bedaki na cesti

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.681
5.278
113
Kadar gre za daljše obdobje veljavnosti zadrge zaradi del na cesti, bi se lahko tudi upravljalci bolj potrudili, kako voznike usmeriti v pravilno obnašanje. Združiti pasa na sredini in potem peljati promet na desni ali levi pas. Dodatno pa mogoče kakih 100 metrov pred mestom združevanja preprečiti menjavo pasov. Naj se odvije zadrga na koncu. Znamk za zadrgo so pri nas sicer pred leti ukinili in ni več v uporabi. Torej je vprašanje, kaj o zadrgi sploh mislijo geniji prometa pri nas.
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: jendomen

jello

Guru
Izključen uporabnik
22. sep 2008
10.489
3.994
113
Kadar gre za daljše obdobje veljavnosti zadrge zaradi del na cesti, bi se lahko tudi upravljalci bolj potrudili, kako voznike usmeriti v pravilno obnašanje. Združiti pasa na sredini in potem peljati promet na desni ali levi pas. Dodatno pa mogoče kakih 100 metrov pred mestom združevanja preprečiti menjavo pasov. Naj se odvije zadrga na koncu. Znamk za zadrgo so pri nas sicer pred leti ukinili in ni več v uporabi. Torej je vprašanje, kaj o zadrgi sploh mislijo geniji prometa pri nas.

Premalo znakov imamo ja, med 8 znakov na tekoči meter je treba vtaknit še devetega in desetega. Na devetih (znaki za nevarnost) naj piše "butl", na vsakem desetem (obvestilni znak) pa "za avto vozit rabiš pamet".
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.681
5.278
113
Očitno so nekateri drugi znaki viška in nekateri manjkajo. Ljudi je treba opozarjati in jih tudi skozi kazni vzgojiti.
Vožnja avta ni neka umetnost in ne sme biti neka umetnost. Res pa je, da znajo upravljalci cest pri nas iz tega narediti umetnost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.548
1.301
113
Vprašanje kaj vidiš v ogledalu, če je pospeševalni pas odmaknjen od voznega na AC. Nikjer nisem napisal, da ne moreš pospešiti, ne moreš se pa odločati kje se vključiš na AC. Naši pospeševalni pasovi so narejeni veliko boljše. Tako da ta pokroviteljski ton ni primeren.
V tem primeru sem prepričan (glede na videno na GM), da se vidi dovolj v ogledalu. Kot priključevanja je dovolj oster in če se malo skloniš naprej, vidiš dovolj. In dolžine je dovolj, da pospešiš in se nato prilagodiš, da skočiš v luknjo med vozili.
Se pa strinjam, naš način je veliko boljši.
Se opravičujem, če je zvenelo pokroviteljsko, ni bilo namenoma.
 
  • Všeč mi je
Reactions: delavec44

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.786
7.346
113
pri taščici
Zbiranje na enem pasu pred zadrgo je primorska posebnost ali se dogaja tudi drugje? Včeraj na Črnem kalu sem vsaj 500m vozil mimo take kolone, preden sem dosegel kolono na drugem pasu. Itak so potem oni drugi živčni pa slabe volje ker se jim menda godi krivica al nekaj.
Za nazaj pri Vrhniki ni bilo take razlike med kolonama.
Vse mogoce pridevnike dobiš ce se vozni pas zapira in gre v prehitevalnega, ti pa po voznem (prehitevas) do zozanja ceste.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.830
1.957
113
Zadrge Janez ocitno ne bo nikoli osvojil. Zadnjic mi je ena priletna urejena gospa v pedrskem avtočku prav lepo dala vedeti z odkimavanjem in govorjenjem (nemim) ne, ne....da me ne bo spustila cisto na koncu zadrge...pri hitrosti 20kmh...in se je bila dejansko pripravljena zagonit vame...kar pogumna.....

Bi se splačal en socialni eksperiment kjer bi se počila v tvoj avto in potem vehementno zagovarjala policistu, da je imela prednost. Mislim, da se drugače ne bodo naučili.
Je pa vseeno jeba dokazovati, da je pred tem na njenem pasu že en avto šel notri in si bil dejansko ti na vrsti. Priče.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.486
1.963
113
Tole smo dobili danes iz šole :obesise:

tiktok.png
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
452
325
63
Ne vem, jaz se ne dotikam vec obvolanske. Ce ti kaj ni vsec, pisi na bajriše motorwerke, ali pa reno hq francuska.
Hvala za iskren komentar, si potrdil točno to, na kar sem ciljal. Da se večini voznikov za nasproti vozečega jebe oz. niti ne pomislijo, da koga slepijo s super duper avtomatiko dolgih luči, ki v AC pogojih dostikrat dela za en k.

Vmes je ločilna ograja in sploh pri nižjih avtih avtomatika ne zazna nasproti vozečega vozila. Zlasti pri tovornjaku je tako, njegove luči so pod nivojem ograje, kabina pa zgoraj in ga fino slepiš na AC z dolgimi. Vidne so razlike pri matričnih žarometih, kjer lepo ugasne dele, ki slepijo, tisto ni moteče. Razen, ko so not modeli, kjer ročno vklopijo dolge in ne jebejo kljub blendanju.

Ja, imam avtomatiko (poleg t.i. autobahnlicht, kjer nad 110 km/h postopoma dvigne snop žarometov) tudi sam in povsod dela okej, razen v primeru a) zaprtih zavojev in b) avtocest z ločilno ograjo ... in ne moreš verjet, takrat pač ročno ugasnem dolge. Ima pa me, da bi si nekam namestil 10.000 lumnov in po potrebi prižgal tistim, ki se zanašajo na avtomatiko oz. imajo vklopljene meglenke v ne-meglenih pogojih. Do takrat pač recipročno vklopim dolge in nekako jih večina pošteka, da zadeva slepi ter zasenčijo svoje.

Pravzaprav, tako kot smo enkrat pred časom debatirali, da se v primeru dvopasovnega krožnega bolj "splača" voziti po zunanjem pasu mimo prvega izvoza (ker bo v primeru nesreče kriv notranji, vir PP LJ Bežigrad), tako se tudi na AC v egoistični mantri bolj splača voziti z avtomatiko dolgih luči.

Zaključek? Važno, da jaz vidim čim dlje in mi je komot glede ne-tikanja obvolanskih, naj se ostali jebejo, če jih kaj moti (beri: mi bodo že poblendali).
 

jezek

Guru
24. jul 2008
4.066
1.735
113
Ne vem sicer kaj bleješ...jaz ročice ne tikam ker očitno minhenski adaptive led in francoski led delata ok. Ker mi ne blenda NIHCE. In dokler mi ne blenda nihce, seveda ne bom drkal rocice. Sploh ker adaptive led nima samo dveh rezimov....ampak ene 5...
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: ViLiam

Corvette

Majstr
6. nov 2008
452
325
63
Ne vem sicer kaj bleješ...jaz ročice ne tikam ker očitno minhenski adaptive led in francoski led delata ok. Ker mi ne blenda NIHCE. In dokler mi ne blenda nihce, seveda ne bom drkal rocice. Sploh ker adaptive led nima samo dveh rezimov....ampak ene 5...
Spregledal si del o matričnih žarometih oz. pod tem sem mislil tudi variante prilagodljivih LED žarometov, ki jih ima BMW že par let. Tam seveda teh težav ni, ker je sistem dovolj pameten oz. prilagodljiv. Vem iz prve roke, kako (dobro!) deluje že na prejšnji generaciji X4.

Težava je tam, kjer je avtomatika narejena na pol oz. voznika boli k .. to je pa, dajmo priznat, zaenkrat kar lepo pri večini.

Blendajo tudi meni redko, če kdaj avtomatika na AC zataji in pozabim dovolj hitro izklopit. Izjema so tovornjaki/busarji, osebni pa redko.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

jezek

Guru
24. jul 2008
4.066
1.735
113
Tip na katerega sem repliciral da se rocic ne tika je spraseval kako delajo avtomatske dolge zdaj v avtoh ranga x,y, bmw.....
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: ViLiam

Corvette

Majstr
6. nov 2008
452
325
63
Tip na katerega sem repliciral da se rocic ne tika je spraseval kako delajo avtomatske dolge zdaj v avtoh ranga x,y, bmw.....
Še enkrat, tokrat bom napisal počasi, ker vem, da tudi bereš počasi: obstajajo izjeme (matrični oz. prilagodljivi LED žarometi). BMW ima to na boljših modelih že nekaj let. Vem iz prve roke, ker jih občasno vozim in večinoma delujejo dobro, pravzaprav odlično.

Večina avtov pa ima avtomatiko za en drek, ko je govora o avtocesti. Pojebe jih ločilna ograja oz. je narejeno na pol, tako kot start & stop (ki bi se ga dalo zasnovati uporabniku in predvsem motorju prijazno). Če ne verjameš, pojdi sredi noči med polnočjo in 4. uro zjutraj npr. na gorenjsko AC in če še zmeraj ne opaziš težav s prižganimi dolgimi pri nasproti vozečih, potem svetujem obisk okulista.
 
  • Haha
Reactions: jonny77

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.892
11.745
113
stelantis , verjamem... zato pa so premije dražje, ker ponavadi dela tako kot more...no brainer