Citat:
Režiser James Cameron je zaslovel s filmom Titanik, tokrat pa predstavlja nekaj novega.
LOL, pa kdo to na 24 kur piše novice
Citat:
Režiser James Cameron je zaslovel s filmom Titanik, tokrat pa predstavlja nekaj novega.
Citat:
Uporabnik Aliens pravi:
Mene zanima, če je že kdo gledal film v Grazu v Imaxu in če se resnično splača tja zapeljat?
Nazadnje, ko sem v Münchnu gledal dokumentarec v Imaxu je bila čista zmaga napram 3D filmom v slovenskih dvoranah. Si ne predstavljam, kako čudovito bi bilo takšen film gledati v taisti dvorani.
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Gledal sem v Planetu Tuš v Celju v 2. največji dvorani (~300 sedežev). Očala so bila za večkratno uporabo in polepljena z Dolby in "don't steal" napisi.
Saj ne rečem, 3D je ql. Že omenjeni pepel, razne stvari, ki letijo proti opazovalcu. Vendar po mojem odtehtajo minusi. To je pač temna slika (če si snel očala, si zagotovo opazil, da je slika postala dvakrat bolj svetla) in pa dejstvo, da so ne-3D objekti out-of-focus. To sem mislil z izrazom "posiljeni 3D", ker enostavno ne moreš dojemati celotne scene, temveč samo tisto, kar režiser želi. Običajno filmi imajo veliko bolj plitev DOF, razen v res ekstremnih situacijah (closeup portreti). Tu imaš npr. sredi scene dva obraza, enega lahko izostriš (torej je 3D), medtem ko drugega ne moreš.
V temnih scenah brez očal dejansko lepše vidiš detajle v sliki. Polariziranih likov sicer ne (pač dvojna slika), ostalo pa.
Ne vem no... mene ni navdušilo.
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik Aliens pravi:
Mene zanima, če je že kdo gledal film v Grazu v Imaxu in če se resnično splača tja zapeljat?
Nazadnje, ko sem v Münchnu gledal dokumentarec v Imaxu je bila čista zmaga napram 3D filmom v slovenskih dvoranah. Si ne predstavljam, kako čudovito bi bilo takšen film gledati v taisti dvorani.
Sem ravno iz Graza prišel. Ne vem kaj ti naj rečem. V sloveniji še nisem gledal 3D filma. Je pa zgoraj bilo vredu, le pazi kje si boš sedež izbral...
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik Aliens pravi:
Mene zanima, če je že kdo gledal film v Grazu v Imaxu in če se resnično splača tja zapeljat?
Nazadnje, ko sem v Münchnu gledal dokumentarec v Imaxu je bila čista zmaga napram 3D filmom v slovenskih dvoranah. Si ne predstavljam, kako čudovito bi bilo takšen film gledati v taisti dvorani.
Sem ravno iz Graza prišel. Ne vem kaj ti naj rečem. V sloveniji še nisem gledal 3D filma. Je pa zgoraj bilo vredu, le pazi kje si boš sedež izbral...
lahko bi napisal na kaj moraš pazit, ker verjetno večini nebo najbolj jasno kaj si s tem mislil, jaz si razlagam, da si čim bolj na sredini in da ni kakih sedežev z efekti točno pred tabo?
aja pa še neki, a se kdo znajde na tej kurčevi strani od cineplexxa? ker jaz ne vem, kako naj vidim, kkje pa kdaj je kaka neisnhronizirana verzija na sporedu
Citat:
Uporabnik Jernej pravi:
Očitno pač ne spremljava filmov na enak način. Meni gre plitek DOF precej na živce, ker rad pokukam tudi stran od center-of-attention. Obrazi igralcev mi hitro ratajo dolgočasni in včasih želim tudi v preostanku scene poiskati kakšne zanimive detajle.
Jaz mislim, da s to tehnologijo ne boš NIKOLI mogel opazovati vseh detajlov v 3D. Problem je, ker je stereo slika individualna. Nemogoče je prenesti celotno sceno v 3D, saj bi to povzročilo neznanske glavobole (dobesedno). Malce si nariši na papir. Človek ima izredno plitek DOF pri bližinskem in srednjem gledanju. Navajeni smo, da ko pogledamo stran od nekega objekta (npr. za njega ali pred njega) moram obvezno popraviti fokus. Pri kino platnu je to neizvedljivo, ker je praktično celotna slika enako oddaljena od opazovalca. Povsod je fokusna točka enaka in če bi oddaljeni predmeti imeli enak fokus kot bližnji, bi to naše možgane zmedlo.
Rezultat je, da se je treba poslužiti kompromisa. Fokusirani objekti so v 3D, vse ostalo pa je zamegljeno v 2D (!!!) in daje občutek, kot da je out-of-focus tudi v 3D, čeprav je to samo iluzija.
Primer (boljšega screenshota ne najdem trenutno, ampak že v štartu demantira tvojo izjavo, da si lahko ostril VSE objekte, ki niso bili v centru pozornosti).
Jake je oster, vsi objekti v ozadju pa ne. V 3D je tako, da je Jake 3D, vse ostalo pa je zablurano v 2D. Takšnih scen kar mrgoli v filmu. Ne rečem, tudi pri klasični tehniki se režiserji poslužujejo plitkega DOF za potenciranje pozornosti... ampak pri 3D filmih je to praktično 99% časa v zaprtih prostorih.
Malce si nariši na papir (če ti ni srednješolska optika tuja) in boš videl, da ni šans, da bi bila celotna scena v 3D.