Hanzi: Pojma nimam. Da so lahko Nemci ohranili avtoindustrijo v svoji lasti pa so morali pustiti Kitajcem, da kupijo Kuko in telekomunikacijski del Siemensa (na šihtu smo tiste škatle nato posmehljivo klicali "kitajc"), tako da imaš najbrž prav.
Slovenet: Zelo težko, oz. pravzaprav nemogoče, ker za to ni družbenega konsenza.
Sicer pa resna znanost že dolgo ve, da je koncept razvoja javne infrastrukture z avtom v mislih popolnoma propadel. Gotovo kdo ne bo verjel, ampak to so v Ameriki na lastni koži dokazali že takoj po 2. svetovni, ko so sfukali center New Yorka. Takrat so pogruntali, da npr. mesto za delujoč osebni transport z avtom potrebuje 6x več parkirnih mest, kot je v njem avtomobilov, brez tega imaš takoj parkirni kaos. Za to pa potrebuješ veliko praznega prostora (za kar moraš poradirati ogromno stavb v prej pozidanem centru mesta) ali pa ogromno prostora na katerem zgradiš novo mesto z avtomobili v mislih (kar za posledico pomeni velike razdalje in se za vsak drek po uro voziš z avtom) - tak primer je Houston, kjer zdajle študira sosed in se smeji Ameriški neumnosti.
Pa da se razumemo: sem avto navdušenec, ampak sem vendarle enkrat pogruntal, da je z avtom delati vsakodnevni commute ena navadna pokora. Z vlakom sem v 19 minutah v centru Lj, in v resnici je to ta pravi luksuz. Ko se bom preselil četrt ure vožnje stran, bo pa spet drugače - in brez avta ne bo šlo - ampak - država bi morala zgraditi takšno prometno infrastrukturo, da bi podobno veljalo vsaj za pol države, ne pa za % ali dva, kot je sedaj. Takrat ti ne bo nihče avta vzel, pač bi morala biti prometna infrastruktura tako dobra, da ga boš sam kdaj tudi pustil doma v v garaži.