Fiat Croma (avtomatski menjalnik, gume)

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
ne vem, ampak tako je
audi nima predvidene menjave olja na 6hp19 menjalniku
novejši tip olja je tudi dražji
osnovna nastavitev ni "reset" oz. ne vem, kaj ti pojmuješ pod resetom?
gre za voden postopek vožnje, med katero ECU "vidi" pogoje delovanja in glede na to prilagodi prestavljanje
brez tega nisi naredil nič
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Aha ok....jaz sem imel osnovni reset v smislu pač da daš ECU od menjalnika na neke tovarniške nastavitve....od kjer se ta ECU najbrž uči od začetka.....torej neko podobno varjanto kot ti...(odklopiš ACCU in se kao resetira or something...).
17758-icon_confused.gif
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Citat:
Uporabnik bvader pravi:
Hvala za opozorilo, sem se zatipkal in sem že popravil kilowate
smile-1.gif


Vsekakor imam avto namen voziti kar nekaj let, zato sem ga tudi kupil. Je prostoren, udoen za vožnjo, ima polno opreme in ohranjen je kot nov, je pa to moj prvi avtomatik in bi se rad malo bolje pozanimal o teh menjalnikih kar se tiče vzdrževanja preden pride do kakšnih težav, ker je takrat po navadi že prepozno.
Menjaj EGR pri Kavčiču in to je to. Pri tem avtu se ne hecaj z raznoraznimi bližnjicami, ker je to FIAT. Moje priporočilo. Vozi h Kavčiču in še lep čas boš nasmejan vozil ta avto, vse ostalo (beri domači pocarji) pri tem avtu vodi v katastrofo. Kavčič je eden najbolj poštenih mehanikov, kar jih poznam in verjemi, da mu ne govorijo zaman dr Fiat.
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
Citat:
Uporabnik bvader pravi:
Hvala za linke, si bom prebral zadeve.

No danes sem naletel že na prvo težavo. Med vožnjo po avtocesti je šel avto v varni način zaradi DPF filtra, avto nima moči in po ravnin ne gre hitreje kot 130 km/h. kot kaže bo potrebno odstraniti DPF in blokirati EGR ventil. Še kakšno drugo priporočilo mogoče? Regeneracijo lahko naredim ampak po moje ne bo nič boljše.
To je se ok...ko bo slo na slabse bos speljeval z 1km/h ceprav bos gas do podna tiscal...precej evarna zadeva ce speljujes levo v kriziscu... menjaj egr. Vsaj pri meni je to pomagalo...je pa moja 2.4 ne vem ce je slucajno ful razlike ker je drug motor.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
A ni bil za tisto kriv fuc potenciometer na pedalki za gas in ne EGR
sprasujem se.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Ker si/je tvoj mehanik trdil da zajebava "gaspedal".....takrat sem bil še zraven....pol me ni blo in ste očitno ugotovil da je EGR
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Aha ok....jaz sem imel osnovni reset v smislu pač da daš ECU od menjalnika na neke tovarniške nastavitve....od kjer se ta ECU najbrž uči od začetka.....torej neko podobno varjanto kot ti...(odklopiš ACCU in se kao resetira or something...).
17758-icon_confused.gif

če odklopiš se nič ne zgodi
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.044
3.562
113
41
Lj
Saj ne da bi kdo avto dejansko vzdrževal in popravljal? Ne razumem takih ljudi, aha nekaj crkne dejmo izklopt al pa odmonitirat pa bo vse v redu. Ne moreš verjet.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
EGR in ostala navlaka je itak brezveze v avtu, samo kolikor se pri moji Cromi spomnim se EGRa ni dal blindirat, oziroma si s tem naredil štalo. Simptomi pa identični, nobene moči do 2500 obratov.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
blindirat se ga da vendar bo svetila lučka na armaturki,poleg tega pa so neakteri omenjali tudi težave potem z DPFjem,se ga pa da preprosto elektronsko izklopit,ko sem sam kupil cromo sem prvo jo dal čipat in spotoma še elektrosnko onemogočit EGR.avto dela od prvega dne BP
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Ja verjamem. Res pa je, da sem si lastil cromo v 2007 staro leto dni in takrat je blo rečeno, da se ne da. Zdaj se verjetno tud to da.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Ni nujno EGR. Iste napake (zabasan DPF, limp mode,....) javlja tudi če ne dihtajo cevi okoli intercoolerja, če so težave z loputami v sesalnem,....posledica je zabasan DPF. In odstranit DPF je isto kot izklopit lučko na armaturki. Odstraniš posledico, ne vzrok napake.

Glede blindiranja EGR: rabiš 2 ploščici in priklop na tester:


http://www.ebay.co.uk/itm/EGR-...=item234f130b9c
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.894
2.279
113
za šankom
EGR se ne blindira pri multijetu,se ga le elketronsko onemogoči,DPF se ne odstranjuje ampak se ga menja ko je potrebno,je pa res da je ljudem škoda denarja za zamenajvo le tega,odkrito povedano mi avto niti enkrat ni povzročal problemov zaradi DPFja,v bistvu tudi ne vem da ga imam-ko bo čas če bo avto še v moji lasti pa ga bom zamenjal in ne odstranjeval
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Z19DTH (to je oznaka 150PS motorja) = multijet = cdti = tid = jtd.....pretty much isti drek z različnimi imeni.

Na TiD (Saab) sem imel 2x zabit DPF, enkrat zaradi počene cevi intercoolerja in drugič zaradi EGR-ja. Obakrat so delali prisilno regeneracijo in je bilo potem ok, seveda hkrati z odpravo vzroka. Zdajšnji lastnik je vse skupaj preventivno zmetal ven (EGR, DPF in lopute ven iz sesalnega kolektorja).