Avto za v ovinke, visokorasle,diesel,4x4 do 4500e;

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Torej dragi znalci in preizkuševalci alterja. Pojavla se je služba- to je dobro... vendar je problem ker se je potrebno peljati cca 40 km v eno smer po ovinkasti in po odsekih strmi poti,nekaj pa je tudi makedama. Vse dobro in okej poleti in v času ko ni snega.... za te namene se sedaj uporablja clio 1.2 s katerim lepo režem ovinke ima nizko porabo zadovoljivo pa se odzove tudi ko je potrebno na hitro prevoziti kakšno ravnino po neskončnih ovinkih. V kosti pa se mi zalezuje strah pred zimo in snegom ter boknedaj poledico. Skratka za zimski čas bi potreboval zanesljiv avtomobil ki me ob prvem snegu ne bo pustil nacedilu in prečno obrnejnega na vozišču kakšnega klanca. Moja želja torej so diesel, majhna poraba recimo do 7litrov poleti, primerljivi pospeški s cliom, 4x4, dovolj velika kabina za 190cm+ voznika, možnost primerljive vožnje v ovinke vsaj s cliom in cena do khm recimo 4000€.

Razmišljam o kakšnem Cherokee-ju , sateremu quatroju ali 4motionu iz švabskih koncernov ali kaj drugega. Rad pa bi tudi da me poleti ne bo bolela glava zaradi porabe, ker če vidim SUV v vročem poletnem dnevu me boli glava ko vidim ljudi ki se vozijo po središčih mest in ni ga lepšega kot vožnja z odzivnim malim avtomobilom na suhi poletni cesti.

Prosim za predloge in ne pozabit na višino strehe za visokorasle
wink-1.gif
 

Ted

Guru
8. sep 2007
1.712
588
113
Clio se pomoje podobno kot ostali mali avti super pelje po snegu. Če ne gre drugače situacijo rešijo verige. Če kupiš večji 4x4 avto to pomeni predvsem večje stroške in porabo. Sploh pri naših zimah...
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Iščeš nekaj kar ne obstaja.

Nemški avto 4 x 4 pa diesel za 4500 € je za v smeti (veliki stroški vzdrževanja) in ne za na cesto, SUV-i imajo porabo od 9- naprej, Cherokee-ji za 4500 eur in diesel so prav tako za na odpad.

LP
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Clio mi že sedaj ko je malo dežja na odseku kjer je nov asfalt dela težave, saj ne rečem da so gume oh in sploh, v snegu mi je pa samo vzvratno uspelo pripeljat avto do hišnega praga. Ketne mi ne dišijo, pelješ se lahko samo 50 kar bi povečalo čas vožnje v službo na dobro uro sigurno. Tudi montaža v ledenih jutrih mi vzbudi srh po kosteh pa čeprav sem sedajle ravno vklopil centralno.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
baleno ma visko sklopko in tisti 4x4 ni bog ve kaj.ko obrne kolo si pečen.
za ta denar si boš težko našel dober avto ki ne bo poteben vložka kar nekaj denarja. jaz bi na tvojem mestu gledal za legacyjem sicer res ni dizel in bo poraba 10 litrov samo drugega ti skoraj ne pride v poštev.poglej še malo mogoče za suzukijem ignis
so po terenu kar lepo šli
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Kako se pa v snegu obnesejo avtomobili na zadnji pogon in dobre zimske gume? Je to kej za razmišljat sploh?
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
bonk.gif

tip razmišlja da klio ni dober za v ovinke+sneg potem gre pa razmišljat o zadnjem pogonu
stupid-1.gif

a ma žajfa alter mogoče
confused-1.gif
 

stop

Majstr
5. sep 2007
3.203
397
83
Las Vegas
Ja no pa kaj se zdaj repenčiš
smile-1.gif
...ja za v breg in sneg je menda bolši zadnji pogon, tisto za v ovinke mi je še najmanjši problem. Ja pi... pač vozim cliota in nimam izkušenj z vsako brnilko ko jebe asfalt po svetu.


Sej drugače bo pa res za sprobat kaka ježevka pa jebat ga
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Vzami najboljše zimske pnevmatike pa avto pelji, da nastavijo podvozje. Ostali denar pa prihrani. Tvoji pogoji namreč zagotavljajo glavobole in luknjo v denarnici.
grin1.gif