To me najbolj spominja na stanje pred vstopom v EU, 20% DDV + 10% carinski stroški ob uvozu.
Nekje je pač potrebno dobit ta izpad nazaj. Večina vozil bo tako obdavčenih med 10-15%, bolj nagnjena k onesnaževanju pa do 30%.
Če se že gremo neko ekologijo bi bilo edino pravilno obdavčit vse in sicer tiste, ki že leta smetijo okolje tukaj in nova vozila. Letna obdavčitev kot je v nekaterih drugih članicah EU.
Zakon je bil tako nastavljen tudi za ureditev trga rabljenih vozil in omejitev uvoza le teh, tako to sedaj zveni nekako tako, da če si bo nekdo želel iz uvoza nabaviti vozilo, ki ga ni na voljo pri nas, bo pač moral še dodatno plačat ta luksuz...
Davčna bi sedaj naj dobila podatke o izpustih od proizvajlcev oz. uvoznikov samih, tako da bodo obdavčevali glede na te podatke. Kaj bo, ko se bo pojavil nekdo z dodatno vgrajenim katalizatorjem ali KLR-jem, ki je bil naknadno vgrajen v tujini prav z namenom znižanja izpusta zaradi obdavčitve v tuji državi. Ali bodo upoštevali podatke pridobljene ob vgradnji od TÜVa ali ne?
Do 2012 bi se naj harmoniziral sistem registracije vozil v celotni EU, to bi naj bilo nekako tako, da kupiš avto na Švedskem, Nemčiji, itd. in ga enostavno pripelješ k nam in registriraš brez kakih homologacij in podobnega, kako mislijo potem rešit to zadevo? Potem bo zakon spet potreben spremembe in bi ga bilo potrebno nastavit le tako, da kar voziš to tudi plačuješ... Meni se ta zakon zdi le zasigurana pretveza polnjenja proračuna na zelo intriganten način. Vse skupaj zgleda kot, da je nastavljeno, da zdrži do konca mandata trenutne oblasti, potem pa se bo že prilagajalo...