AdBlue

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Nobelovo nagradu tistim, ki so izumli bencince, električarje in hibride. Še ta šok. Dost da morš vitrex, tankat, pa gorivo, ne pa da bi še neke dizel dodatke, da bodo rožice lepše dišale. Dobro da moj trenutni dizel tega nima. Je pa prvi in zadnji dizel v življenju.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.230
3.885
113
Ja cela štala 2x letno dotočit. Hvala qrcu za štrom da lahko vsakih 200km vtičnico iščem. Napredek se temu reče.

A tankanje in gorivo sta 2 opravili? Kako to narediš?
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.469
353
83
34
A je ta mokri DPF z AdBlue-jem kaj bolj eko od suhega DPF-ja al zakaj so začeli to tlačit v osebne avte? (pustmo dnar tle) A z AdBlue opravi več regeneracij/manj? Dejansko se z vsako Euro normo bolj potrudijo, da bi se dizel folku zagabil in tako odšel v pozabo. Dober plan.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Dpf kot tak odstranja zgolj trde delce..ni kajenja ( ekologija za oči). Æe želis eliminirat nox.e pa rabiš adblue.. ...v grobem
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.469
353
83
34
Torej imaš v avtu oboje, in AdBlue in DPF? To imajo/bojo imeli vsi Euro 6?? Na forumih se bere o "mokrem" in "suhem" dpf-ju, zato sem mislil, da AdBlue brizga v filter. Kaj je SRC katalizator? Vidim, da sem zelo out, do Euro 5 so mi ble stvari jasne, naprej pa ne več.
redface-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Torej imaš v avtu oboje, in AdBlue in DPF? To imajo/bojo imeli vsi Euro 6?? Na forumih se bere o "mokrem" in "suhem" dpf-ju, zato sem mislil, da AdBlue brizga v filter. Kaj je SRC katalizator? Vidim, da sem zelo out, do Euro 5 so mi ble stvari jasne, naprej pa ne več.
redface-1.gif

Na forumu se bere marsikaj. Med drugim vsak mesec nekdo napiše, kako vliva AdBlue, da mu čisti DPF ... čeprav smo tukaj že 1000x ponovili, da nima veze.

Isto mokri/suhi DPF ... mokri DPF ne obstaja ... pri vseh sistemih, ki imajo aditive za DPF, se le-ti dodajajo v gorivo ... in ne v DPF.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.458
432
83
Umm... what?

Švabi so se kartelno dogovorili, da vgrajajujejo 2- namesto 5-galonskega kestla? In če ni 5 galon, stvar ne funkcionira?

Tole nima ne repa, ne glave.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.221
5.660
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
... pri vseh sistemih, ki imajo aditive za DPF, se le-ti dodajajo v gorivo ... in ne v DPF.

A ni francoska verzija dpf (FAP???) taka da "dpf" čisti z dodatno tekočino iz posebaj rezervoarja....ne preko goriva?
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Ne.

DPF (Diesel Particulate Filter) = FAP (Filtre à Particules)

Gre za identično stvar, le drugo poimenovanje. Eno je angleško, drugo pa francosko.

AdBlue ponavadi povezujemo s kratico SCR (Selective catalytic reduction) in nima nobene veze z DPF/FAP
 
22. jul 2007
13.496
1.707
113
124
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
... pri vseh sistemih, ki imajo aditive za DPF, se le-ti dodajajo v gorivo ... in ne v DPF.

A ni francoska verzija dpf (FAP???) taka da "dpf" čisti z dodatno tekočino iz posebaj rezervoarja....ne preko goriva?
In staneta 2l cca 140€ na sevisu, zato sem pa zgoraj spraševal, kje lahko nabaviš samo 1 liter, ker na servisu pravijo da ne dotočijo samo enega.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Umm... what?

Švabi so se kartelno dogovorili, da vgrajajujejo 2- namesto 5-galonskega kestla? In če ni 5 galon, stvar ne funkcionira?

Tole nima ne repa, ne glave.

Tudi jaz te logike nisem najbolje razumel, ampak po moje gre tako, da je 2 galonski rezervoar premalo za trajanje od servisa do servisa in se več kot polovico časa avto vozi brez razbijanja NOx-ov - torej s praznim AdBlue rezervoarjem.

Kakorkoli, nemci so se izkazali lepe goljufe s temi dizli.
Kazen za to pa plačujemo prebivalci, ki moramo dihati njihove strupe.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
S praznim AdBlue rezervoarjme se ne moreš vozit, avto te ponavadi opozori ene 1000 km prej da bo tekočine zmanjkalo, ko jo zmanjka avta ne moreš več zalavfat.

Manjši rezervoar za AdBlue je pač hiba takega avta in minus za lastnika, če je doziranje tako kot mora biti nima velikost posode nobene veze z okoljem.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.546
4.691
113
Brez adblue tekočine avto ne vžge. Torej je še najbolj eko, kot je to možno. To, da je posoda manjša kot bi lahko bila, je dejsto. To, da jo lahko kadarkoli na bencinski pumpi napolnim pa tudi. In je sigurno ceneje, kot če bi vgradili večjo posodo in jo polnili na servisu oni.

Kje je tu goljufanje, pa ne vem.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.293
1.920
113
Tudi jaz, kolikor berem, brez AdBluja avto ne vžge več.

Moram ob priliki natočit, ker mi opozarja da imam še za 1.500 km..posoda zgleda drži okoli 10 litrov,k er mi izpisuje da lahko največ natočil nekaj čez 8 litrov. (Točenje na črpalki kot gorivo, se mi zdi super rešitev..ker handlat s kanticami mi nekako ni).
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.546
4.691
113
Iskanje škandala nepoučenih, butastih novinarjev in poizkušanje prilivanja "dizla" na ogenj.

Meni se zdi sporno samo to, da so se očitno dogovarjali med sabo kaj bodo razvili, koliko, itd. Ampak to ni nič novega, kartelnih dogovorov je kolikor hočeš. Mogoče je fora v tem, da so računali na polnjenje Adblue tekočine izključno na uradnih servisih in bi z večjimi obiski dodatno služili. Sedaj se da zadevo kupit kjerkoli ali natočiti na bencinskih postajah in jaz realno ne pogrešam 35l tanka namesto 10l.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Problem dogovarjanja o veikosti tanka za AdBlue je v tem, da je to v resnici dogovarjanje o goljufanju pri emisijah. Jasno je, da so vsi želeli, da bi bil AdBlue neopazen, torej da se ga med servisi ne doliva (ker večina strank tega noče). Ampak potem bi morala biti posoda cca 3x večja, ker pa ni, so pa zmanjšali količino, ki jo sistem porabi (in s tem poslabšali emisije). In to so tisti, ki so se o velikosti posode dogovarjali, vedeli - torej je verjetno šlo v resnici ne za dogovarjenje o vleikosti posode za AdBlue, ampak za dogovor o skupnem izogibanju emisijskim standardom ...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.097
4.093
113
A ko so bili ti isti avti testirani za emisije, so avti zagnali program normalnega doziranja AdBlue-ja, da so ustrezali emisijskim standardom?