. Vendar to lahko legalno počneš samo avte z SLO prometnimi dovoljenji. Z tistimi z DE, AT, BG ali IRN, pa ne moreš nič.
Tovorni promet pa seveda spada pod drugačen režim. Pa tudi tam ne moreš kar tako tehnično neustreznega tovornjaka registriranega v tujini zaplenit in dat v razrez.
To seveda ni res. Ker te bo policist na Hrvaškem veselo ustavil, če ti sprednja luč ne bo delala, in ti veselo prepovedal nadaljevanje vožnje, če je ne boš mogel zamenjat. Za crknjeno luč so se že naročale avtovleke. Lepo v konvenciji piše, da mora biti vozilo brezhibno. In če zadeva nabija 110 dB, definitivno ni brezhibna.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.300
4.119
113
Ja ne more te švaba jebat, če imaš slovensko prvo pomoč notri namesto nemške, ki ima 2 covid maski.

Za crknjeno žarnico pa je že mene Hrvat jebal na starem Passatu ko mi je crknila podnevi ko sem šel iz Splita domov in je on treniral strogoču na bencinski črpalki malo pred mejo v Maclju.
Pa mu razlagam, da xenona pa res ne morem menjat na cesti, pa še svetlo je bilo. In ker oni nimajo obveznih dnevnih luči poleti, sem rekel da bom pač luči ugasnil in avto je iz praven.

No take imamo.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.190
1.197
113
www.adriamedia.si
Še enkrat, tehnično ustreznost osebnega vozila lahko preverja samo država izdajateljica prometnega dovoljenja. Pika.
Vse drugo je ilegalno in ima svoje pravne posledice.
To, da je nekdo z avtom registriranim v SLO snel DPF dol in ga je švabski policaj ustavil in mu prepovedal vožnjo, še ne pomeni, da je policaj napravil prav. Napravil je po konvenciji ilegalno dejanje, ki ima svoje pravne posledice, vključno odškodninsko odgovornost.
Tako se je spisalo in podpisalo na medarodni ravni. In to ravno zato, ker se je vsak po svoje igral šerifa. Posledica tega kompromisa so pa tudi take scene. Vendar za take scene se mora ukrepati v domači državi, torej pri nas. Deloma se je že začelo s kamerami na tehničnih pregledih. Lahko se pa začne izvajati še kontrole na cesti. Vendar to lahko legalno počneš samo avte z SLO prometnimi dovoljenji. Z tistimi z DE, AT, BG ali IRN, pa ne moreš nič.
Tovorni promet pa seveda spada pod drugačen režim. Pa tudi tam ne moreš kar tako tehnično neustreznega tovornjaka registriranega v tujini zaplenit in dat v razrez.
Ni res. Vsaka država ima prvico izločit vozila, ki povzročajo nevarnost. Npr brez zimskih gum v snegu, s totelno razsuto spredno šipo ali s prekomernimi izpusti (slednje je npr. v EU mogoče, ker je homologacija enak za vso EU in to na izrednem tehničnem lahko izmerijo). Ne smejo te pa kaznovat, le vožnjo lahko prepovedo, ker pač ogrožaš ostale.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Kokr koli, konvencija gor ali dol, ko ti pobere jodlar tablice si v riti. Treba nekako pridt domov :norec:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.780
113
počelo je :
"Dragi Alfisti, z mojo 159ko sva bila na tehničnem, in me je vrgu zard plinov, je reku da ker manka dpfja, a ma mogoče kdo kakšnga na lagerju al je bolš da grem kr po novga? Lp."

dpf delete nix gut
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in tony