Začni pri sebi/svojih. Doma pometi.Ko bi ukinili prevoz na delo(pa dvignili.minimalnonplaco na raven avstrijske socialne), pa ko bi clovek izrqcunal koliko casa izgubi v avtu nanpoti na delo, bi zacel iskat sluzbo blizje domu.
V najslabšem primeru se boš po Duseldorfu (al kje so zdaj to prvi uvedli) moral peljat po vzporedni cesti 100m naokoli, ker bo cona dizel free.
Imam blizje kot ti.Začni pri sebi/svojih. Doma pometi.
Imam ravno prvo obletnico, ko sem se preselil v Duzlo. Prvič brez avta, samo na javnem prometu (ki celo funkcionira!). Radi bi se znebili VSEH avtov, nekje pa se začne, zdaj pač z dizli. Ampak - mesto ima dobih 1/2 milijona prebivalcev, še enkrat toliko pa jih vsako jutro pride na šiht, in zvečer grejo. So se pa res pripravljali zadnjih 20 let, kako uredit promet - podzemna obvoznica, U-bahn poceni in hiter, bičiklete na vlakih in tramvajih... In funkcionira; če grem peš, pa še vedno prehitevam Hanza, ki sedij v mečki, pa kurbla nafto. Beda bo samo, če bomo prevzeli prepovedi, brez 20 let priprave na to!
To je pravilen način...Imam ravno prvo obletnico, ko sem se preselil v Duzlo. Prvič brez avta, samo na javnem prometu (ki celo funkcionira!). Radi bi se znebili VSEH avtov, nekje pa se začne, zdaj pač z dizli. Ampak - mesto ima dobih 1/2 milijona prebivalcev, še enkrat toliko pa jih vsako jutro pride na šiht, in zvečer grejo. So se pa res pripravljali zadnjih 20 let, kako uredit promet - podzemna obvoznica, U-bahn poceni in hiter, bičiklete na vlakih in tramvajih... In funkcionira; če grem peš, pa še vedno prehitevam Hanza, ki sedij v mečki, pa kurbla nafto. Beda bo samo, če bomo prevzeli prepovedi, brez 20 let priprave na to!
Loool, javi kako bo šlo . Pri kaki hitrosti pa blokira?Študiram da grem nekomu sive lase delat, ker ima avto blokado hitrosti (8kmh) nižje od podatkov v katalogu. Bi kar stvarno napako uveljavljal....