Avto za 40k km letno...

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Ja pa kupi pač A6 če ti je tolk všeč. Nikakor pa nimaš buđeta za 3.0 kot si malo sanjaril v sosednji temi, tudi bi bil nesmisel.

Jaz bi vzel ali 520d ali še bolje 525d, A6 2.0 TDI 190, 325d z dobro opremo, Za merklo C220 ali pa 250 si pa zaenkrat še prekratek, ker oskubljeno je vse šrot.

3.0 so od 20 naprej na avto.netu...

Ne, niso. Ker pol res raje kupi piđoja. To so potem konkretno višji stroški na prav vsaki postavki še daleč najmanjša pri 40kkm letno je fakin nabavna in je skoraj irelevantna. Taki za 20k so dali svoje mimo, pusti čapcem za šopirit se z ledicam po Lj.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
325 je "večji" karavan. Večji je po čem? Stroških vzdrževanja?

Kolikor vem še frocev nima, tako da je povsem nesmiselno gledat kaj večjega, zato sem ga navrgel. Na troko se da veliko Thule trugo pa maš uporabnega placa več kot "velik" karavan, pa ne šlepaš potem stalno tiste krave okoli. S 325d pa se bi premikal okoli še hitreje kot s kako 3.0l dizelsko kravo, skrati pa se neoziral na porabo, ker pije ene toliko kot bi 3.0 penzjonersko.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Kila ve zakaj rabi večjega. Tukaj ne bom pisal. Vem da je "športni" človek. Če otrok se nima, se ne pomeni da niso v planu, ali celo na poti.
In ja, otrok ima največ prtljage prvo leto. Potem ne rabis.vec vozička in ostalih potrebščin in traparij s seboj vlačiti.
Glede na to da ima dobro izkušnjo.s pugijem, pa ga naj gre gledat. Očitno ima tudi poštenega mehanika. Zakaj ima občutek da je za kakšno okvaro na avtu kriv tudi mehanik ki....
Zadnji čas da tega pugija vzame nekdo v roke in da z njim naredi dela več kot 3kkm letno. Sicer ne bo nikdar videl 100kkm
 
Nazadnje urejeno:

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Fora je v tem, da je zgornja meja budgeta rezervirana za "premium" znamke. Ne bom dal 25k za Mazdo, potem raje spet Pugija za 10-15 vzamem pa za 10k še drugi avto zamenjam za nekaj manjšega.

Kar se tiče vožnje ter materialom je Mazda zelo blizu premium znamkam. Definitivno med boljšimi avtomobili, ki so trenutno na trgu. Edini minus je nenavadna dimenzija pnevmatik pri najboljših verzijah, in sicer 225/45/19. Spodobna guma se začne tam okoli 200 evrov.

Vse ostalo pa klapa, BOSE odlično špila, avtomat pretika dobro in brez večjih težav, močnejša vezija dizla je pa tudi odlična. Všeč so mi bili tudi BiLED žarometi z avtomatsko funkcijo dolgih žarometov. Naj bi bila neka vrsta prilagodljivih žarometov, vendar ni tako elegantno kot ima to Mercedes. Pri Mazdi se prav vidi kdaj preklopi, Mercedes pa nezaznavno podaljša snop.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Malecky pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
325 je "večji" karavan. Večji je po čem? Stroških vzdrževanja?

Kolikor vem še frocev nima, tako da je povsem nesmiselno gledat kaj večjega, zato sem ga navrgel. Na troko se da veliko Thule trugo pa maš uporabnega placa več kot "velik" karavan, pa ne šlepaš potem stalno tiste krave okoli. S 325d pa se bi premikal okoli še hitreje kot s kako 3.0l dizelsko kravo, skrati pa se neoziral na porabo, ker pije ene toliko kot bi 3.0 penzjonersko.

Mam mam. Ena je že, druga na poti. V trojki se ne da sedet zadaj med dvema otroškima sedežema.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tudi recimo v grand scenicu 3 se ne da sedeti med dvema otroškima sedežema. Odrasli no go, ker je sedež ožji. Pa tudi če bi se dalo sedeti, kako naj se odrasla oseba spravi na sredino, če dostop z leve in desne ovirata sedeža. Bi enega oz. isofix podstavek vsakič odpenjal in umikal? Prekomplicirano...

Rešitev: en sedež na sredino, odrasla oseba pa naj sedi pr strani. Oziroma bolje: razvajeni otroci se itak kaj kmalu navadijo, da starša sedita spredaj, otroci pa zadaj. Tako je bilo pri nas.
smile-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Avto.ima 5 sedežev. In kot kaže so marsikje zgoljufani.
Če kater odrasli ne more mimo otroškega sedeža do sredine klopi, potem je upravičen do invalidske karte.
V Merivi A se da sedeti na sredini. Kako pa se je sedelo pa ne vem.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Spet nabijaš. Odvisno od oblike otroških sedežev, od prisotnosti isofix podstavka, tega koliko so nazaj pomaknjni prednji oz. zadnji sedeži itd. In da, včasih je tak dostop skoraj nemogoč, tudi za vitke in gibčne odrasle.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Če ti je to pomembno pol pa moraš črtat A6, ker zaradi oblikovanja zadaj veliko bolj omejuje prostor na voljo. A6 ima enako širino zadaj pri vratih kot BMW 5, v praksi pa potem ni prostora. Ta višji razred ima pač kar veliko minusov, saj me mika zaradi kvalitete izdelave ipd. , ampak je vozna dinamika dosti slabša pa v A6 me npr. tud 3.0 245KM ni ravno prepričal. Jaz ga bi sigurno čipal in potem bi bil super avto, samo to ni 20k naprej kot pišeš, ampak 30k naprej, ker avta z 200k pa tudi ne bi kupil ali se odpovedal opremi.

Jaz mam dva, pa mi v trojki nič ne manjka prostora, sedenje mamic na sred zadaj pa ne bi odobraval nikakor. Za smučarijo pa kot napisano veliko raje trugo na strehi kot tlačit robo v avto.

PS. Mi je zelo všeč Quattro, še bolj pa zadnji pogon BMW/Merc oz. znamke nasplošno, samo oskubljenega osnovnega modela pa ne bi nikakor, bi pa tudi jaz raje veliko bolj opremljeno škodo.
tongue-1.gif
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Tudi recimo v grand scenicu 3 se ne da sedeti med dvema otroškima sedežema. Odrasli no go, ker je sedež ožji. Pa tudi če bi se dalo sedeti, kako naj se odrasla oseba spravi na sredino, če dostop z leve in desne ovirata sedeža. Bi enega oz. isofix podstavek vsakič odpenjal in umikal? Prekomplicirano...

Rešitev: en sedež na sredino, odrasla oseba pa naj sedi pr strani. Oziroma bolje: razvajeni otroci se itak kaj kmalu navadijo, da starša sedita spredaj, otroci pa zadaj. Tako je bilo pri nas.
smile-1.gif

Gre se itak za tist cajt ko bo druga v lupinici. Ko gre v navadni sedež bojo sami zadaj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
Navadni sedež v tem.primeru lahko tudi spredaj pripnes. Nekateri imajo tudi spredaj isofixov pritrdila.
Afroc: si potrdil da so upravičeni do invalidske nalepke. Ker niso sposobni pred tem nekoliko naprej pomakniti prednjega sedeža in n ga potem nazaj poriniti.
Največkrat je težava pripenjanje. Ker imaš hitro zapence srednjega pasu pod ritjo . Sploh če ta ni ravno menekenska
 
Nazadnje urejeno:

pablohasan

Fizikalc
18. avg 2007
1.104
3
38
Citat:
Uporabnik KarEn pravi:
Med karavani pa enoprostorci ni take razlike (razen da se lažje usedeš not pa ven zlezeš). Poglej še v tej smeri. Za 22-23k dobiš novega konkretnega C4 Grand picasso z 2.0 dizel motorjem pa že precej luštno opremo. Po velikosti je itak dnevna soba.
js bi to vzel, samo novi je grd
 

uncle_sam

broker
25. sep 2007
3.216
1.712
113
40
Nihce se ni omenil Jaguarja XF karavan..?
A ni to bolj zanimivo ko stalno benfl 5 in AudiA6 nonstop..
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
129
3
18
Tele oglaševane litre prtljažnikov je treba v določenih primerih vzet malce z rezervo. Obe tako opevani škodi sem sprobal in za moje potrebe, ko vsake toliko (truga je ob tem že na strehi) trpam prtljažnik do strehe, sploh nimata tako velikega prtljažnika, kot pa to izpade na podlagi tistih oglaševanih litrov. Del prtljažnika nad roleto je namreč pri obeh tako "moderno" podrt, da je komajda uporaben. V starega (2002) mondea, ki je imel formalno 100l prtljažnika manj, sem lahko spravil konkretno več robe kot pa v novo octavio ali superba.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.245
4.808
113
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Pri njih smo mi pred kratkim kupili avto in so zelo korektni, je pa res, da je veliko avtov na parkirišču imelo po "centimeter" prahu gor, kar pomeni, da stojijo tam dalj časa. Naš konkretno je stal okoli pol leta, pa je bil med manj zaprašenimi.
So se mi celo zarekli, ko sem vprašal kako to, da toliko premium avtov pa noben z avtomatiko, da pred dvemi tremi leti ni nihče kupoval avtomatika.
wink-1.gif

To pa zato, ker jim avti niso glavni posel, pred leti sta bila kar močna, potem sta pa ave malo zmanjšala, saj delata še ene druge stvari,
in včasih je videti skoraj prazno parkirišče, ko pa dobite kaj pametnega pa se spet založita...
Dolgo časa sta imela prejšnjo generacijo karvan Clijev na zalogi, ni bilo videti da se kam premaknejo...

Poznam ene par ki so vzeli avte tam, pa je bilo vse kot je treba, kilometri in ostali podatki...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik uncle_sam pravi:
Volvo V60, D5.
Ga kupil z 100.000 kilometri, sedaj ima 230.000 in samo redni servisi sibajo...
Kake 2 ali 3 leta star je zelo znotraj tvojega proracuna.
D5 petvaljnik je res odličen motor v smislu odzivnosti, kultiviranosti in mirnosti. Ko to enkrat pelješ je vsak štirivalnik eno navadno ropotalo.
Je pa treba pazit po letnikih, ker so bile določene serijske težave...