Avtomatik: plusi in minusi

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Steni, ko ti po klancu spustis gas in je v brzini, motor ne porabi nic zato, ker elektronika izklopi injektorje in injektorji ne spricajo nic, takrat bati drsajo na suho oz se itak stene mazejo z oljem zadaj. Lahko pa brez kljuca v kljucavnici vrzes v 3 brzino v avtu in se spustis po klancu in se bodo ravno tako bati vrteli, kljuc pa bos imel v rokah. Kaj pa bos v tem primeru rekel?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Kameleon, ce ti bo na mestu porabil 0.6l/h, je to neskoncno litrov na 100km, saj jih nikoli ne bos dosegel, ker stojis.
Ce pa gres 200km/h in ti kaze 0.1/h, pa pomeni, da v pol ure naredis 100km, kar pomeni 0.05l bencina
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
Ko stojim na mestu z prižganim motorjem mi tudi kaže trenutno porabo nič.
Dejstvo je, da vseskozi ko motor deluje je neka poraba in da poraba ni nič. Ko motor ugasne pa je poraba nič.
Če ti BC ne zna na mestu preklopit iz l/100km na l/h, bi moral kvečemu kazat neskončno. Če ti kaže 0, kaže narobe. Ampak to še ne pomeni, da avto ne more kurit 0, če se v prestavi pelješ po klancu navzdol brez, da bi dodajal gas (motor pač poganjajo kolesa preko menjalnika). No kakšna stara gara na frgazer takrat res ne more kurit nič, sodobni avtomobili pa komot.
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
390
178
43
sem mislil, da je naslov te teme: Avtomatik: plusi in minusi
tukaj pa samo razglabljanje kako se z avtomatiki dela nemogoče stvari...
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.347
765
113
Ko stojim na mestu z prižganim motorjem mi tudi kaže trenutno porabo nič.
Dejstvo je, da vseskozi ko motor deluje je neka poraba in da poraba ni nič. Ko motor ugasne pa je poraba nič.

Za nekatere je pač tehnika malo prezahtevna. Ko stojiš na mestu s prižganim motorjem, je poraba neskončna, ne nič. merjeno na kilometre, sja le-teh ni. Je samo porabljen bencin. Nije žvaka za seljaka.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Vem...citiral si njegov post in izpostavil samo prvega...v glavnem, sem ze malo prej Steniju razlozil v mojem prejsnjem postu
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Ne razumem tega dela: pri zaviranju z motorjem baje ni porabe.
Kako ni porabe? Ali se motor ugasne, da ni porabe? Ali ni v vsakem primeru poraba takoj ko se motor zažene in vrti. Ali ni tako, da pri vsakem obratu motorja v valj "špricne" določena količina goriva. Ali ni to poraba? Manj obratov manjša poraba, več obratov večja poraba ker večkrat na minuto "špricne" v valj.

O kristus, še eden. Pa zemlja je ploščata?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.331
9.560
113
EU
KSZ.

avensis-v.jpg
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.331
9.560
113
EU
Ne. Alter sklepanje :valjamse:... . Poglej potovalno hitrost in število obratov motorja. :fredi:
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ni čisto ogreto? Mene bi bolj skrbelo če bi pri 140km/h in 2500rpm bilo olje na 120 stopinj. Obrati pa nič kaj pretirano nizki za tak potovalnik, še en bogi Golf to premore... :)

207529143-w988-h738.jpg
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.074
2.846
113
Olje je ko je ogreto pri bavarcih na termometru na 120stopinj, zato sem komentiral. Obrati so pa res zanimivi, domnevam, da se ni bilo v 6.(ce je rocni) ali v 8. Ce je avtomatik. Sem ravno vceraj preveril pri sebi 8 stopenjski avtomatik pri 2k rpm tocno 131km/h (po stevcu)
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Olje je ko je ogreto pri bavarcih na termometru na 120stopinj, zato sem komentiral. Obrati so pa res zanimivi, domnevam, da se ni bilo v 6.(ce je rocni) ali v 8. Ce je avtomatik. Sem ravno vceraj preveril pri sebi 8 stopenjski avtomatik pri 2k rpm tocno 131km/h (po stevcu)

Meni ne gre nikoli čez 120 če ga ne teram (za kar pa praktično nikoli ni priložnosti). Fotka je bila narejena po nekje 400 prevoženih km. Tako da kaj bolj se bo težko ogrelo :)

Je še 6 stopenjski avtomatik. Se pa že gleda za novim, 8 stopenjskim, 450 konjskim :evil: