Vedno več novejših samodejnih menjalnikov obvlada prestavljanje v ler. Če ne stalno, pa vsaj v enem od voznih profilov, ki se običajno imenuje ECO, ECO PRO in podobno. Sam sem prepričan, da inženirji večih proizvajalcev ne bi tega naredili, če jadranje ne bi vplivalo pozitivno na porabo.- skoz imet v prestavi je kdaj negativna stvar? Si ti model, ki trdi, da varčneje vozi v leru okoli?
Vsak naj se pa sam odloči ali bo verjel tebi ali pa kupom inženirjev, ki so prekleto dobro plačani samo za to, da lovijo vsak gram CO2 posebej na merjenjih povprečne porabe.
Evo vam avtomatika, ki odpravi marsikateri zgoraj omenjeni problem šaltanja:
Meni recimo ni čisto jasno od kje je prišla fama, da so CVT-ji boljši glede tega. Namreč še niti en, ki sem ga vozil, ni bil boljši, recimo za razliko od kakšnega PDKja, DSGja, itd. kjer nimaš šans, da si hitrejši z ročnim. Ok, razen Alter nadvoznikov, ti so izvzeti.
Nazadnje urejeno: