AdBlue

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi

Skoraj ni stvari verjetno, ki jo danes kupiš, da ni to prisotno. Tudi recimo za baterijo v tvojem avtu.
Poleg tega pa to večine folka ne briga, VW se prodaja enako naprej, ker nihče tega ni direktno čutil. Če bi imel izbiro in bi moral plačati za avto z manj izpusti 2k€ več, koliko bi jih vzelo dražjo verzijo?

Tukaj ne gre za 2kEUR, ampak za malo vecjo posodo. Pa ni to rocket science.
Da za ceno eno malo vecje posode zaplinjas ljudi. Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?

Zandje vprašanje je, sorry, Andy, pod tvojim nivojem.
Drugače pa: 5 eurov pri eni taki posodi, milijon avtov na leto, pa je 5 milijonov več dobička in primerno večji bonus za dirketorja. Ponovi na 10 ai 50 drugih delih, pa je slika še bolj jasna.

Ni pod nivojem. Je tocno to, kar so naredili. Za svoj profit so sli nas zapliniti z NOx-i, ogrozat nase zdravje in zdravje nasih otrok in pri tem so goljufali, ko so prikrivali dejanske stevilke izpustov strupenih plinov.
To so naredili popolnoma zavedno. Briga jih zdravje ljudi. Milijarda dobicka jim ni zadosti. Mora biti milijarda in 5 milijonov dobicka se za direktorja in ostale goljufe.

 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.267
4.097
113
Kdo bi vedel.
Mki ga imamo na vw transporterju pa vzdrži tam 7000-8000 km ko začne jambrat.
Pol pa malo kroge vozim po črpalki med truckerji kjer je Adblue in pol na avto terminal. ( so mi skoraj enkrat policaje poklicali ko sem se prestavljal) pa sem ga črpalkarja nadrl naj rajši en avtomat še za avte postavi,ker ne mislim z tistimi karnistri za 19,99e za 10 litrov telovadit ker je na pištoli cca 6€ 10litrov.

Aja pa na eni črpalki v Avstriji sem videl ,da je nategun napisal da Adblue za tovrnjake ni za v avto. (isto ko ona fora z LKW dizlom)
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
In ce se izkaze, da so pri tem sodelovali tudi ostali nemski proizvajalci, torej celo v sodelovanju, ni to nic drugega kot naklepno dejanje unicevanja zdravja folka.
Ne recem, pac emisije unicujejo zdravje. To je kompromis, ki smo ga pripravljeni sprejeti. Ampak kolicina le-teh je opredeljena s strani drzav, da je to pod nadzorom in da se zadevo omejuje.
Vsi smo pripravljeni na kompromis med emisijami in mobilnostjo. Nisem kriticen do tega.
Sem pa kriticen do tega, da se se te kompromise ogoljufa in doda v zrak, ki ga dihamo, na racun njihovega profita, se dodatne kolicine strupa.
To je kriminalno dejanje in ocitno ni omejeno le na VW grupo, ampak je teh goljufivih avtov se vec. To ni nic drugega kot naklepno dodatno zastrupljanje folka na racun profita.

SJTV1, povej mi podatek, ki je bil naveden, koliko dodatnih ljudi bo zaradi tega predcasno umrlo. Tisoce? Ce to ni masovni poboj, potem ne vem, kaj je.

Ogabno.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ja, sej ne recem, ampak tukaj gres zaupati proizvajalcu, da se drzi dolocenih meril in standardov, on pa okoli prinese drzave, ljudi in niihovo zdravje.
Ven pobrani DPFji so tudi katastrofa in ne vem, kako gredo taki avti cez tehnicne.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Kaj pa SI cementarne?
Kaj pa ven pobrani DPF?
itd

Ven pobrani DPF / s čipom disejblano opozorilo o praznem tanku Ad blue bi moral pomeniti takojšen zaseg vozila.

In ja, strinjam se, da je goljufanje pri dušikovih oksidih izjemno resen kriminal.

Malo SŠ kemije: NOxi reagirajo z vodo in iz tega nastajajo I, II, III, IV in V duškove kisline, ki so vse po vrsti krvni strupi. Ubijajo ljudi, zelo preprosto.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.356
2.730
113
Davke plačujemo zato, da država poskrbi za dobrobit vseh nas. Tudi zavarovat pred goljufi, ki jih mora preiskat, obtožit, dokazat in obsodit.
Jebat ga idealizem.
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:To je kriminalno dejanje in ocitno ni omejeno le na VW grupo, ampak je teh goljufivih avtov se vec. To ni nic drugega kot naklepno dodatno zastrupljanje folka na racun profita.

SJTV1, povej mi podatek, ki je bil naveden, koliko dodatnih ljudi bo zaradi tega predcasno umrlo. Tisoce? Ce to ni masovni poboj, potem ne vem, kaj je.

Ogabno.
Če nadaljujemo v istem bedastem stilu, ogabno je denimo kobalt in ljudje, ki to pravzaprav zavestno podpirajo bodisi kot odločevalci v industriji ali kot kupci.
Ogabno. Vržimo telefone stran, da o električnih avtih niti ne govorimo.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Se strinjam.

Očistiti je potrebno celotne procese 'from cradle to the grave'.

Ampak, v primeru, ki ga navajaš, vsaj nihče ne goljufa.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Glede kobalta obstajajo normalni rudniki z normalno mehanizacijo, torej ni problem sam kobalt ampak konkretno Demokratična Republika Kongo, ki glede te problematike stori bolj malo. Iz tam pa pride 53% vsega kobalta.

Apple se je npr. že Še en link

Drugi proizvajalci se tudi zavedajo problematike in delajo na tem

Torej ko se problem eskalira v medije, potem ti sama cena surovine ne pomeni prav veliko, veliko več pomeni to da pri produktu daš "certifikat", da kobalt ni bil pridobljen s "human rights abuses or child labor".

Problem kobalta se bo rešil v kratkem, brez skrbi, zagovorniki nafte bodo pa še 50 let lepili te stare slike kako otroci delajo v rudniku.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Jaz pa trdim, da so bile te goljufije politično spodbujane in je problem izključno v politiki. Ta zaradi slabega znanja in nesposobnosti sprejema vizije, ki nimajo tehničnih osnov za realizacijo. Sploh je to vidno pri CO2. Postaviti meje, ki jih niti slučajno kdo ne dosega, potem pa se čez leta čudiš, zakaj dejanski podatki odstopajo od testnih. Če imaš jajca, prepovej avte oziroma določene tehnologije. Če pa ne, pa postavi meje, ki so realne. In najprej pometi pred svojim pragom in za protokolarna vozila uporabljaj izključno tisto, kar v praksi omejitve dosega.
Sicer čisto na drugem področju, ampak enaka štorija se dogaja trenutno z gliosatom. 30 % ga porabijo javna podjetja. Takoj prenehajmo to uporabljati v javnih podjetjih, potem pa bomo videli, kdaj se to prepove.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Fora je v tem, da tehnologija v tem primeru ni bila problem in ni bil problem doseči mej (pač, večji rezervoar za AdBlue). To (goljufija) je bila popolnoma poslovna odločitev, da se več zasluži.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Velikost rezervoarja nima nobene zveze s tem, kako čist bo izpuh. Ker se lahko stvar dolije kot tekočina za šipe med servisi. Večja posoda pomeni predvsem večjo porabo zaradi večje mase in s tem povezanimi slabšimi lastnostmi vozila. Lahko bi bil tank za gorivo tako velik, da ga ni treba nalivati med servisi. Iz ne vem katerih razlogov temu ni tako
wink-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Če sem prav razumel, je bilo tukaj narejeno tako, da je zaradi manjšega razervoarja v izpuh bilo poslano manj (premalo) AdBlue-ja, da je bilo potrebno dolivanje redkejše.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.528
4.637
113
To je prišlo ven julija letos, sumili so pa VW grupo, da je poleg ostalega goljufanja tudi goljufala z zmanjšano porabo Adblue. Od takrat se ni zgodilo nič, ostalim proizvajalcem niso dokazali ničesar, razen, da so sodelovali v sestankih za kartelno dogovarjanje o skupnih standardih velikosti posod in uporabljenih tehnologij, da so prišli ceneje skozi.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi

Skoraj ni stvari verjetno, ki jo danes kupiš, da ni to prisotno. Tudi recimo za baterijo v tvojem avtu.
Poleg tega pa to večine folka ne briga, VW se prodaja enako naprej, ker nihče tega ni direktno čutil. Če bi imel izbiro in bi moral plačati za avto z manj izpusti 2k€ več, koliko bi jih vzelo dražjo verzijo?

Tukaj ne gre za 2kEUR, ampak za malo vecjo posodo. Pa ni to rocket science.
Da za ceno eno malo vecje posode zaplinjas ljudi. Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?

Zandje vprašanje je, sorry, Andy, pod tvojim nivojem.
Drugače pa: 5 eurov pri eni taki posodi, milijon avtov na leto, pa je 5 milijonov več dobička in primerno večji bonus za dirketorja. Ponovi na 10 ai 50 drugih delih, pa je slika še bolj jasna.

Ni pod nivojem. Je tocno to, kar so naredili. Za svoj profit so sli nas zapliniti z NOx-i, ogrozat nase zdravje in zdravje nasih otrok in pri tem so goljufali, ko so prikrivali dejanske stevilke izpustov strupenih plinov.
To so naredili popolnoma zavedno. Briga jih zdravje ljudi. Milijarda dobicka jim ni zadosti. Mora biti milijarda in 5 milijonov dobicka se za direktorja in ostale goljufe.

Vprašanje je pod nivojem. Trditev pred njim in tole, kar si potem napisal, pa ni .
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
A tole?

Citat:
Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?

Ne vidim, kaj naj bi bilo v tem spornega. To je pač dejstvo. Obstaja kakšno načelo politične korektnosti, zaradi česar se ne bi smelo tega omenjati?

Kot je tudi dejstvo, da je VW goljufal z emisijami in nas posledično zaplinjeval z veliko več strupi, kot je bilo to dovoljeno.

In potem zdaj še beremo, da so vse nemške znamke sodelovale (collusion) v domnevni prevari z AdBlue-jem, čigar posledica so ponovno strupi, ki jih ne bi smelo biti v našem zraku, le da se je število avtov le s VW koncerna povečalo na večino nemških proizvajalcev. Seveda, če obtožbe držijo.

Če to ne razp*zdi, ne vem, kaj te.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Ni problm v politični korektnosti omenjanja koncentracijskih taborišč, ampak to, kako si omenil in v kakšnem kontekstu.
Ampak pustiva ta O/T, ti ob priliki na kavi razložim, kaj ti hočem pojasnit ...