Ja, ker je na cestah vsako leto manj raznoraznih Zastav, Lad, Daewoojev ipd.
Je pa iz leta v leto več in več posrancev na cesti, ki si izven naselja ne upa peljat več kot 70, v naselju pa mu je že 40 plafon. In vzrok za posrance so ravno previsoke kazni kar se tiče omejitev hitrosti. Od leta 2009 se je po mojem videnju število posrancev povečalo za vsaj 300%, tako da početje g. Bojana Žlendra že kaže prve sadove.
Kakorkoli obrneš, od tega opevanega leta 2009 se je pretočnost prometa drastično zmanjšala... Vse za čistejše okolje.
Pravzaprav imamo pri nas anomalijo, da najeebe tisti, ki se pelje 20 km/h prehitro. Ostali, ki pa imajo npr. v levi roki GSM, v desni pa čik, pa plačajo le neko simbolično kazen, če takega šoferja(ko) sploh zaustavijo. Pa tovrstnih dogodkov je na cestah ogromno, pa se jih ne sankcionira. Glavno, da jeebejo tistega, ki za las prekorači hitrost...
Je pa iz leta v leto več in več posrancev na cesti, ki si izven naselja ne upa peljat več kot 70, v naselju pa mu je že 40 plafon. In vzrok za posrance so ravno previsoke kazni kar se tiče omejitev hitrosti. Od leta 2009 se je po mojem videnju število posrancev povečalo za vsaj 300%, tako da početje g. Bojana Žlendra že kaže prve sadove.
Kakorkoli obrneš, od tega opevanega leta 2009 se je pretočnost prometa drastično zmanjšala... Vse za čistejše okolje.
Pravzaprav imamo pri nas anomalijo, da najeebe tisti, ki se pelje 20 km/h prehitro. Ostali, ki pa imajo npr. v levi roki GSM, v desni pa čik, pa plačajo le neko simbolično kazen, če takega šoferja(ko) sploh zaustavijo. Pa tovrstnih dogodkov je na cestah ogromno, pa se jih ne sankcionira. Glavno, da jeebejo tistega, ki za las prekorači hitrost...