Se premalo vozim z vlaki. Če bi se, bi bil takoj za!Lahko pa gremo po odpadih in iz gomulk prešraufamo sedeže v nove vlake
Se premalo vozim z vlaki. Če bi se, bi bil takoj za!Lahko pa gremo po odpadih in iz gomulk prešraufamo sedeže v nove vlake
Tudi pri vlakih si strokovnjak - klobuk dol!?Kolega strojevodja nima pojma ...
Ja imaš prav, zame je vseen drek Stadler ali Siemens, ker se z vlaki sploh ne vozim, ne zato ker se ne bi hotel, ampak zato ker je na relaciji MB-LJ časovna razlika med gomulko, Siemensom, Stadlerjem, Fiatom ... (PRI ENAKEM ŠTEVILU POSTANKOV) zanemarljiva (10 minut tukaj nič ne pomeni).Vlaki so Stadler in ne Simens. So večji, težji, močnejši, hitrejši in tudi veliko udobnejši (klimatizirani) od starih vlakov tako da večja poraba niti ne preseneča. So pa dizel agregati na novih Stadler valkih delani po nanoveši EURO 6d normi in so izpusti veliko manj obremenjujoči za okolje kljub morebitni večji porabi.
Pojdi enkrat peš ob cesti po kateri se voziš z avtom. Boš videl razliko. Jaz jo opazim sploh ob konici, ko se ljudje vračajo s službe.Na kakšno čarovnijo pa ciljaš tukaj? Večina avtomobilov nima HEPA filtrov in podobnega. Pa še pri tistih, kjer je na voljo, je velikokrat proti doplačilu.
Kjer se jaz vozim, so ceste komaj primerne za tovornjake, za pesce sploh ne. Se ko kolesarim moram biti izredno previden.Pojdi enkrat peš ob cesti po kateri se voziš z avtom. Boš videl razliko. Jaz jo opazim sploh ob konici, ko se ljudje vračajo s službe.
Ne, jih pa dovolj tehnično poznam, da lahko to napišem. Okoljsko so veliko manj obremenjujoči in to šteje. Ne pa neka natolcevanja o porabi.Tudi pri vlakih si strokovnjak - klobuk dol!?
Maš prav. Najboljš ukint vse kar ima motor z notranjim izgorevanjem. Bo še najmanj obremenjujoče za okolje. Dejstvo pa ostaja, da je stara dizelca bolj obremenjujoča za okolje od noveTudi pri vlakih si strokovnjak - klobuk dol!?
Ja imaš prav, zame je vseen drek Stadler ali Siemens, ker se z vlaki sploh ne vozim, ne zato ker se ne bi hotel, ampak zato ker je na relaciji MB-LJ časovna razlika med gomulko, Siemensom, Stadlerjem, Fiatom ... (PRI ENAKEM ŠTEVILU POSTANKOV) zanemarljiva (10 minut tukaj nič ne pomeni).
Kar pa se obremenjevanja okolja tiče pa ne rožic sadit - višja poraba dizla je večja obremenitev, če ne direkt pa preko katalizatorjev, AdBlue-a,.... Na "potencialnega potnika" - ma ne me basat; na kW moči - ne me basat; Slovenski vlaki so zasedeni samo v jutranjih/popoldanskih špicah in s penzionisti, ki zastonj potujejo - daleč od tega, da gre za kakršenkoli zeleni prehod, kar je bil point mojega prvotnega posta.
.....samo, kdo in koliko se jih vozi ni problem vlaka in njegovih teh.karakteristik.Tudi pri vlakih si strokovnjak - klobuk dol!?
Ja imaš prav, zame je vseen drek Stadler ali Siemens, ker se z vlaki sploh ne vozim, ne zato ker se ne bi hotel, ampak zato ker je na relaciji MB-LJ časovna razlika med gomulko, Siemensom, Stadlerjem, Fiatom ... (PRI ENAKEM ŠTEVILU POSTANKOV) zanemarljiva (10 minut tukaj nič ne pomeni).
Kar pa se obremenjevanja okolja tiče pa ne rožic sadit - višja poraba dizla je večja obremenitev, če ne direkt pa preko katalizatorjev, AdBlue-a,.... Na "potencialnega potnika" - ma ne me basat; na kW moči - ne me basat; Slovenski vlaki so zasedeni samo v jutranjih/popoldanskih špicah in s penzionisti, ki zastonj potujejo - daleč od tega, da gre za kakršenkoli zeleni prehod, kar je bil point mojega prvotnega posta.
Radarji so softversko disabled že pol leta.Evo, Muskec pravi, da necesa ne rabimo, bomo pa se iz starih avtomobilov dali ven
Tesla is now taking radars out from customer cars during routine service checks
Tesla owners are complaining that the service technicians that work on their cars on unrelated matters are removing the radars that their cars came with. They cite reasons as varied as power consumption or water ingress for the service bulletin from Tesla that mandates they remove the parts from...www.notebookcheck.net
Ps: ja, nalasc sem malo posplosil.
Kar jim še ne daje pravice, da iz avta odstranijo nekaj, kar si kuil. Če smo čisto natančni (in kolikmor vem, se že pripravljajo tožbe): tudi onemogočit ne bi smeli radarja brez soglasja lastnika, ker je lastnik avto kupil v vedenju, da ACC ali druge asistence delujejo z radarjem in ne bi, če bi bile brez.Radarji so softversko disabled že pol leta.
To naj bi bilo opravicilo ali izgovor? Neverjetni ste Muskovi verniki, res.Radarji so softversko disabled že pol leta.
Kar jim še ne daje pravice, da iz avta odstranijo nekaj, kar si kuil. Če smo čisto natančni (in kolikmor vem, se že pripravljajo tožbe): tudi onemogočit ne bi smeli radarja brez soglasja lastnika, ker je lastnik avto kupil v vedenju, da ACC ali druge asistence delujejo z radarjem in ne bi, če bi bile brez.
Nekateri pač živite še v svetu, ko so funkcionalnosti vaših avtov takšne, kot so bile dizajnirane dolga leta nazaj.To naj bi bilo opravicilo ali izgovor? Neverjetni ste Muskovi verniki, res.
Dajmo. Boš se razočaral in ugotovil, da 99% radarjev zanemari statične objekte na cesti. Torej statični pile up avtov v megli, oz. bilokateri stoječi avto. Zato so se začele vgrajevati kamere za zaviranje v sili. Ker radar vidi natanko nič.Dajmo to ponovit še recimo v megli.
Aha, premikajoči pešec je torej statičen objekt? Zanimivo. Lepi izgovori.Dajmo. Boš se razočaral in ugotovil, da 99% radarjev zanemari statične objekte na cesti. Torej statični pile up avtov v megli, oz. bilokateri stoječi avto. Zato so se začele vgrajevati kamere za zaviranje v sili. Ker radar vidi natanko nič.