Avtomatik: plusi in minusi

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Na samo vprašanje iz začetka teme:

DSG:
+:
- si komot, daš gas in gre.
- pri speljevanju ne rabiš nič pazit..spustiš zavoro in gre. Če daš gas celo zares.
-:
- prestavlja po svoji logiki in ne logiki odvijanja prometa ;)...ker teži k temu da prestavlja čim višje, ti pa več da boš prehiteval...traja določen čas da preveksla dve prestavi niže predno pospeši.
- skozi imaš v prestavi (meni ne najljubša stvar).
- ko je avto na mestu in bi ga rad prestavil pol metra na roke, ga ne boš
- veliko prestavljanja (saj je vseeno ali skoz neki pretika)..posledično si skoz na minimalnih vrtljajih in ni pravega užitka vožnje (ker konjiči skoz spijo, razen ko jih res ne prebudiš).

Osebno stvar, ki nudi komoditeto (če ti je to cilj, potem ne boš zgrešil) ima pa tudi nekaj minusov. Tako da jaz tudi slučajno ne morem rečt da avtomatik je to to, vse ostalo no go.
 
  • Všeč mi je
Reactions: lecko

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
- prestavlja kar blizu optimalnega, sicer pač avtomatik ni na nivoju zadnjih let in bi moral specificirat o katerem govoriš ne pa splošno. Prestavlja čim višje? V višje prestave misliš? Dizl bo sploh hitro zbujen, ne rabi ravno xyz prestav nižje šaltat. Če misliš prehitevat, se da tudi avtomatika pripravit na to z nogo ali pa celo vklopom sport načina tudi to obstaja veš-
- skoz imet v prestavi je kdaj negativna stvar? Si ti model, ki trdi, da varčneje vozi v leru okoli?
- ko je avto na mestu šaltneš v N in ga premikaš okoli po pol metra
- veliko prestavljanja? Kakšna je pa kvota? Raje enkrat prestavim v ročnem kot da mi automat 5x? smeh. Glede užitka pa spet kot zgoraj napisano se da te konje zbudit izredno hitro. Si želim, da bi blo več avtomatov na cesti, ko čakam za bebčki, ki zategnejo ročno in dajo v ler na semaforju. :S Potem so tukaj še crkovanje zaradi neznanja in splošna počasnost.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
'Si ti model, ki trdi, da varčneje vozi v leru okoli?'

Jaz nič ne trdim, zgolj napisal sem MOJ POGLED imeti 'avtomatika' napram ne imeti ga. Če ti je to sprejemljivo.
(če bi bilo govora o porabi..sam ne zaznavam razlike v porabi)
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Ne, DSG ni robotiziran ročni. In skvenčni tudi niso robotizirani ročni.
Ampak na koncu je za povprečnega voznika vseeno: vsi so samodejni menjalniki ker samodejno prestavljajo in vozniku ni treba.

Skrajni cas, da nehas streljati neumnosti in se smesiti kot avtomobilisticni novinar...

DSG is an electronically controlled dual-clutch multiple-shaft manual gearbox in a transaxle design, without a conventional clutch pedal and with fully automatic or semi-manual control.

Ze ce blueprintse pogledas vidis, da nima nic skupnega z AVTOMATIKI ampak z navadnim, rocnim, menjalnikom. Aja jih ne znas brati z ekonomsko solo.
 

B81

22. jul 2007
36.933
10.501
113
Dajte se zmenit, ker tudi za renault EDC je bilo receno, da je podobne zasnove. Isto Fordov Powershift.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
'Si ti model, ki trdi, da varčneje vozi v leru okoli?'

Jaz nič ne trdim, zgolj napisal sem MOJ POGLED imeti 'avtomatika' napram ne imeti ga. Če ti je to sprejemljivo.
(če bi bilo govora o porabi..sam ne zaznavam razlike v porabi)

Absolutno imej svoje mnenje!

Ne smeš se pa tako oklepati, če kaj ne drži in drugim podajati napačne informacije. Kot zapisano pa pač omejiš na prav določen avtomatski menjalnik pa so trditve spet prave. Moraš pa potem poznati zadevo in vse opcije npr. sport način. Pri aktualnih menjalnikih moraš biti prav brutalen z ročnim, da si sploh kje blizu.

Športni ročni so že kar redki oz. kar izumrli, Porsche je mogoče še edini, ki streže takim "strankam". Starina Walter Rohrl je tudi že izjavil, da so avti enostavno prehitri za ročne menjalnike.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
A te pluse in minuse DSG-ja si potegnil iz raznih literatur, forumov in ostalih virov ali si ga dejansko poskusil?
 
Nazadnje urejeno:

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
ročni s sklopko je cukomatik od citroen pežoja ali pa cukomatik od smarta.
Kjer je v bistvu klasični menjalnik, kjer sklopko spušča in pretika med prestavami motorček od brisalccev.

Kdaj si vozu novega Peugeota da menjalnik v njemu imenujes cukomatik? Si pravi strokovnjak ja...
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
V 3008 GT se obnese odlicno. Ne prestavlja bliskotvito kot DSG ampak je pa dalec od cukomatika kot ga forumski "strokovnjaki" imenujejo. Je pa klasični samodejni menjalnik s hidravličnim pretvornikom navora.

EDIT:
Predvidevam da je v 5008 enak kot v 3008 sepravi EAT6 od Aisina
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
V 3008 GT se obnese odlicno. Ne prestavlja bliskotvito kot DSG ampak je pa dalec od cukomatika kot ga forumski "strokovnjaki" imenujejo. Je pa klasični samodejni menjalnik s hidravličnim pretvornikom navora.
Klasiko s pretvornikom navora tudi v peugeotu noben ne imenuje cikomatik, vsaj ne da bi jaz vedel, pa tudi luka ni tega napisal. Se ve o katerem menjalniku je govora, ki deluje tako kot je luka tudi napisal (klasika v osnovi), in je z razlogom dobil ime cukomatik.