> Sedaj se pa stiska na neke omejitve, ki jih očitno z današnjo tehnologijo ob sprejemljivi ceni le te ni možno doseči.
Seveda se da. Samo nekateri so stavili na napačnega konja in se zaplezali z investicijami vanj.
To o sranju z direktnim vbrizgom in turbo polnilnikom tudi pri bencinarjih, vedo vsi pametni inženirji motorjev že desetletja.
Isto to, da je dizel sranje že po defaultu in ga ne moreš naresti čistega. Lahko samo lobiraš in nateguješ, da bo nek filter rešil problem, tako kot je to lobirala in nategovala vse po vrsti tobačna industrija, da problema ni.
Evo, lep primerek vzvišenega eko manijaka (brez zamere, malo pretiravam
).
Izgleda je teh pametnih inženirjev precej malo, ker zadeva je bila še 1 leto nazaj oh in sploh eko in super in ne vem kaj in blablabla. Ni hudiča, da bi en pameten inženir se že našel, ki bi malo zapiskal in to dal v javnost. Ali pa se je enostavno javnost in politiki poscala na to. In točno to je bilo, lepo preberi malo Alter izpred dveh let, pa boš videl pametne komentarje, ko je kdo napisal, da so pa tudi bencinarji in hibridi svinjski (med drugimi tudi jaz).
Sedaj greva pa na primerjavo tobačne industrije in avtomobilske. Tobačna industrija je ZANIKALA obstoj problema, avto industrija pa ga priznava in ga s tehnologijo rešuje. Zate morda majhna razlika, ampak ja, je pri večini eko manijakov tako, da vidijo le argumente za svoj prav. To, da so pa nategovali pri meritvah je pa seveda popolnoma nesprejemjivo in sem za konkretne kazni, kar sem tudi že napisal večkrat.
Sedaj pa greva še malce nazaj na to stavo na napačnega konja. Če se prav spomnim so bile 20 let nazaj v Franciji SUBVENCIJE za nakup EKO full čistega novega DIZLA za po mestu in so potem uničevali stare krače. No, sedaj jih iz točno tam te iste dizle, ki so btw. sedaj ENORMNO BOLJ ČISTI preganjajo ven, ker so umazani. Toliko o politiki, javnem mnenju in KRIVDI SAMO NA STRANI PROIZVAJALCEV. Pa ne trdim, da oni nimajo nobene krivde, seveda jo imajo.
In pa še tole: razloži mi, kako bom z zamenjavo moje dizel krače z DPF filtrom za novega hibrida koristil okolju? Ob tem, da ima hibrid cca. pol litra višjo porabo. Najbolj mu koristim tako, da je avto čim več v garaži in da imam s svojim stilom vožnje minimalno porabo. Ker za nov avto (sploh z baterijami, ki so po mnenju eko nacijev ultra super duper čiste, loool) se izvrže toliko in toliko strupenih snovi pri izdelavi, moj je pa že na cesti.
Če pa hočemo biti ultra eko, pa najbolje, da vse avte poberemo in odpeljemo na dinos. Pa konje spet zalaufamo, samo potem bo hitro spet problem z drekom...