Dizel, bencin, hibrid ali elektrika ?

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.759
5.910
113
Da malce obudim temo...

Kupovalo se bo novo vozilo v rangu med 20 in 30k.

Minimum bo hibrid, za elektriko je to premalo...a bi ratalo najdit kak plug in hibrid v tem rangu? Vsi proizvajalci nekaj predstavljajo, nič takega ni realno v salonih. Nova astra, Peugeot 308?
Jaz sem na Nemškem konfiguratorju naklikal Astro in dobil ceno 44K eur za hybrida. Sicer malo več opreme, ni pa bila čisto vsa. Tako da rang 20 do 30K bo bolj težko dosegljiv. V živo bi rad srečal človeka, ki bo toliko odkartal za rengle tipa P308 in Astra.
Če bi Toyota bila od znotraj malo bolj prebavljiva, potem sploh nebi bilo vprašanje kaj kupit.
 
Nazadnje urejeno:

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.219
1.722
113
40
Saj za hibrida skoraj ni dileme...Corola karavan...

Pri priključnih se pa zelo razredči ponudba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.945
6.986
113
Tezka bo, ne sploh ce je kateri prikljucni ki zmore toliko v zimi? In se posebej za 30k
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.219
1.722
113
40
No, dejansko je 30 km dnevno.. Malo sem še pristel zaradi kakega skoka v trgovino.
Pa tudi ce se malo ICE prizge, nebo konec sveta :)
 

Ledenko

Guru
18. jul 2011
2.552
927
113
Malo čez tvoj budget je prenovljena Micka Eclipse Cross v priključno hibridni različici.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.219
1.722
113
40
Ni slaba opcija ja.. Ce ne bi bil 4x4 in z enim elektromotorjem bi bil lih 30.000 :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Ni se ravno treba smejat. Za ta denar je dost avtomobila. Podpora bo še nekaj časa, tako kot za Chevrolet.
Res? No, jaz se bom še naprej smejal.
A to je tista Micka, ki je lastnike PHEV Outlanderja na suho nategila, čeprav je baterija po par letih bila praktično neuporabna. In to kljub temu, da je bila baterija kao še v garanciji?
Sedaj pa resno:
- Micka gre, avta se ne boš znebil za praktično nobeno ceno, ko ga boš prodajal (tudi če ne bo nobenih napak)
- Micka se je pokazala, da se poščije na garancijo na baterijo in da SO IMELI TEŽAVE Z BATERIJO
- ta nov PHEV bo zahteval dodatno izobraževanje in opremo na pooblaščencih. Glede na to, da Micka gre in ravno veliko teh avtov ne bodo prodali, kaj misliš? Bodo vložili par 10.000 EUR v to? Loool.
- kdo ti bo to šraufal, ko se začne kvarit?
- deli za Micke so preklemansko dragi

Toliko o tem. Jaz bi o tem avtu razmišljal pri ceni 15 jurjev, za to sem pripravljen sprejeti vsa tveganja zgoraj. Za 30 jurjev naj ga pa kar obdržijo. Za ta denar raje PSA polizdelek kupim, ga bo vsaj kdo kupil, ko bom rabljenega prodajal.
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.046
9.688
113
Eh dej no dej. Zdej bo vse med in mleko, pa fuLLL je pucen.
Pa ni to žvečilka, ki jo izpljuneš, če ti ni všeč in kupiš novo, je treba še malo z glavo razmišljat in kakšno raziskavo naredit, ne pa le tiste cene gledat, kak te je to fuLLL pucen.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.147
744
113
EU
Ko sem kupoval avto nazadnje, sem gledal tudi Mitsubishija, samo se mi je zdelo čudno, da ima ta firma tako malo izbire pri nas, tudi tehnologija se mi je zdela malo zastarela, tudi ni bilo videti, da bodo dali kaj novega na trg, pa opazil sem, da so začeli prodajalci Mistubishijev pri nas prodajati rajši vse druge znamke poleg (zgleda so so oni vedeli že več let prej, kaj jih čaka) ter imeli kvečjemu vozilo ali dva v izložbi in potem sem se raje odločil za Toyoto. Zdaj vidim, da me na srečo občutek ni varal.:cowboy:

Tudi sam ne bi kupoval vozila, ki so ga umaknili iz našega trga in praktično nikjer ne bi imel servisa. No, saj iz podobnega razloga tudi nikoli ne bi kupil Tesle pri nas :evil:
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Res? No, jaz se bom še naprej smejal.
A to je tista Micka, ki je lastnike PHEV Outlanderja na suho nategila, čeprav je baterija po par letih bila praktično neuporabna. In to kljub temu, da je bila baterija kao še v garanciji?
Sedaj pa resno:
- Micka gre, avta se ne boš znebil za praktično nobeno ceno, ko ga boš prodajal (tudi če ne bo nobenih napak)
- Micka se je pokazala, da se poščije na garancijo na baterijo in da SO IMELI TEŽAVE Z BATERIJO
- ta nov PHEV bo zahteval dodatno izobraževanje in opremo na pooblaščencih. Glede na to, da Micka gre in ravno veliko teh avtov ne bodo prodali, kaj misliš? Bodo vložili par 10.000 EUR v to? Loool.
- kdo ti bo to šraufal, ko se začne kvarit?
- deli za Micke so preklemansko dragi

Toliko o tem. Jaz bi o tem avtu razmišljal pri ceni 15 jurjev, za to sem pripravljen sprejeti vsa tveganja zgoraj. Za 30 jurjev naj ga pa kar obdržijo. Za ta denar raje PSA polizdelek kupim, ga bo vsaj kdo kupil, ko bom rabljenega prodajal.
Ciničen ravno ne rabiš bit, pač ni to tvoj ljubljeni VAG, pri katerem vse štima. No tudi VAG je lastnike outlanderjev nategnu z polizdelkom 2.0 TDI PD.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
No, dejansko je 30 km dnevno.. Malo sem še pristel zaradi kakega skoka v trgovino.
Pa tudi ce se malo ICE prizge, nebo konec sveta :)

Za 30 km dnevno izberi nekaj kar si želiš imeti, poraba denarja za gorivo pri taki kilometrini ne igra bistvene vloge. Pri PHEV si iz uporabniškega vidika lahko hitro na "Toyotinem" hibridu v primeru ko ti na elektriko ne dovoli polne moči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi