Avtomatski menjalnik in zaviranje z motorjem

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
Je dovolj pameten, da po klancu navzdol drži v nižji prestavi kot sicer in že sam od sebe zavira z motorjem, tako da se s tem kaj preveč ne obremenjujem. Da bi pa ročno šaltal še nižje, pa do sedaj nisem.


Seveda gre, če ima Auto Hold. Če ga nima, pa res ne more :)
kakše avto hold? o čem ti govoriš?
imel sem pomoč po spuščanju po klancu in elektro ročno, za tale avto hold pa prviš slišim. kje je ta tipka? F11 ima to?
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
kakše avto hold? o čem ti govoriš?
imel sem pomoč po spuščanju po klancu in elektro ročno, za tale avto hold pa prviš slišim. kje je ta tipka? F11 ima to?
O tem:

Afaik imajo (vsaj za doplačilo) to vsi novejši (ali malo manj novi) BMWji, ki imajo električno ročno. Sedaj verjetno že vsi (tudi 1, X1, ..), medtem ko pri F seriji šele od 5ice navzgor (ja tudi F11, Auto-H gumb). Marsikatera druga znamka je imela to še prej tudi v nižjih razredih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zino

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
O tem:

Afaik imajo (vsaj za doplačilo) to vsi novejši (ali malo manj novi) BMWji, ki imajo električno ročno. Sedaj verjetno že vsi (tudi 1, X1, ..), medtem ko pri F seriji šele od 5ice navzgor (ja tudi F11, Auto-H gumb). Marsikatera druga znamka je imela to še prej tudi v nižjih razredih.
vozil sem dve leti F11535, 2015letnik, pa jebemo mat.. se ne spomnim, če sem imel to
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113

Priponke

  • 20211028_103539.jpg
    20211028_103539.jpg
    798,3 KB · Ogledi: 129

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.875
9.485
113
Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?

Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
Pozabi na manual in se vozi. Če bi pa rad šaltal, pa kupi ročni menjalnik. Simple. Nikol nobenih težav, pa mam 6 stopenjskega aisina, ki ni med top menjalniki na trgu. V manual sem ga dal samo enkrat, ko sem peljal prikolico v klanec, ker je nonstop tušal v previsoko brzino, pa še to sem pogruntal, da mi na sport čist ok dela sam in sem to nehal počet.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
3.857
-1.037
113
145 km SZ od Opatije
Kolk enih komplikacij/hrupa za nič (Shakespeare je to vedel že, recimo da, pred več kot 500 leti :evil: )
V glavnem, skoraj 20 let star Audi multitronic (evo, za nameček še problematični menjalnik) je (meni) 170kkm delal v klanec, po klancu dol in v vse druge smeri :evil: brez problema vse sam. Saj zato se mu pa reče avtomatski ;) Aja, avto je imel ob prodaji 350kkm (kupljen s 180kkm).
Da pa to ne bi zmogli novejši, bolj zanesljivi in oh in sploh menjalniki, pa kar malo dvomim.

V glavnem, avtomatik je zakon. Vržeš v D in voziš. Za "rally" pa daš v R, to je šele veselica ;)
Amen.
 
Nazadnje urejeno:

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Za klanec navzdol, kjer pač hočeš vzdrževati neko hitrost je tempomat. Za kolono oziroma nekoga spredaj je aktivni tempomat. Če sem pa prva, pa se moram ustavit, pol je pa treba na bremzo stopiti. Najbolj zmoti, da z bremze ne smeš dol stopiti, če stojiš, pa imaš v D. Rine hudič naprej. Stoji edino, če ga je poprej ustavil aktivni tempomat. Vsaj pri meni. Na to se mi je bilo bolj zoprno navaditi, kot da ne gre bremzati z motorjem.
Auto Hold nimas?
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.523
893
113
Pa saj DSG pri dolgih klancih navdol prestavi v nizjo prestavo. Vsaj pri meni
Prestavi ze, ampak nabija hitrost.
Opcija je da ga das v manual, kjer drzi prestavo, vendar moras bremzat vseeno.

ne vem pa kaj ima auto hold veze s to logiko? Auto hold je zelo uporaben, in dejansko ne rabis stati na zavori, ko stojis.
pri speljevanju malo po gasu in gremo. Rocno zategne sam, ko avto ugasnes, in jo sam odtegne, ko speljes.
Tako je pri passatu.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.406
487
83
::1/128
ne vem pa kaj ima auto hold veze s to logiko? Auto hold je zelo uporaben, in dejansko ne rabis stati na zavori, ko stojis.
pri speljevanju malo po gasu in gremo. Rocno zategne sam, ko avto ugasnes, in jo sam odtegne, ko speljes.
Tako je pri passatu.
Sej nihče ne pravi, da ima veze s to logiko, se je pa vzporedno razvila debata o auto holdu zaradi komentarja o tiščanju bremze na semaforju:
Najbolj zmoti, da z bremze ne smeš dol stopiti, če stojiš, pa imaš v D. Rine hudič naprej. Stoji edino, če ga je poprej ustavil aktivni tempomat. Vsaj pri meni. Na to se mi je bilo bolj zoprno navaditi, kot da ne gre bremzati z motorjem.
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.272
2.860
113
Lublana
Obišči stran
Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?

Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
V 20ih letih kar vozim avtomatika nisem nikoli zaviral z motorjem. Edino pri kakšnem spustu po zelo strmem klancu, sem nekajkrat iz D prestavil v 2, da je motor nekoliko zaviral. Ampak to počnem res zelo redko, morda sem to naredil 10x v dvajsetih letih, enostavno ni potrebe, ker očitno redko vozim po takšnih cestah.
 

bev

Majstr
25. apr 2017
393
265
63
Kupte električarja in ne bo težav. Tolk kot mu daš gasa tolk gre. Gor al pa dol. :)
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
V 20ih letih kar vozim avtomatika nisem nikoli zaviral z motorjem. Edino pri kakšnem spustu po zelo strmem klancu, sem nekajkrat iz D prestavil v 2, da je motor nekoliko zaviral. Ampak to počnem res zelo redko, morda sem to naredil 10x v dvajsetih letih, enostavno ni potrebe, ker očitno redko vozim po takšnih cestah.
Ljubelj, pavlicevo sedlo avstrijska stran, vrsic kranjska sredi poletja poln avto navadne zavore pregrejes komot.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Ajde meni jih še z Vršiča ni uspelo pregret. Pa nas je blo že 6 v priusu in 3 pecikli zadaj. Res pa, da kdaj tudi bremzo spustim med vožnjo po bregu dol :D
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Eni smo včasih vozili kakšen Renault 5 in podobna čuda in tam si se naučil zavirati z motorjem, ker so bremze takoj skupaj padle.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa