ne vem kk se reče uradno, moj prvi vwPa imajo VW avtomatiki spoh še Hill Hold assist? Načeloma rabiš Auto Hold Assist in ti pač drži bremzo ko stojiš na mestu. Ročno pa zategne šele, če stojiš res dolgo ali ugasneš avto.
ne vem kk se reče uradno, moj prvi vwPa imajo VW avtomatiki spoh še Hill Hold assist? Načeloma rabiš Auto Hold Assist in ti pač drži bremzo ko stojiš na mestu. Ročno pa zategne šele, če stojiš res dolgo ali ugasneš avto.
kakše avto hold? o čem ti govoriš?Je dovolj pameten, da po klancu navzdol drži v nižji prestavi kot sicer in že sam od sebe zavira z motorjem, tako da se s tem kaj preveč ne obremenjujem. Da bi pa ročno šaltal še nižje, pa do sedaj nisem.
Seveda gre, če ima Auto Hold. Če ga nima, pa res ne more![]()
O tem:kakše avto hold? o čem ti govoriš?
imel sem pomoč po spuščanju po klancu in elektro ročno, za tale avto hold pa prviš slišim. kje je ta tipka? F11 ima to?
vozil sem dve leti F11535, 2015letnik, pa jebemo mat.. se ne spomnim, če sem imel toO tem:
Afaik imajo (vsaj za doplačilo) to vsi novejši (ali malo manj novi) BMWji, ki imajo električno ročno. Sedaj verjetno že vsi (tudi 1, X1, ..), medtem ko pri F seriji šele od 5ice navzgor (ja tudi F11, Auto-H gumb). Marsikatera druga znamka je imela to še prej tudi v nižjih razredih.
kakše avto hold? o čem ti govoriš?
imel sem pomoč po spuščanju po klancu in elektro ročno, za tale avto hold pa prviš slišim. kje je ta tipka? F11 ima to?
Pozabi na manual in se vozi. Če bi pa rad šaltal, pa kupi ročni menjalnik. Simple. Nikol nobenih težav, pa mam 6 stopenjskega aisina, ki ni med top menjalniki na trgu. V manual sem ga dal samo enkrat, ko sem peljal prikolico v klanec, ker je nonstop tušal v previsoko brzino, pa še to sem pogruntal, da mi na sport čist ok dela sam in sem to nehal počet.Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?
Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
Auto Hold nimas?Za klanec navzdol, kjer pač hočeš vzdrževati neko hitrost je tempomat. Za kolono oziroma nekoga spredaj je aktivni tempomat. Če sem pa prva, pa se moram ustavit, pol je pa treba na bremzo stopiti. Najbolj zmoti, da z bremze ne smeš dol stopiti, če stojiš, pa imaš v D. Rine hudič naprej. Stoji edino, če ga je poprej ustavil aktivni tempomat. Vsaj pri meni. Na to se mi je bilo bolj zoprno navaditi, kot da ne gre bremzati z motorjem.
Prestavi ze, ampak nabija hitrost.Pa saj DSG pri dolgih klancih navdol prestavi v nizjo prestavo. Vsaj pri meni
Sej nihče ne pravi, da ima veze s to logiko, se je pa vzporedno razvila debata o auto holdu zaradi komentarja o tiščanju bremze na semaforju:ne vem pa kaj ima auto hold veze s to logiko? Auto hold je zelo uporaben, in dejansko ne rabis stati na zavori, ko stojis.
pri speljevanju malo po gasu in gremo. Rocno zategne sam, ko avto ugasnes, in jo sam odtegne, ko speljes.
Tako je pri passatu.
Najbolj zmoti, da z bremze ne smeš dol stopiti, če stojiš, pa imaš v D. Rine hudič naprej. Stoji edino, če ga je poprej ustavil aktivni tempomat. Vsaj pri meni. Na to se mi je bilo bolj zoprno navaditi, kot da ne gre bremzati z motorjem.
V 20ih letih kar vozim avtomatika nisem nikoli zaviral z motorjem. Edino pri kakšnem spustu po zelo strmem klancu, sem nekajkrat iz D prestavil v 2, da je motor nekoliko zaviral. Ampak to počnem res zelo redko, morda sem to naredil 10x v dvajsetih letih, enostavno ni potrebe, ker očitno redko vozim po takšnih cestah.Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?
Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
To je v povezavi z Grip control-om...Ne, to jaz nimam...
Ljubelj, pavlicevo sedlo avstrijska stran, vrsic kranjska sredi poletja poln avto navadne zavore pregrejes komot.V 20ih letih kar vozim avtomatika nisem nikoli zaviral z motorjem. Edino pri kakšnem spustu po zelo strmem klancu, sem nekajkrat iz D prestavil v 2, da je motor nekoliko zaviral. Ampak to počnem res zelo redko, morda sem to naredil 10x v dvajsetih letih, enostavno ni potrebe, ker očitno redko vozim po takšnih cestah.
Amater, vsak pravi alterjevec ima Brembo čeljusti s prisilno hlajenimi keramičnimi diski. Ti ne?navadne zavore pregrejes komot.
Ajde meni jih še z Vršiča ni uspelo pregret. Pa nas je blo že 6 v priusu in 3 pecikli zadaj. Res pa, da kdaj tudi bremzo spustim med vožnjo po bregu dol![]()