BYD Yangwang U7

LarryClay

Guru
10. feb 2023
1.578
1.573
113
Malo morate računat, da se Kitajci tudi duvajo.
Na roke sklamfat avto za nek demo video ni problem.
Problem je klamfat velike serije , pa da so stranke pripravljene to kupit, firma pa ne delat izgub. Pa seveda da strankam zadeve tudi po prodaji delajo in jim nudiš poprodajno podporo na nivoju.

Pa s tem ne mislim, da Kitajci niso konkretno napredovali. Bolj to, da se duvajo z zadevami, ki visoke produkcije ne bodo videle.

Čaka jih tudi ena velika konsolidacija industrije. Top nekaj podjetij bo preživelo do 2035.
Samo držat zaloge rezervnih delov, je big no-no za večino teh firm, takojšnji bankrot, že sedaj živijo iz rok v usta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tomi in sad

sad

Guru
24. avg 2007
21.641
10.304
113
Čito preprosto je tole. Če bi bila blagovna menjava med EU in Kitajci ena na ena, potem tudi carin nebi rabili. Ker pa ni, le te nujno morajo biti, da se zaščiti domači proizvajalec. Saj veš, če denar odteka ven, nazaj pa ne prihaja, te to na ne zelo dolgi rok spravi na kolena.
To niti ne drži. Jaz sem za konkurenčnost in če je nekdo bolj sposoben na nekem področju, naj to dela, mi jim pač delamo druge stvari, kjer smo mi konkurenčnejši. Pač imaš z neko državo primankljaj, z drugo pa presežek S tem dejansko vsi pridobimo. Izjema so tukaj recimo hrana in ostali nujno potrebni viri. Tukaj bi moral biti cilj tudi čim večja samooskrba.
Ampak konkurenčnost na ENAKIH pogojih. Ne pa, kot sem napisal zgoraj.
Najbolji in optiplex: ker sta tako razgledana in za to, da je Evropa zaostala na avtomobilskem področju (ob tem, da je avtomobilska industrija v izrazito nekonkurenčnem položaju proti kitajski (sem zgoraj napisal zakaj)) in kako je Kitajska top shit. Če nista taka butla, lahko v živo pogledata, kaj se bo zgodilo v Evropi, če nas Kitajci preplavijo. Poglejta Rusijo, kjer so prevzeli trg in prodajajo dobesedno nekvalitetna jajca (še Rusi se križajo) po zlatarski ceni. In če mislita, da se to ne bi zgodilo, potem sta pač butla. Da ne govorim o posebnih znamkah, ki so prišle na trg s fulla pucen top shit avti za par mesecev, potem so pač zaprli in nategnili kupce, ki so ostali s kvarljivimi jajci, ki nimajo podpore. Ker medtem te posebne znamke s fulla pucen top shit avti prodajajo že 2 novejša modela avto na nekem tretjem trgu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

sad

Guru
24. avg 2007
21.641
10.304
113
Pa še to: res upam, da ta način delovanja kitajskih tovarn, ne bodo prevzeli še tradicionalni proizvajalci. Torej, da prodaš nek avto, ki gre po dveh letih v prešo, ker ni več podpore zanj.
Tesla je žal to že dokazala v smislu, da lahko prodaš polizdelek. In namesto, da bi propadla, so ta način delovanja prevzeli še vsi ostali. :obesise:
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: jonny77 in MrDaco

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.668
1.360
113
To niti ne drži. Jaz sem za konkurenčnost in če je nekdo bolj sposoben na nekem področju, naj to dela, mi jim pač delamo druge stvari, kjer smo mi konkurenčnejši. Pač imaš z neko državo primankljaj, z drugo pa presežek S tem dejansko vsi pridobimo. Izjema so tukaj recimo hrana in ostali nujno potrebni viri. Tukaj bi moral biti cilj tudi čim večja samooskrba.
Ampak konkurenčnost na ENAKIH pogojih. Ne pa, kot sem napisal zgoraj.
Najbolji in optiplex: ker sta tako razgledana in za to, da je Evropa zaostala na avtomobilskem področju (ob tem, da je avtomobilska industrija v izrazito nekonkurenčnem položaju proti kitajski (sem zgoraj napisal zakaj)) in kako je Kitajska top shit. Če nista taka butla, lahko v živo pogledata, kaj se bo zgodilo v Evropi, če nas Kitajci preplavijo. Poglejta Rusijo, kjer so prevzeli trg in prodajajo dobesedno nekvalitetna jajca (še Rusi se križajo) po zlatarski ceni. In če mislita, da se to ne bi zgodilo, potem sta pač butla. Da ne govorim o posebnih znamkah, ki so prišle na trg s fulla pucen top shit avti za par mesecev, potem so pač zaprli in nategnili kupce, ki so ostali s kvarljivimi jajci, ki nimajo podpore. Ker medtem te posebne znamke s fulla pucen top shit avti prodajajo že 2 novejša modela avto na nekem tretjem trgu.
Zakaj balkanski monterji po nemčiji "morajo" dobivat nemško urno postavko?
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.899
10.103
113
MB
Malo morate računat, da se Kitajci tudi duvajo.
Na roke sklamfat avto za nek demo video ni problem.
Problem je klamfat velike serije , pa da so stranke pripravljene to kupit, firma pa ne delat izgub. Pa seveda da strankam zadeve tudi po prodaji delajo in jim nudiš poprodajno podporo na nivoju.

Pa s tem ne mislim, da Kitajci niso konkretno napredovali. Bolj to, da se duvajo z zadevami, ki visoke produkcije ne bodo videle.

Čaka jih tudi ena velika konsolidacija industrije. Top nekaj podjetij bo preživelo do 2035.
Samo držat zaloge rezervnih delov, je big no-no za večino teh firm, takojšnji bankrot, že sedaj živijo iz rok v usta.
pa delanje biznisa z 1% al pa 0 zaslužka, enim je pa to še nekaj pozitivnega. :)
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.010
1.082
113
Najbolji in optiplex: ker sta tako razgledana in za to, da je Evropa zaostala na avtomobilskem področju (ob tem, da je avtomobilska industrija v izrazito nekonkurenčnem položaju proti kitajski (sem zgoraj napisal zakaj)) in kako je Kitajska top shit. Če nista taka butla, lahko v živo pogledata, kaj se bo zgodilo v Evropi, če nas Kitajci preplavijo. Poglejta Rusijo, kjer so prevzeli trg in prodajajo dobesedno nekvalitetna jajca (še Rusi se križajo) po zlatarski ceni. In če mislita, da se to ne bi zgodilo, potem sta pač butla. Da ne govorim o posebnih znamkah, ki so prišle na trg s fulla pucen top shit avti za par mesecev, potem so pač zaprli in nategnili kupce, ki so ostali s kvarljivimi jajci, ki nimajo podpore. Ker medtem te posebne znamke s fulla pucen top shit avti prodajajo že 2 novejša modela avto na nekem tretjem trgu.

Butel gor dol, stanje je kot je. Kaj bo pridejo sem lahko takrat kaj recemo. Najprej smo se jim smejali, smeh se ze dobro greni, na koncu bomo pa jokal. Nekaj delajo prav. Pa ne spet o nefer praksah, enakopravnih pogojih etc... Kdaj pa je to bilo na svetu? Anglija, Belgija, Francija, Nemcija, Nizozemska, Spanija, Italija pa se kdo od "nasih" so se v zgodovini obnasale popolnoma drugace - skrbele samo in izkljucno za svojo rit (imperializem, nakradeno bogastvo, pobijanje drugace mislecih pa se kaj lahko najdem ce zelis). Ne pozabi, vsa nasa takoimenovana "elita" izhaja od tu, popolnoma vsa. Z drugo besedo, dokler si na pravi strani in dolocas pravila je vse ok. Sedaj se slednje malo obraca in takoj panika. Pa ne rect, da se to ni predvidelo ze leta nazaj. Pac tako je, eni bolje delajo kot mi. In mi bomo moralizirali pa ucili druge? Dokazano smo polni hinavscine, nefer praks. Za potrditev tega je dovolj da spremljas kaj se okoli tebe dogaja, pa mi reci da ni tako? Zahod se je usmradil, priznal ali ne, tako je. Elite so prepozresne, mi pa preleni / zatupljeni. To je po mojem menju stanje. Sploh ce pogledam kako ta forum ozivi v casu delovnih ur je vse jasno. Se dobro je kot je... mark my words :) In se tole: seveda sem zato, da smo mi tisti, ki naj bojo na vrhu. Samo kot kaze smo zavrgli to moznost. In zato se najbolje bojim ravno tega, ker v takih primerih se določeni oz. "elita" s tem ne sprijazne najraje in se hitro "zgodi" kaksna neumna stvar, beri vojna etc., ki zresetira zadeve. Bojim se, da bo nas prostor spet na vrsti za kaj takega. In zaradi orozja, s katerim "nasi" in "njihovi" razpolagajo me je iskreno resnicno strah. Ker, "nasim" se prav jebe za nas in med njimi je dovolj debilov... Poceni avti, jajca so se najmanjsi problem. Se kaj?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
12.437
6.667
113
Malo se vprašaj, koliko redkih zemlej ima kitajec, koko se je do včeraj obnašal do okolja, delavcev itd.. Stanje se tam sicer izboljšuje, ampak so do tega prišli po krvavi poti. Mi pa smo jim pri tem dodobra pomagali. Elite imajo tudi oni. Celo bolj bogate kot v Monacu. Začelo se je z ovitki za telefone. Vsak evro ki je prišel na Kitajsko je ostal na kitajskem, zato je tudi kitajec financiral lastno pošto, da je ovitek zastonj prišel do tebe. Cele fabrike smo selili k njim. Kitajec se ni oziral na ravne kumare, ni imel problemov z migranti ipd.
Imamo Evropski način življenja. To je 28 dni dopusta, 10 izbereš celo kdaj hočeš. Plačajo ti malico, zdravstvo je sicer kako je, ampak je še vedno v svetovnem merilu top. Delaš od ponedeljka do petka 7,5 ur na dan, nekateri celo v soboto, ampak tile so potem fraj kater drug dan v tednu. Zdaj ti celo rihtajo odklop od dela v prostem času, če nisi ravno režijski delavec. Ja fak, a nam gre slabo?
Eni vidite pa samo da je Golf 30 jurjev, kitajc pa MG-ja dobi za 12 jurjev. Pa naj ga, ko ga jebe... Boš ti delal od 8h do 20h 6 dni v tednu? Dajte še najprej jih filajte z denarjem!!! Samo vprašanje, je kdaj bodo za 100% močnejši od nas, tako ekonomsko kot vojaško. Takrat se bo zgodba obrnila. Samo zato ker onanirate na blink blink in kako se električno zapirajo vrata na BYDu.
 

zakon

Guru
16. maj 2008
8.948
924
113
toti Maribor
Proizvodnje so se selile na Kitajsko, ne zaradi konkurenčnosti, ker še vedno izdelke drago plačujemo, ampak zaradi dobičkov. Blink,blink,blink (money, money, money). Applovi izdelki recimo so še vedno dragi, čeprav jih delajo na Kitajskem.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.847
6.136
113
Ljkudje dajte že enkrat spoznat nekaj. Kitajska roba, ki je kvalitetna ni poceni. Kitajska roba, ki je poceni ni kvalitetna.
Tak je pa kak koli obračate.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco

hermann

Guru
19. mar 2014
9.824
6.775
113
S takim branjenjem lokalnih nesposobnih proizvajalcev pa ne bomo nic dosegli. Denarja bo zmanjkalo in to je vse. Delat in samo delat, konkurencno, bolje. Edini recept. Protekcionizem je adijo. Trenutno se nismo sposobnindojet, bomo pa kmal. Mal bo pozno, sam jebiga. Pa ne mi o nefer kitajski vladni pomoci svojim firmam etc... Kaj drugega pa USA pocnejo... Pod crto, slabsi smo, to je vse.
Pri kitajski ne gre samo za nefer pomoč svojim firmam (se strinjam, da gre za trapast argument, ker na našem koncu tudi počnemo marsikaj podobnega), ampak tudi na še veliko bolj prefinjene kreativne načine onemogočajo vstop na njihov trg. Pa do tuje intelektualne lastnine imajo že od vedno "poseben" odnos.

Šlo je, dokler so poceni delali za nas, pa so kljub njihovemu protekcionizmu v velikih količinah konzumirali naše "luksuzne" proizvode (seveda obvezno izdelane na kitajskem). Dobički so bili še vedno ogromni, da smo se tukaj lepo debelili. Zdaj so nam pa zrastli čez glavo in počasi prihajajo računi. Prav nam je.

Drugače pa podpiram prihod kitajcev in njihovih avtomobilov. Enostavno naj tukaj odprejo fabrike, igrajo po enakih pravilih in so brez carin.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji in zakon

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.351
1.415
113
A misliš da je lahko slabše od zračnih blazin na mb, Porsche, audi in range rover?
Kitajčki delajo avte za 3 leta. Potem pa po novega...
Malo si poglej reviewe na kitajskem...

Me malo spominja na Yugo. Čeprav tisti za ameriko so bili precej boljši.

Verjamem pa da bodo to izboljšali če se jim bo splačalo ali bodo prisiljeni.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
5.010
1.082
113
Malo se vprašaj, koliko redkih zemlej ima kitajec, koko se je do včeraj obnašal do okolja, delavcev itd.. Stanje se tam sicer izboljšuje, ampak so do tega prišli po krvavi poti. Mi pa smo jim pri tem dodobra pomagali. Elite imajo tudi oni. Celo bolj bogate kot v Monacu. Začelo se je z ovitki za telefone. Vsak evro ki je prišel na Kitajsko je ostal na kitajskem, zato je tudi kitajec financiral lastno pošto, da je ovitek zastonj prišel do tebe. Cele fabrike smo selili k njim. Kitajec se ni oziral na ravne kumare, ni imel problemov z migranti ipd.
Imamo Evropski način življenja. To je 28 dni dopusta, 10 izbereš celo kdaj hočeš. Plačajo ti malico, zdravstvo je sicer kako je, ampak je še vedno v svetovnem merilu top. Delaš od ponedeljka do petka 7,5 ur na dan, nekateri celo v soboto, ampak tile so potem fraj kater drug dan v tednu. Zdaj ti celo rihtajo odklop od dela v prostem času, če nisi ravno režijski delavec. Ja fak, a nam gre slabo?
Eni vidite pa samo da je Golf 30 jurjev, kitajc pa MG-ja dobi za 12 jurjev. Pa naj ga, ko ga jebe... Boš ti delal od 8h do 20h 6 dni v tednu? Dajte še najprej jih filajte z denarjem!!! Samo vprašanje, je kdaj bodo za 100% močnejši od nas, tako ekonomsko kot vojaško. Takrat se bo zgodba obrnila. Samo zato ker onanirate na blink blink in kako se električno zapirajo vrata na BYDu.

Mozak, mogoce tebi. Meni nihce nic ne placa. Vse zasluzim / placam sam in vecina tukaj tudi, verjamem v to. S tem, da režije se zdi vedno več in vedno bolj odkrito "prihvatizira". Ce ti te osnove niso jasne, potem res nimava kaj. Nasploh se zdi, da ti ustroj sveta niti malo ni jasen. Vidis samo parcialne stvari ki se te ticejo, ostalih ne poznas. Ni kaj, takle mamo.
 

Fly

Guru
21. jul 2007
2.697
552
113
Sem se pred parimi meseci kot sopotnik peljal v čisto novem taxi byd, nek SUV model. Izdelava znotraj je Top, oprema ni da ni. Bili smo 4 in smo samo gledali. Za vožnjo nazaj smo imeli pa teslo taxi, tako da smo lahko primerjali ogromno razliko v kvaliteti in izgledu notranjosti. V glavnem pozitivno presenecenje.