dobis v Bartogu; tudi 507 mannol 7907, synthetic engine oil + ester, rdečkasta embalažaDobil tudi priporočilo za Mannol. Glej povezavo s specifikacijami. ACEA C3 in ostalo kar ste našteli, da je pomembno za te sodobne motorje.
dobis v Bartogu; tudi 507 mannol 7907, synthetic engine oil + ester, rdečkasta embalažaDobil tudi priporočilo za Mannol. Glej povezavo s specifikacijami. ACEA C3 in ostalo kar ste našteli, da je pomembno za te sodobne motorje.
Meni Golf 7 letnik 2016, prevoženih 270000 km porabi cca 1l olja na 30000 km no pred menjavo je na minimumu olje, se pravi da skuri cca 2 litra.Kolko vam pa kurijo kaj? 2.0 dizel vw golf 7 kuri Shell AV-L 0w30 kake tri litre na 15kkm. Na uradnem servisu jim je to normalno, meni niti ne, tako da naslednjič probam drugo olje in drug servis. Star 5 let, samo relacije, cca 1kkm na teden
Kako je pa s Fordi in njihovimi specifikacijami,kot so mss-m2c913-c, se tudi priporoča kaj "boljšega"? Bencinar,ecoboost 1.6
kolk % mešanica je potem že to?Kolko vam pa kurijo kaj? 2.0 dizel vw golf 7 kuri Shell AV-L 0w30 kake tri litre na 15kkm. Na uradnem servisu jim je to normalno, meni niti ne, tako da naslednjič probam drugo olje in drug servis. Star 5 let, samo relacije, cca 1kkm na teden
Kako je pa s Fordi in njihovimi specifikacijami,kot so mss-m2c913-c, se tudi priporoča kaj "boljšega"? Bencinar,ecoboost 1.6
Ta jermena v olju so še ena taka pogruntavščina da bog pomagaj....Pri Fordu pazi na specifikacije, ker olje z normo ima dodane mehčalec za zobati jermen, ki je v olju,
Napačno olje naredi da jermen spoka in ga vtrga.
Tak da pri Fordu in seveda tudi pri psa, je treba uporabiti olje z specifikacijo katero zahteva proizvajalec
Si me lih "ujel" tako uro da ne morem vprašat majstra zakaj v vse xyz znamke z DPF diesel motorji dajemo generičen dexos2/Mb229.51 olje.....edino v Volvote pa po specifikaciji....Povzetek stanja teh olj za moj primer, Volvo V60 dizel VEA 2.0 motor. Volvo odobritvena koda za olja: VCC RBS0-2AE. Pomeni, da ima vse potrebne aditive za motor in podsisteme. Primarno Castrol Edge Pro V 0W-20, našel tudi druga olja, kot Wolf MS-V, Ravenol EFS, vsi 0W-20. Volvaši se predvsem zaradi vročih poletij ali vleke težkih bremen zatekajo k oljam 5W-30 s spec. ACEA C3 in C4, VW504/507, BMW LL-04, MB229.51/52 in tako dalje, tu posegajo po Castrol Edge Pro., Mannol LL in podobnim, kot je zapisal Kamele0N na strani 6.
Prebral sem nekaj strani, kjer "prikoličarji" opisujejo isto težavo, se pravi rahlo porabo olja na roadtripih s prikolico, tudi uporabniki olj 10W-40, kaj šele tistih z nižjo viskoznostjo.
Prejšni 2.0TDI 140HP mi je na interval 15k spil 1l olja 10W-40, v redkih primerih sem ga 0,5l dolil.
So se pa na Volvu spomnili, da ti po 11. mesecu nabiva za servis. servis, servis, tako, da greš olje zamenjat in interval resetirat, ker ti najeda, nabiva, da ga je treba zamenjat, zelo moteče.
O kakšnem 10w40 je tu govora?Prebral sem nekaj strani, kjer "prikoličarji" opisujejo isto težavo, se pravi rahlo porabo olja na roadtripih s prikolico, tudi uporabniki olj 10W-40, kaj šele tistih z nižjo viskoznostjo.
Prejšni 2.0TDI 140HP mi je na interval 15k spil 1l olja 10W-40, v redkih primerih sem ga 0,5l dolil.
2.0TDi....dvomim!Mogoče kakšen stari PD dizel brez filtra?
Ampak že tam je bilo 5w-40 olje.