To sem mislil, klanci navzdol, ali pa ko se moreš prej ustavit, kot pa bi ti avtomatika zavirala sama...Po strmem klancu dol absolutno ročno, ker mašina menja nekam gor v tri krasne. Sicer pa avtomatika, če se ne grem kao športne vožnje. Udobje je konec koncev bistvo avtomatskega menjalnika.
bmw ne gre nikoli v HOLD, pa lahko delaš kaj hočeš, torej tvoja teorija pri tej znamki ne drži.Točno tako. Edino pri meni, ko se ustavim, če malo bolj stisnem btemzo, gre avto v HOLD in stoji dokler se spet ne dotaknem bremze ali gada (ali ročice tempomata).
Eni res delajo znanost iz avtomatika...
Niti enkratTisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?
Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
bmw ne gre nikoli v HOLD, pa lahko delaš kaj hočeš, torej tvoja teorija pri tej znamki ne drži.
Je dovolj pameten, da po klancu navzdol drži v nižji prestavi kot sicer in že sam od sebe zavira z motorjem, tako da se s tem kaj preveč ne obremenjujem. Da bi pa ročno šaltal še nižje, pa do sedaj nisem.Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?
Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
Seveda gre, če ima Auto Hold. Če ga nima, pa res ne morebmw ne gre nikoli v HOLD, pa lahko delaš kaj hočeš, torej tvoja teorija pri tej znamki ne drži.
Zdaj tu je več možnosti.... Recimo:Tisti ki imate avte z avtomatskim menjalnikom, koliko v praksi pri "ustavljanju" zavirate z motorjem,
v manual in prestavljanjem navzdol?
Ima kdo kašne informacije ali je to vredu za menjalnik ali bolje se izogibati temu?
Uh točno.... Sem pomešal.MB z tempomatom navzdol uklaplja zaviranje z zavorami .
Ne, to jaz nimam...Točno tako. Edino pri meni, ko se ustavim, če malo bolj stisnem btemzo, gre avto v HOLD in stoji dokler se spet ne dotaknem bremze ali gada (ali ročice tempomata).
Eni res delajo znanost iz avtomatika...
Ne, to jaz nimam...
Pa imajo VW avtomatiki spoh še Hill Hold assist? Načeloma rabiš Auto Hold Assist in ti pač drži bremzo ko stojiš na mestu. Ročno pa zategne šele, če stojiš res dolgo ali ugasneš avto.pri vw je hill assist to kar rabiš... v tem primeru vedno "zategne" ročno ko se ustaviš in ne rabiš tiščat bremze