Celoletne gume ali zimske celo leto?

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.398
384
83
Po letu 2018 ocitno menjali na Bridgestone Dueler H/T. Se jih kar nekaj svaljka po oglasih za rabljene gume. So pa Yokohamo prej kot prvo vgradnjo natikali na suv japonce , samo podoben vzorec z drugo cifro, vse pa oznaka M+S kao.
 

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.185
493
83
Danes dal na služben avto Pirelli cinturato allseason SF2, na števcu imam 47k km.
Delam cca 45k km na leto.
Pa da vidimo čez eno leto kaj in kako...
Citat je od 5.1.2024

Evo, niti leto ni naokoli, pa sem moral menjat Pirelli.

Po 45k km je ostalo ravno se 2mm profila.

Za normalno vožnjo so bile ok. Če bi imel kako krizno situacijo, pa ne vem... Pa znale so drset po vlažni cesti.

Sedaj imam na števcu 92k km in sem dal gor Good Year VECTOR 4SEASONS Gen-3 , Made in Serbia.

Pa se tipkamo če z eno leto:)
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in LarryClay

Fusionn

Majstr
5. sep 2007
2.185
493
83
Ne razumem kaj eksperimentiram.
Gume so zdržale 45k km.
V 99% časa sem bil z njimi zadovoljen.
Drsela so, kjer sem vozil dinamično pa kak rondo v BTC ali podobno. Pa še to se spomnim morda zadnjih par mesecev. Morda so bile prej boljše...

Na snegu sem bil enkrat. Tako, da pravih izkušenj nimam.
Veliko pa je odvisno tudi od avta.

Vzel sem drugo firmo, novejši model...

Namen posta je, da pokažem moje izkušnje s celoletni gumam. Morda pa komu prav pride take informacije.

Naslednjo zimo bom očitno spet imel nove gume in ne na pol znucane zimske. Kar pa se mi tudi zdi kar velika prednost.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
244
192
43
Jaz prevozim 60.000 km s celoletnimi bp. Menjam, ko doseže oznako 4 mm. Prej tovarniški Continental, sedaj omenjeno GY. Pretežno AC.
Za visokogorska smučišča verige za vsak slučaj. Ker pa je vedno kolaps v snegu, ti tudi najboljše zimske nič ne pomagajo. Vlak ali delo od doma. Brez stresa novembra in skladiščenja.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.448
426
83
Evo, podpis! Popolnoma enako, le da sem do sedaj o tem samo razmisljal, letos pa prvic tudi izvedel. Ciljam na dve leti, menjava spredaj<->zadaj po enem letu, obenem so ognem guzvanju pri vulkanizerjih, dol mi visi za aprilsko/majski/septembrski sneg, ki te zna presenetit v alpskih dezelah. Pa se oprijem na neurejenem makadamu, blatu, travi je boljsi.
 

ptice

Fizikalc
23. jul 2011
244
192
43
V 2 do 3 letih. Rotiral sem jih po 15k km, potem pa ne. Bistvene razlike v obrabljenosti ni.
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.323
151
63
Pogon 4x4?
Ker sicer ob sprednjem pogonu zlize spredaj gume vsaj 2x hitreje kot zadaj. Ob dinamicni voznji pa tudi trikrat ali vec.
Ne vem. Meni jih je na golfu 4m in sedaj na pasatu 4m občutno bolj pojedlo spredaj, pogon 4motion gor ali dol. Sem razložil že v eni temi, da sem na golfu z letnimi naredil 100kkm, ker sem vsako pomlad moral menjati samo prednje gume, ker so se med letom na cca 35kkm toliko poškodovale, da je bilo treba menjati (profila je bilo še za cca 20000km, ampak je bila guma neenakomerno obrabljena in celo počen bok ;)). In sem pač dal spredaj nov par, zadaj pa stare.

Sedaj imam na pasatu GY zimske, vožene lani pozimi (tako na oko 20000km imajo), profila je videti še kar nekaj, tako da zimsko sezono bomo upam prebrodili. Včeraj je šlo bp, očitno so dobre gume (će verjameš, da je bilo veliko snega na cesti) :).

Jernej