Danes glede obdavčitve glede na izpuste

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.377
1.241
113
www.adriamedia.si
In za povprečnega slovenca (in tudi malo nadpovprečne) je novi sistem boljši.
Pred 2 mescema sem kupil nov avto, plačal 11% DMV. Po novem bi ga bilo 3%
Za vse, ki kupujejo normalne avte z normalnimi motorji, se ne bo dosti spremenilo ... Kvečjemu bo kaj ceneje.

So pa z končnimi ciframi udarili čisto previsoko - stvar bi se morala končati pri max 15% za bencinarje, 20 za dizle ...
Ampak: hočeš velik, luksuzen avto? Kupi S400 Hybrid, pa boš plačal samo 9% DMV (doslej 11), pa je avto brez dodatne opreme 90+ jurjev (kar realno pomeni takoj čez 100) ... Enako je pri BMW, enako bo pri Porscheju, enako bo pri Audiju.
Ne rabiš se vzit v majhnem, počasnem avtu, da ne bi plačal preveč DMV ...
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
bmk za ta davek. Pa ti bi radi, da bi se samo 1.0, 1,2 in 1.4 avti vozili po cestah. Pa ko jih je*e. Najraje bi si kupil kakšen avto z Hemijevim motorjem prostornine 5,7 ali 6,1. Me zanima koliko bi mi tukaj davka nabili. Meni osebno ta davek nebo preprečil nakupa avta z 6.1 mašino.
 

hgard

Guru
22. jul 2007
4.096
590
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Kako pa to, da šele s 1.2.2010 stopi zakon v veljavo?

Prej so omenjali 1.1.2010.

Verjetno so malo zamudili, ker mora biti prej še objavljen v Uradnem listu. Pa še nekaj se je govorilo, da bi Državni svet lahko dal veto.
 

tayfun

Pripravnik
2. jun 2009
102
0
16
Tudi do referenduma lahko pride, če se bo narod zganil...
Oni pa se bodo tako dalje vozili v BMW 7, Audi A8 in MB S saj bodo vozila tako kupljena z davkoplačevalskim denarjem.
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Kot kaže ne.
60297600.jpg


Za večino povprečnih avtov itak ne bo neke večje razlike - tam +- 100eur. Zakon mislim, da je kar ok.
1. Folk bo malo bolj premislil, kaj dejansko rabi. Tako se ne bodo jajčkali po mestu s 3.0+ motorji
2. Naredil se bo red pri uvoženih vozilih. Tukaj bo verjetno država tudi precej pokasirala. Pa še trg rabljenih se bo verjento malo popravil. Sedaj si prodajal npr. dobro ohranjen bmw 5 z znano zgodovino in nisi mogel prodati po normalni ceni, ker je bil trg preplavljen z raznimi zanič primerki s tujine, ki so zbijali ceno. Če bo na uvožen avto do 20% davka, bo tudi tvoj takoj več vreden na trgu...
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
vsi se kurčijo in vsi so kupovali uvožene avtomobile. z manjkajočim plačanim DDV-jem in "narobe" napisano ceno na vozilu. Kupujmo slovensko!
smile-1.gif


lp
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tega davka na "uvozena" rabljena vozila dolgo ne bodo kasirali. Smo v EU in nima veze kje kupis vozilo. Tega ne kasirajo nikjer razen v SLO in se v eni drzavi, se ne spomnim tocno kateri. V drugis clanicah se placajo samo administrativni stroski.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Seveda bodo sprejeli ce bodo potem vec pokasirali.
Najvecja ciganija pa je da se obdavci vsa vozila ki so prvic registrirana v SLO, torej tudi tista ki so iz clanic EU. Za ta je ze bil placan davek sedaj pa se enkrat v SLO.

DMV se je vedno plačeval ob prvi registracji u slo.

Citat:
Uporabnik tayfun pravi:
Oni pa se bodo tako dalje vozili v BMW 7, Audi A8 in MB S saj bodo vozila tako kupljena z davkoplačevalskim denarjem.

BMW 740d pade u nizji razred 9%, Audi A8 4.2 TDI in MB S350 CDI ostaneta u enakem 13% razredu.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
vem da se je DDV placeval. Ampak zakaj? Ker naenkrat ni bilo vec carinskih dajatev. Za nove nas se pac nekaj placa, ampak za rabljen avto je bil ze pacan davek v tujini pri prvi registraciji
 

B81

22. jul 2007
37.635
10.928
113
Citat:
Uporabnik ClAy pravi:
bmk za ta davek. Pa ti bi radi, da bi se samo 1.0, 1,2 in 1.4 avti vozili po cestah. Pa ko jih je*e. Najraje bi si kupil kakšen avto z Hemijevim motorjem prostornine 5,7 ali 6,1. Me zanima koliko bi mi tukaj davka nabili. Meni osebno ta davek nebo preprečil nakupa avta z 6.1 mašino.

Tak me malo zanima, kaj pa zdaj voziš?
 

hgard

Guru
22. jul 2007
4.096
590
113
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Kaj to pomen?

Da s 1.2.2010 ne pride v veljavo?

Redko kateri zakon je zaradi veta padel. Ponavadi ga po hitrem postopku še enkrat potrdijo. Razen če se najde Društvo za zaščito visoko kubičnih motorjev in začne zbirat podpise za referendum
smile-1.gif
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.470
448
83
Bebci?

Kakor gledaš. Jaz bi dal veto na ta zakon iz več razlogov - prvi, ker je zmazek izpod rok nesposobnežev. Kaj drugega ne morem reči za sodrgo, ki poda predlog v obliki obdavčitve po razredih. Mar nej grejo na cesto, ustavijo prvega povprečno talentiranega srednješolca in jim bo ta razvil enostavno zvezno funkcijo. Ne pa, da (govorim na pamet) za 130g, 140g ,150g plačaš 1000€, za 151g pa 2000€ davka.

Drugi - wtf delajo noter motorji? Naj imajo jajca in rečejo, da želijo pobrat davek od vsega in nafilat prazno blagajno ne pa slepomišit o ekološki noti. In potem se obesijo na kilowatte? Kaj pa ideja motor vs. avto za zmanjšanje prometne gneče? In 125ccm z B kategorijo? Ok, zahajam iz smeri...

Je pa po drugi strani še vedno boljše od trenutnega, z ekološkega vidika. Izbiramo torej med bolj (trenutno stanje) in manj slabo (novi predlog) ureditvijo. Za koji koorac ne bi mogli končno narest nekaj dobrega?

Sicer pa me b.k. - naslednji dražji avto bo itak imel tuje tablice in mi dol visi za ddv, dmv in ostale tzo-je.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Tudi jaz sem prisel na podobno idejo.
Moj naslednji bo ziher V8. In glede na to koliko bi placal davka se ga niti slucajno ne splaca vlacit iz Nemcije in pri nas doplacat 1/3 avta.