katero motorno olje

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
Ja, prav sta uganila, prej sem imel Toledo 2.0 TDI PD 103kW 2005 letnik brez DPF fabrško in notri olje 10W-40, ne vem ali Aral ali Castrol, nekaj od tega je bilo. Pod vsemi pogoji spil okoli 1l na 15k km. Cela mašina malo mastna, intercooler itak in lužice olja pod avtom, imel tisto problematično tanjko glavo motorja. Prodal pri 261k km, vse prva vgradnja, vse delalo.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.123
113
Hvala za te nasvete, bom držal rezervo isto olje, kot bo šlo ob servisu not, pač bo ob bremenih malo tega olja pojedlo, ga bom pa dolil, se bom raje specifikacij držal.
 

Aliens

3700. registrirani uporabnik
18. jun 2008
314
2
18
Mojstri, katero olje mi predlagate za Seat Ateca 1.5 TSI DSG. Avto je star 1 leto, na servisu mi hocejo zaracunat 70 eur za olje, lahko pa prinesem svojega.

Na specifikacijah pod pokrovom pise VW 508 00, VW 509 00, SAE 0W-20
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.953
-8.678
113
A tokrat ni to dvoje isto? Kot pri 0W-30 olju( AV-L 0W-30 ter Longlife III FE 0W-30)
 

Aliens

3700. registrirani uporabnik
18. jun 2008
314
2
18
Tu poglej
70 eur je se znosna tarifa. Rabis verjetno okoli 4l


Aha, samo cca 10 eur je torej razlike. Pa se zahteva original VAG olje za jamstvo ali lahko tudi od kakega drugega proizvajalca?
 

H19ED

Guru
30. jul 2022
2.892
2.267
113
Mojstri, katero olje mi predlagate za Seat Ateca 1.5 TSI DSG. Avto je star 1 leto, na servisu mi hocejo zaracunat 70 eur za olje, lahko pa prinesem svojega.

Na specifikacijah pod pokrovom pise VW 508 00, VW 509 00, SAE 0W-20

To imaš še dobro ceno, za Octavio 1.4 TSI 150Hp hočjo 150€ za 5L olja, oljni filter, vijak karterja in delo.

Za 20€ se jaz nebi neki ukvarjal, naj dajo orginal olje pa pika.

Za DSG menjavo olja vzame poblaščenec takoj 300-400€.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.658
113
A tokrat ni to dvoje isto? Kot pri 0W-30 olju( AV-L 0W-30 ter Longlife III FE 0W-30)
Sem tudi jaz tako razmisljal....ampak sem bil pred kratkim poducen....

Da dizelske specifikacije ne smejo v TURBOBencinarje....

Za TURBOBencinarje morajo bit specifikacije kot so Dexos1 in API SP (SN+)....

Je res da so tudi dizelske zadeve tudi low saps.....ampak dizli imajo druge (specifične) dodatke ki pri turbobencincih povzrocajo LSPI (predvžige).....ponavadi so to razni detergenti (kalcijev sulfonat) ki jih je pri dizlih več

Zato majo turbobencinarji malo bolj samosvoja olja.....LSPI lahko povzroča pregrevanje....skurjene ventile....svečka odleti....bat poči itd.

Naj bi (tako mi je bilo receno....čeprav...???) dizelska olja ko/če vstopijo v zgorevalno komoro tudi izgorevala z večjimi temperaturami napram dexos1 API SP.....zato lahko poči bat....
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony