Tole je res že čist offtopic ampak problem je predvsem to, da noben sploh ne bere kaj odgoovarja.
Tema je o avtomatskih menjalnikih in začelo se je s tem, da pri avtomatiku ni dobro prestavit iz R v D oziroma obratno preden se popolnoma ne ustaviš (recimo, da se počasi ustavljaš pri vožnji naprej in vmes že vržeš v R, ker bi rad recimo parkiral v rikverc ali pa samo obrnil). Potem je
Janez40 samo pripomnil, da je ta navada ("prehitrega" pretikanja v R) še posledica ročnih menjalnikov, kjer je marsikdo stisnil sklopko in iz rikverca prestavil v prvo ali obratno še preden se je ustavil (in šele nato spustil sklopko). In iz tega je
brane_new sestavil vprašanje, zakaj se pri ROČNEM tega NE SME, čeprav tega sploh noben ni napisal (pustimo zdaj koliko je to dejansko pametno počet tudi pri ročnem ampak dejansko tega ni noben komentiral). In vprašanje je bilo potem, zakaj ne, saj se samo sklopka oziroma lamela vrti v drugo smer. In potem
luka51 "pojasni", da se sklopka oziroma lamela vedno vrti v isto smer, pa še par drugih, češ da se itak ne voziš naprej, ko imaš v rikvercu, čeprav je bilo ravno o tem govora. Pa ne zdaj da se pelješ 50 na uro po klancu in vržeš v R ampak recimo greš mimo parkirnega mesta in med tem ko se ustavljaš že stisneš sklopko in rukneš v R. Tehnično se še vedno premikaš naprej medtem ko je prestava v R. Ne more se pri tem sklopka oziroma lamela, ki jo vrtijo kolosa, vrtet v isto smer kot potem ko se dejansko ustaviš in začneš peljat v rikverc, če si imel že prej v R.... Pri avtomatiku je seveda problem če to nardiš večji, ker lahko menjalnik dejansko med tem že dokončno prestavi v rikverc, čeprav se ti počasi še vedno premikaš naprej.