Dobavni roki novih vozil

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Če je 50 namesto 1 ni več JIT.
Ravno zaradi JIT traja dlje. Ker se izdelava avta po naročilu začne že pri dobavitelju. Torej dobavitelj prav tisto eno luč naredi za Twingota od Franca iz Dupleka. Pred njim so pa še luči za druge Twingote. In za ostale kose opreme velja enako. Predvsem pa tisto, kar sem že napisal: proizvodne kapacitete se planira za čas normalne prodaje. Ko je na začetku povpraševanje, je pač čakalna - zato pa se da normalno živet tudi na koncu. Včasih je bilo drugače - ampak so jih izgube prisilile, da so se optimizirali.
Se je treba pač sprijaznit, da je avto zapleten kos tehnike in da ni racionalno pričakovat, da se bo kar zgodil.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Roberto je svojega manj čakal (še vedno ga je čakal) zato, ker je pooblaščenc naročil nekaj avtov na zalogo in do določene faze celotne proizvodnje lahko pooblaščenc naročilo spreminja. Ko je ta faza mimo, se pa lahko tudi šefe postavi na glavo in bo dobil le enostaven odgovor NE.
wink-1.gif


Pa še tole, ker si pisal glede nesposobnih dobaviteljev. Kdo misliš, da jim postavi letno količino? Sami? Ne, proizvajalec oz. so vmes prekleto natančno določene tudi količine proizvodnje, ki jih mora dobavitelj zagotoviti. In verjemi, da jih 100% zagotovi, ker so sicer penali svinjski. Kar je pa čez, smo pa potem tam, kjer sem že prej pisal.

Sicer pa res še nisem imel dela z nekom, ki bi mu bil dobavni rok problem, če je bil izbirčen pri konfiguraciji avtomobila. Če pa tam ni zahteven, se pa zelo verjetno (razen na začetku novega modela ali v izjemnih okoliščinah, ko je bilo povpraševanje konkretno podcenjeno) najde zanj nekaj na zalogi in lahko dobi avto v parih dneh in ne enem mesecu.
wink-1.gif

In kdor tega ne razume je po mojem eno navadno razvajeno derište (ali pa ''sonček''), ki nima pojma o tem, kako se svet okoli njih vrti (ne leti to direktno nate).

 
Nazadnje urejeno:

maurice

Pripravnik
30. apr 2008
867
2
18
Tri mesece hodimo okoli trgovcev, gledamo, merimo, preizkusamo, se zmišljujemo, potem pa končno naročimo in ker ni takoj, stokamo po alterju ...
Jaz sem imel to srečo, da je imel trgovec scenica ze narocenega, ko sem se končno odločil, tako da smo samo motor popravili, vse drugo, bela barva in limited edition z klasično rezervno gumo pa pustili pri miru. En mesec sem ga čakal.
Od tega je bil en teden na lagerju pri trgovcu, ker ni dobil papirjev zanj iz tovarne. To me je pa malce pogrelo.
 

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.809
129
63
Tudi jaz sem se do potrjenega datuma proizvodnje lahko še zmišljeval okrog opremljenosti avta. Cca 3 tedne pred proizvodnjo se pa to konča, ker je naročilo "zaklenjeno".
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Let pa pol nazaj novega megana GT line, dobil takoj. Brez doplačil, bela barva, no edino doplačilo je bilo 15 col rezervna guma. Ko sem rekel, da bi imel še prednje park senzorje, vse ostalo enako, pa čakalna doba 2 meseca in to pri modelu na koncu svoje proizvodnje. Nezaslišno. Vsak bedak v lokalni delavnici zna na tak avto drug odbijač nataknit z senzorji in čepki. predpripravo imajo pa tako vsi modeli. Take malenkosti bi lahko tovarna prepustila tudi lokalnim uvoznikom in serviserjem, jim pač dobavi tiste senzorje in drug odbijač, pa pol ure dela v lokalnem servisu, ne pa da se taki miniaturni odstopi od serijske opreme rešujejo in vgrajujejo skozi celotni proizvodni proces vozila. Še malo pa bomo ko v jugi, na en poonegavljen serijski avto boš čakal več kot na ferarija.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Zakaj se nisi zmenil s tvojim prodajalcem, da ti on vgradi tiste prednje senzorja na avto na zalogi?
grims-1.gif


Ne poznam dobro Renoja, ampak vem, da pri določenih avtih tisti ''pofukani'' prednji senzorji pomenijo novo centralo za park senzorje
evil.gif
. Seveda, če hočeš, da je zadeva ''tovarniška''. Lahko si pa ''kitajca'' noter zmontiraš za 50 EUR in je...
Recimo lep primer so LED zadnje luči pri Octaviji 3: doplačilo pri novem avtu nekaj čez 140 EUR, ko jih greš pa naročat, da bi jih naknadno dal noter, so pa kot bi bile zlate
grin1.gif


Pa še nekaj: strošek vgradnje tistih senzorjev v tovarni je verjetno par EUR, ali pa še to ne. A meniš, da lahko pooblaščenec zadevo vgradi za isti denar?
wink-1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Kolker sem ga zastopil na omenjenem servisu aftermarket zadev ne delajo, samo tovarniško naročilo. Eno je naknadna vgradnja, drugo pa opremljanje novega vozila, neke malenkosti, ki niso vezane na samo konstrukcijo in ne posegajo recimo v varnost vozil, itd, bi bilo bolj učinkovito in hitrejše reševanje pri trgovcih, kot da gre neka malenkost skozi cel proces izdelave vozila. Recimo naročilo serijskega vozila, dodatno naročilo samo usnje na zicih ali volanu. Pa to ja ne rabi fabrika delat. če ima uvoznik točno tako vozilo, samo brez usnja na zalogi pri sebi, mu pošljejo pač druge sedeže ali drug volan in to vgradi, zavede se sprememba za ta VIN vozila in je zadeva rešena. Za isti denar.

Kar se tiče pa aftermarket senzorjev na renoju in krmilnih enot se ne spoznam, kako je izvedljivo. Poznam pa primer sodelavke, pred kakimi 4 leti je vzela novega EOSA, naročila z tovarniškimi park senzorji spredaj in zadaj. Avto je lepo prišel z senzorji, potem pa veselica. Vse piskalo, žmigalo, napake ven metalo. Po podrobnem pregledu vozila je bilo ugotovljeno, da senzorji niso original tovarniški. Vgrajeni so bili naknadno. Najverjetnejša razlaga je, da je trgovec pozabil naročiti vozilo z senzorji. pred izdajo vozila stranki pa so neke aftermarket varjante vgradili, ter nekako vezali na originalno krmilno enoto. Vgavnem cela štala, še do danes zadeve ni rešla. Enih 5 slo servisov trdi da ni kaj drugega narediti, kot senzorje odklopiti, da naknadna vgradnja tovarniških senzorjev ni mogoča. To je tudi naredila, ker je vse bliskalo po avtu. da se ne pogovarjamo, da so bili šlampasto vgrajeni, da kr ven padajo iz odbijača, itd. Vglavnem štala, je čist obupala. Tisti, ki je vozilo naročal več ni tam zaposlen, ni imela ne cajta ne volje se tožarit. BTW avto je koštal 38k, pa se grejo blamirat z takimi neumnostmi. Povedal, bi ji da so pozabli, pa dobavli avto brez senzorjev, denar za senzorje vrnili, pa še kakega jurja popusta stisnili pa bi bli vsi veseli.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Je pa nekaj..komur se ne caka vprasa kaj je na zalogi. Nekaj izbere in to je avto po njegovih zeljah. Stvar resena.

Jaz sem imel avto izbran v 10 minutah...ko sem ga, je bil ze za mojim hrbtom.

Vse je stvar pricakovanj in zahtevnosti.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Trije (najmanj) razlogi so proti temu, kar ti pišeš:
- stroški distribucije, itd.
- nadzor nad kvaliteto vgradnje
- zaradi JIT načina proizvodnje teh sedežev NI, ne obstajajo
grin1.gif
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Do neke mere bi se celo strinjal, pri prvi točki bi dodal, da so stroški pošiljanja minimalni, saj imajo vsi že tako razvejano mrežo dobave rezervnih delov, da je ta zadeva minimalna, tako po stroških, kot po času, kvaliteta vgradnje je lahko res vprašljiva, predvsem v državah 3. sveta, kamor štejem tudi sloveniastan. No nekaj delov je vseeno na zalogi, mislim da če bi danes zdrobil neserijski odbijač z senzorji za megane 3, bi bil najkasneje v 7 delovnih dneh odbijač in senzorji dobavljeni, pofarbani in vgrajeni, tako da nekaj delov je sigurno na zalogi.

Čisto tako za informacijo. sem l. 2010 zdrobil žaromet na Yamahi majesty 400, takrat čisto frišni facelift model, aftermarket delov še ni bilo nikjer na svetu, pa še zelo redek model v evropi glede na ostale Yamahine motorje in zadnji Yamahin motor ki je za celi svet delan izključno na japonskem in vsi vgrajeni deli delani na japonskem. Naročil v deltateamu v krškem v ponedeljek, v sredo malo pred 17.00 me kličejo, da lahko v četrtek del dvignem ali dam menjat na njihovem servisu. Del je prispel iz skladišča na nizozemskem v 2 dneh. Je pa res da je koštal 635 EUR
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Trije (najmanj) razlogi so proti temu, kar ti pišeš:
- stroški distribucije, itd.
- nadzor nad kvaliteto vgradnje
- zaradi JIT načina proizvodnje teh sedežev NI, ne obstajajo
grin1.gif

+ kam potem z original, ozr. prvotno vgrajenimi zici
+ zanimivo, da jamra kaj se je zgodilo pri EOSu - sam bi pa pustil kar vgrajevati (pa da ne bo pomote - ravno se parkirni se pri določenih oversea modelih vgrajujejo šele pred dobavo ozr. med "distribucijo")
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Nov zic je nov zic, v drugi tak avto v tovarni, če stare zmahane armaturke nazaj vozijo, pa reciklirajo, pa spet novo ven naredijo, zakaj nebi samo zica noter dali?
Kdo je kje napisal, da bi dal naknadno vgrajevati senzorje, samo pozanimal sem se če je kaka varjanta, nič drugega. ta trgovec tega ne nudi, morda kateri drugi nudi. Sem pač vprašal. Če bi bil recimo v 3. tednih dobavljiv z tovarniškimi prednjimi senzorji, bi ga naročil, drugače ne. Sicer ponavadi dajem avte staro za novo, stari avto je bil ocenjen in se mi ne zdi primerno se z njim še 2 meseca vozit. Ponavadi se ravno takrat nekaj zgodi. pri prejšnji menjavi avta je bilo točno to ene 3 dni pred prevzemom novga avta mi je ena baba špegu odbila, pa je bil spet strošek.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Toyota C-HR je eden tistih modelov za katere rečem, da so velike žejne krave. Pa prtljažnik ima miniaturen glede na to kako velika škatla tole zgleda.

Glih velik ni. Velikost CX-3, kaškaja in podobnih.
Pa žejen tudi ni tako zelo (po mestu se pozimi zlahka voziš s 5 litri). Ni pa Prius po porabi, na žalost.

Malo preje sem malce primerjal velikosti prtljažnikov. C-HR ima prtljažnik primerljiv z golfom kombilimuzin, Leonom kombilimuzino, Aurisom kombilimuzino in podobnimi. Čičaš res malo višje, malo več pokuri od naštetih. Tovrstne SUV-je od kombilimuzin loči samo velikost, ker izgledajo ogromni v primerjavi s kombilimuzinami. Priznam, dizajnersko mi je pa zelo všeč. Odpulen, še malo bolj kot prius.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
sem to Toyoto 2 dni nazaj gledal v Termah Čatež. Testni oz. službeni avto od nekega hrvaškega trgovca. Zelo všečna zadeva. Po velikosti nekje med Juke in Qaskai. Nekako tako velika kot stari model kaškaja. Zame bi bilo dovolj.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če je del na zalogi v Novem mestu je naslednji dan v delavnici, če je zahteva po ekspresni dobavi in oddana do 10 ure pa isti dan po 13 uri. Torej imaš lahko avto popravljen v 3 dneh. Če je del na zalogi v Franciji, ponavadi traja vsaj 1 teden da ga dobijo v prodajalno (ker verjetno ne vozijo/pošiljajo samo enega koščka ampak tedenski zbirnik).
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Verjetno si čakal na homologacijo, katero pa ti uvoznik ne izda če ni plačan DDV in DMV s strani prodajalca. Ko ima uvoznik clear payment pa traja do 1 dneva da dobi prodajalec homologacijo. Torej bi preje rekel da je prodajalec malo zakvačkal.
Načeloma če ima uvoznik potrdilo da je DDV in DMV plačan do 12ih dobiš lahko dokumente po 13 uri, drugače so naslednji dan ob 8ih pri prodajalcu. Potem more pa še administracija prodajalca pripraviti vse papirje (račune in podobno). Avto načeloma plačaš po predračunu...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Nov zic je nov zic, ...

Nov zic, ki je vzet iz avta ni več nov zic ...

O&O

eh daj daj, ko bi ti videl kaj počno(varijo, vrtajo, montirajo, barvajo sprobavajo in še vse to na silo hitro, ker imajo delavci normo, koliko avtov morajo zmontirat na uro) v tovarni z novimi vozili, bi ob nakupu novega mislil, da si kupil rabljenega. A misliš, da v tovarni ne premontirajo kak že zmontiran sedež? Get a life. Avto je drag ni pa glavna sestavina življenja zaradi tega.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.421
529
113
43
Še vedno Rdeči revirji
KSZ...
Tole z dobavnimi roki mi je bolj ali manj jasno. Zdaj pa naprej. Po mojem bo treba malce prej začeti vohat. Rabim predloge za dobre (to vključuje tudi dober servis ne samo prodajo) avtohiše na območju Zasavja in Ljubljana za naslednje znamke:
- Toyota
- VW
- Ford
- Škoda (bolj ne kot ja)
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.623
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik map pravi:
Nov zic je nov zic, ...

Nov zic, ki je vzet iz avta ni več nov zic ...

O&O

eh daj daj, ko bi ti videl kaj počno(varijo, vrtajo, montirajo, barvajo sprobavajo in še vse to na silo hitro, ker imajo delavci normo, koliko avtov morajo zmontirat na uro) v tovarni z novimi vozili, bi ob nakupu novega mislil, da si kupil rabljenega. A misliš, da v tovarni ne premontirajo kak že zmontiran sedež? Get a life. Avto je drag ni pa glavna sestavina življenja zaradi tega.

Kje si zdaj meni našel pametovat? Poglej celotno debato, moja pripomba je zgolj na to, da ne moreš "lederzice" pri prodajalcu avtov vgraditi, originalni žic pa retour v fabriko čez pol sveta in potem še trditi "nov zic je nov zic".