bedaki na cesti

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.247
7.029
113
pri taščici
Križišče je narejeno blesavo do amena in bi moral nekdo projektanta z lajšto po hrbtu. Prednostna cesta (izvoz iz avtoceste) bi se morala priključit direktno na pas levo/naravnost, ne pa da mora menjat pas. Zato si pa vsak po svoje razlaga prednost in se dogajajo take pi****je, ko se dva bumbarja najdeta na kupu.
Drugace je to oboje izvoz iz AC.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.169
4.151
113
Od takrat ko po prednostni cesti pripelje drugo vozilo. Ni zakaj.

sicer ne vem kje naj bi napisal da si bebcek vendar tej tvoji samooceni ne mislim oporekat.
(pee.sda se vidi da pri enem enostavnem primeru lahko vsak tolmači situacijo po svoje)

Osnovno pravilo je sicer, da ima prednost vozilo, ki je že v križišču pred vozilom ki se vključuje in prednost pri menjavi pasov ima vozilo ki je že razvrščeno na pasu (kdor menja pas nima prednosti). Glede na znak (obrnjen trikotnik, ni polne črte) se vključevanje lahko zgodi brez ustavljanja.

Na podlagi posnetka ni mogoče 100% trdit kdo kaj krši v samem križišču in razvrščanju po pasovih (moje mnenje je da krši kamionar striktno po CPP več pravil kot modri, po drugi strani pa razumem da drugače ne gre v tem križišču sploh če si v kamionu). Druga stvar je idiotizem vožnje po kontra pasu, tu jasno ni dileme kdo je idiot.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Rekreacija

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.377
7.484
113
Ce bi to tako tolmacili ma prednost un ki hitreje v krizisce zapelje. Ce mas na prednostni vozilo se nimas kaj v krizisce zapeljat in pac pocakas da si na vrsti. Tu je avto pc mislil da bo dovolj hiter in bo vskocil pred kamion. Pa mu ni uspelo. Vse od tu naprej je neumnost avta.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gr69 in krko

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.169
4.151
113
Ce bi to tako tolmacili ma prednost un ki hitreje v krizisce zapelje. Ce mas na prednostni vozilo se nimas kaj v krizisce zapeljat in pac pocakas da si na vrsti. Tu je avto pc mislil da bo dovolj hiter in bo vskocil pred kamion. Pa mu ni uspelo. Vse od tu naprej je neumnost avta.

Sam vidim tu enako situacij kot če se vključuješ na AC (na vstopu na pospeševalni pas imaš narobe obrnjen trikotnik). Tam tudi nimaš absolutne prednosti pa se že v avtošoli uči da je bistven tekoč promet in jasno noben ne ustavi na vključevalnem pasu če koga vidi na AC, enako če si na AC in vidiš da se nekdo vključuje ga ne oviraš oz. mu čimbolj omogočiš da se vključi v promet (recimo menjaš pas na prehitevalni).

Ker sem se več kot eno leto vsak dan vozil skozi to križišče in to iz obeh smeri lahko komentiram samo to da prednosti v tem križišču oz. sistemu križišč ko je gužva noben ne upošteva, ampak stvar funkcionira po sistemu "zadrge" oz. dogovora. Že to pove da je križišče idiotsko postavljeno, da ne govorimo da to križišče velikokrat ohromi cel promet po ringu/primorski AC in nekako ne razumem zakaj ni to drugače rešeno. V konkretnem primeru bi recimo semaforje lahko premaknili na izvoze da se tok prometa nebi križal.
 

delavec44

Guru
17. dec 2012
2.614
1.783
113
Samo na AC imaš pospeševalni pas in potem naprej odstavni. Na njem si toliko časa dokler se varno ne vključiš brez da bi na voznem komu odvzel prednost.

Na tem križišču pa pač ob tem znaku ustaviš, če vidiš promet na prednostni cesti (po CPP). Ta znak je isto kot stop, s to razliko, da če prometa na prednostni ni, se ne rabiš obvezno ustaviti. Ob stop se pa moraš v vseh primerih.