Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
@Reaper85 a pa obstaja kak turbo kit za tvojga cliota... Naredimo alter group buy sam da nehaš jamrat da ti je 200konjev premal
Da se drugače montirat motor od Megana 225, Angleži to kar prakticirajo.
Ampak sam vem da avto že kot celota ni ne vem kaj, to je Renault, zakaj bi v to vlagal nekaj več kot je nujno potrebno. To je kot bi šel polirat drek.
Kaj misliš kako je šele tistim, ki jim vsak dan v živo to razlagam. Pač ta avto je največji fail kar ga lahko kupiš za regionalne ceste (za AC pa sploh največji fail na svetu).
To je avto za na dirkališče in sploh ne bi smel bit homologiran za cesto.
Vsak misli da mora 197KM it, oz. prva stvar ki jim jo moraš razložit, da noben nima več kot 185KM, pa to velja za večino atmosfercev, da bolje da kar 20 odšteješ.
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=653
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=145
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=40
http://rototest-research.eu/popup/performancegraphs.php?ChartsID=695
Pa tudi ko enkrat omeniš številko 185KM, vsi mislijo da mora to it kot raketa napram njihovim 60-120KM avtomobilom. Pač tolk kot je 120 hitrejši od 60, je tud 180 od 120, se pravi ne neki.
Sam bi prej rekel da je nekaj normalnega za vozit, slabši atmosferci pa da so počasni.
Recimo zadnje dni opažam, da ko prehitevam v 3. od nekje 80 pa do 110 oz. do kolker že moraš prit da prehitiš, da avto rabi kar nekaj časa. Tako da če niti pri takem prehitevanju ne padeš mimo, sigurno avto ni hiter.
Je pa bilo že nekaj primerov, ko so očitno tudi sami potegnili iz 80 proti 110, potem pa sploh traja.
Pa zadnjič sem vozil za eno navadno Xsaro 1.6, po ovinkih je bil enako hiter in se sploh ni nagibal, ne vem zakaj jest plačujem za ta avto, ovinkov pa ne morem speljat niti 5km/h hitreje kot sem jih že z navadno Astro H.
Dejstvo pa je, da lahko lažje prehitim kot vsi atmosferci manjše moči od moje, tako da povsem neuporaben avto tudi ni.
Ampak potem, ko imaš mal več znanja o takih motorjih, pa kot imam sam, ko sem šel k CSS, pred sabo dyno graf, vidiš kje stojijo stvari. Prva stvar ki jo mora vsak vedt, je to da je maksimalna moč daleč od cele zgodbe.
Seštej moči od 1500 do 6000 pri vsakih 500rpm, in prideš do eneke številke kot pri prejšnjem 1.4T 135, zato sem takoj po nakupu tudi mislil da ima samo 140KM.
Sploh za na javne ceste, ko moraš plačevat še drago zavarovanje za stvar, ki jo redko vidiš, sploh zdaj pozimi (čeprav če si na ravnini ni problema potegnit do 7400 tudi pri -5°C, mogoče se nekje vmes mal vmeša ESP), večino časa se pa voziš kot bi imel 1.6 16V, oz. 1.8 ali 2.0 16V 140, saj je vse isto sranje.
Tudi zate, Kameleon, bi bil premalo, edino če imaš sedaj 1.2-1.6, potem verjetno je opazen preskok. Sam sem imel med 1.6 in tem še 1.4T, zato je bil preskok kvečjem na slabše. Oz. kjer je bil tisti slab (pod 2000 in nad 5000), je ta dober in obratno.
Drugače pa znam jamrat o Cliu 197 še za 2 forumski strani, čeprav tudi Angleži, ki imajo zelo veliko teh avtov, imajo enake probleme, tako da nisem samo jest tako izbirčen.
Konj pa sploh ni nujno da rabiš 200, recimo Punto GT 135 ali pa DS3 1.6 THP 155, oba letita, pa nimata neki veliko konj.