Najdi v navodilih avta, katere vse varovalke so za ECU (jih je več!) in jih poberi ven ter jih pravilno kasneje (čez dobre pol ure vstavi nazaj!). Se bo ECU resetiral (pazi, NE odklopit Aku-ja, da se ti ne zaklene avtoradio ali zgubi vse nastavitve!). To bi moralo pomagat, saj ECU zna tudi drive štrom za alternator kontrolirat in še vedno misli, da je star pokvarjen alternator gor. Preglej in eventuelno pošpricaj kontakte konektorja na alternatorju ... Pol se malo pelji naokoli in naslednjič ko ga boš spet prižgal, bi morala lučka ugasnit, ko se Aku spet napolni ... samo ideja, če ni kaj hardversko narobe ..... lučka gori nonstop
Nečloma se odklopi ko menjuješ alternator. Tak da je to verjetno že naredil.(pazi, NE odklopit Aku-ja, da se ti ne zaklene avtoradio ali zgubi vse nastavitve!)
nov original Bosch, pa to je star avto letnik 98, altenator odklopljen večkrat tako da dvomim da je kaj na ECU,
tanki so v redu, ima še "star priklop" posamične žice, ni na konektor.Ne vem če ima še kje kak rele mi krmili altenator, jermenica je tudi stara 1 leto tako da ni mogoče da bi preskakoval freilauf v njej
to sem vse sprobal, 12V, ko zalaufam mi tudi Voltmeter v aramturki ne gre nikam dlje od 12V, prej je bil med vožnjo na 14V, tudi z voltmetrom sem meril pa mi kaže nekje 12V, čist točno ne vem, bom šel zjutraj v delavnico. Torej na D+ moram imati 12V napetosti ko je kontakt? Filat vem da mora čez 14V
še nekaj, na star altenator sem dal drug regler, tak ki nima priključka za žico DF, vendar je drugače pasal na altenator, sem lahko s tem kaj ščaral napeljavo? Sprobal sem ker sem imel en tak regler doma čist nov, polnilo je ca 15min potem pa spet nič
TorejNe, ker DF je signal o delovnem ciklu regulatorja. Za delovanje ni potreben.
Če še vedno ni in je kabel B+ tudi OK potem imaš pokurjene diode v zaganjaču (lahko tudi že v novemu)
Odklopil sem b+, lučka za akomulator gori naprej pri ugašnjenem in prižganem motorju, dal sem probir lampico na B+ in D+, ko zaženem motor in dodam gas vgasne, torej je altenator ok, polni 13,7 ce dodam gas, to je malo slabo se mi zdiNačeloma masa med motorjem in karoserijo ne bi smela biti problem, če normalno vžge.
Najprej bi bilo pogledat B+ kabel, če ima dobre kontakte. Verjetno je vezan na zaganjač ali direkt na akumulator.
Če je to OK pa pri ugasnjenemu avtu in kontaktu odklopi D+.
Lučka na armaturi bi morala ugasniti čeprav tudi to ni 100% ker je na armaturi verjetno LED dioda in zadaj še druga "ropotija".
Naslednje je med D+ in B+ (+ akumulatorja) priključiti žarnico 3W (parkirna ali "faznbrifer"), ki pa ne sme biti LED.
Če lučka po zagonu motorja ugasne bi moralo biti OK in tudi napetost bi morala narasti.
Če še vedno ni in je kabel B+ tudi OK potem imaš pokurjene diode v zaganjaču (lahko tudi že v novemu)
hitri prstiDiode v zaganjaču?