105 v Astri H 1.6, sicer precej bolje kot 50, kot sem imel pri prvem, ampak glede na prejšnjega Punta 1.2 60KM pa ni take razlike, kar je druge prestave (itak glavna pri teh švoh avtih, pri 150KM+ je to tretja) je povsem enako (kar je logično, ker masa pri nižjih hitrostih igra precej večjo vlogo, razlike je pa 1200 proti 800kg), pozna se edino v tretji in četrti, kjer je kakih 30% boljši.
Vem da je za moje potrebe konj veliko premalo, saj zato pa tudi že eno leto varčujem za kaj boljšega. Je pa ta vsaj za učit dober, ker pri močnem avtu pa ni nikol preveč izkušenj.
Prehitevat moraš danes itak praktično takoj, ko vidiš priložnost, ker to kar je na cesti, je porazno, vsi vozijo 60, kjer grem samo komot 90, ali pa tudi 120, če da duša. Pa saj če vozijo 60, me še ne moti, daš v drugo, in si tudi z mojim hitro mimo.
Recimo danes pride eden do krožnega in se praktično ustavi, čeprav bi šlo komot 50 skozi, ker je šel samo desno, ostala dva sta bila pa še daleč, potem iz krožnega pa pospešuje tut kot bi imel samo 20 konj, sam bi imel že zdavnaj 100 not, ko se je še kar 60 cijazil. Itak se na tem delu večina kar od enega krožnega do drugega cijazi 50-60, čeprav ni nobene omejitve, niti nevarnosti.
Prehitevanja se mi drugače ne zdijo nevarna (vem da je veliko bolj nevarno kot če bi vozil lepo za ostalimi 60km/h na varnostni razdalji treh avtomobilov, ampak potem vseeno če bi ostal doma, kjer bi bil še bolj varen), ker se itak prej 100% prepričam, edini problem, ki ga še vidim, je to da se moram izogibat prehitevanj, ko je na levi stranska cesta, ker je po mojih izkušnjah 50% šanse da bo ravno tam zavil levo. Ena rešitev je uporaba troblje, ampak to nerad uporabljam, če res ni potrebe.
Pa nasploh danes (res da tudi 5 let nazaj ni bilo dosti bolje) večina vozi na porabo, ne pa na užitek, kar je meni nepredstavljivo, ker sam že od prvega dne vozim ravno obratno.