AdBlue

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.528
4.637
113
Ne razumem. Sedaj porabi približno 10l Adblueja na 10.000 do 12.000 km. Po tvoje ga porabi premalo in bi ga moral več, da bi bile emisije prave? Hkrati praviš, da bi moral biti tank Adbluja do 35l, da bi preživel brez dolivanja med servisi (kao neopazno). Recimo, da je povprečje kilometrov 25.000km na leto (na 1 servis), torej bi 35l moralo zadostovati za vsaj 30.000 km, da se ne bi opazilo.

Kar pomeni, če ne bi goljufali, bi bila poraba 35l na 30.000 km. Ker pa goljufajo (kao), pa je poraba 10l na 10.000 km, kar znese 30l na 30.000 km.....
confused-1.gif


Se samo meni zdi, da novinarji (spet) nimate pojma o zadevi in nabijate nekaj na prvo žogo?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Verjetno so/bojo ti testi delani po novem režimu prikazali ali se vbrizgava dovolj dodatka, da se dosegajo norme (to mora biti merodajno).

Kolikor sem gledal (tu nekje objavljeno na forumu) v povprečju omenjanih 5 je zelo blizu meje, na meji ali pod njo. Torej je doziranja cca. ustrezno, velikost posode pa tudi nekje.

A spet...tudi če ne zdrži zadeva servisnega intervala, mi je rešitev točenja na črpalkah zelo priročna in ne bi smela predstavlat nekega hudega problema vsakih 10 do 15.000 km dotočil 10 litrov AdBlueja. Če sem si prav zapomnil ceno..govorimo tu o 9 EUR stroška...ter 5 minutnem postanku na črpalki.
 

Corvette

Majstr
6. nov 2008
420
281
63
Andy, jup. To je ena izmed for Dieselgatea - v test načinu ima avto nižje emisije, tudi po zaslugi večjega doziranja Adblue, medtem ko v običajnem režimu vožnje Adblue dozira bistveno bolj poredko.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ok, ampak če je to res, potem so vsi proizvajalci avtov, ko dodajajo 'primerno' količino AdBlue-ja glede na to, ali so na testu ali na cesti, krivi goljufije, ne le VW.

In ne samo to. Ti proizvajalci so krivi masovnega zastrupljanja folka z dodatnimi emisijami, ki jih ne bi smelo biti.
Da ne govorimo o nelojalni konkurenci do proizvajalcev, ki niso goljufali.
 
Nazadnje urejeno:

Corvette

Majstr
6. nov 2008
420
281
63
To velja za določene oz. sporne VAG motorje, kako pa je pri ostalih proizvajalcih, pa ne vem...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Ni tole ločena zadeva?

Ni pri VW goljufiji šlo za to, da je sam motor deloval pod drugačnimi parametri, ko je zaznal, da je testiran?
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Citat:
Uporabnik Janez40 pravi:
Ne razumem. Sedaj porabi približno 10l Adblueja na 10.000 do 12.000 km. Po tvoje ga porabi premalo in bi ga moral več, da bi bile emisije prave? Hkrati praviš, da bi moral biti tank Adbluja do 35l, da bi preživel brez dolivanja med servisi (kao neopazno). Recimo, da je povprečje kilometrov 25.000km na leto (na 1 servis), torej bi 35l moralo zadostovati za vsaj 30.000 km, da se ne bi opazilo.

Kar pomeni, če ne bi goljufali, bi bila poraba 35l na 30.000 km. Ker pa goljufajo (kao), pa je poraba 10l na 10.000 km, kar znese 30l na 30.000 km.....
confused-1.gif


Se samo meni zdi, da novinarji (spet) nimate pojma o zadevi in nabijate nekaj na prvo žogo?

Mišljeno je tako, da bi posoda za AdBlue morala biti velika cca. 30l, da nebi bilo potrebno polniti med servisi. Ker pa take velike posode nočejo (teža, prostor?), bi dali manjšo posodo in zmanjšali količino vbrizganega AdBlue-a. Tako bi "po novem" 10l posoda zadoščala za en servisni interval oz. 10l za 30.000km...
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Aha, ampak, kot razumem, jih je bilo pri goljufanju z AdBlue več proizvajalcev, ne le VW.

Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi, ko obstaja tehnologija in to je, da je rezervoar za AdBlue večji, bi morali ljudje iti sedeti za dooolgo časa.
Zaradi ene fakin posode z AdBlue se zastruplja milijone ljudi. Pa kje je svet to že videl.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi

Skoraj ni stvari verjetno, ki jo danes kupiš, da ni to prisotno. Tudi recimo za baterijo v tvojem avtu.
Poleg tega pa to večine folka ne briga, VW se prodaja enako naprej, ker nihče tega ni direktno čutil. Če bi imel izbiro in bi moral plačati za avto z manj izpusti 2k€ več, koliko bi jih vzelo dražjo verzijo?
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.528
4.637
113
Samo kot vem to ni implementirano nikjer. Vsi avti z Adblue tekočino imajo porabo okoli 10l na 12.000km. Noben nima porabe 10l/30.000km. Zato se mi zdi čudno, razen, če so jih dobili pri dogovarjanju o goljufanju, implementirali pa tega niso.

Če pa je realnost taka, da bi avto za primerne emisije moral porabiti veliko več kot 30l/30.000 km in so se odločili goljufati, da ga porabi manj, je pa druga zgodba in je potrebno udarit po njih na polno.
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.528
4.637
113
Zanimivo branje: KLIK

Skratka zadnjih 10 let so se dogovarjali o velikosti tanka za Adblue, da bi imeli vsi isto velikost in istega proizvajalca, samo se očitno niso uspeli prav dobro dogovorit. Potem ko so norme postale hujše (Euro 6) in so tanki postali premajhni, zato so zopet sestankovali koliko l bo dovolj, nekateri (VW) pa so prišli na idejo o zmanjšanju vbrizgovanja med vožnjo. Ali so tudi ostali posegli po tem, se ne ve.

Dejstvo je, da so avti producirani danes sigurno v skladu z zadnjimi predpisi (če niso, so proizvajalci dobesedno nori) in poraba Adbluja je pri vse okvirno podobnih 10l/12.000 km, kar sklepam, da je trenutni optimum.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi

Skoraj ni stvari verjetno, ki jo danes kupiš, da ni to prisotno. Tudi recimo za baterijo v tvojem avtu.
Poleg tega pa to večine folka ne briga, VW se prodaja enako naprej, ker nihče tega ni direktno čutil. Če bi imel izbiro in bi moral plačati za avto z manj izpusti 2k€ več, koliko bi jih vzelo dražjo verzijo?

Tukaj ne gre za 2kEUR, ampak za malo vecjo posodo. Pa ni to rocket science.
Da za ceno eno malo vecje posode zaplinjas ljudi. Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Gre se za princip. Tako kot ti ne bi dal 2k vec za green avto, tako oni niso bili pripravljeni dati 20M krat 50 centov. Se ne strinjam s tem kar so naredili ampak na lokalni ravni vsak pocne tocno to. Prvo gledas na svojo denarnico potem pa na ekologijo/izkoriscanje delavcev/otroske delovne sile itd.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi

Skoraj ni stvari verjetno, ki jo danes kupiš, da ni to prisotno. Tudi recimo za baterijo v tvojem avtu.
Poleg tega pa to večine folka ne briga, VW se prodaja enako naprej, ker nihče tega ni direktno čutil. Če bi imel izbiro in bi moral plačati za avto z manj izpusti 2k€ več, koliko bi jih vzelo dražjo verzijo?

Tukaj ne gre za 2kEUR, ampak za malo vecjo posodo. Pa ni to rocket science.
Da za ceno eno malo vecje posode zaplinjas ljudi. Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?

Zandje vprašanje je, sorry, Andy, pod tvojim nivojem.
Drugače pa: 5 eurov pri eni taki posodi, milijon avtov na leto, pa je 5 milijonov več dobička in primerno večji bonus za dirketorja. Ponovi na 10 ai 50 drugih delih, pa je slika še bolj jasna.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
... pri vseh sistemih, ki imajo aditive za DPF, se le-ti dodajajo v gorivo ... in ne v DPF.

A ni francoska verzija dpf (FAP???) taka da "dpf" čisti z dodatno tekočino iz posebaj rezervoarja....ne preko goriva?

Dodatna tekočina iz posebej rezervoarja se preko črpalke črpa v rezervoar z gorivom. Skratka, gre za aditiv gorivu.
 

krimec

Majstr
7. maj 2011
3.808
129
63
Razlika v porabi AdBlue je tudi v načinu vožnje. Na relaciji-avtocesti ga porabi manj, kot ob večkratnih zagonih.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Za tako varčevanje, da so jim penezi bolj pomembni, kot zdravje ljudi

Skoraj ni stvari verjetno, ki jo danes kupiš, da ni to prisotno. Tudi recimo za baterijo v tvojem avtu.
Poleg tega pa to večine folka ne briga, VW se prodaja enako naprej, ker nihče tega ni direktno čutil. Če bi imel izbiro in bi moral plačati za avto z manj izpusti 2k€ več, koliko bi jih vzelo dražjo verzijo?

Tukaj ne gre za 2kEUR, ampak za malo vecjo posodo. Pa ni to rocket science.
Da za ceno eno malo vecje posode zaplinjas ljudi. Niso nemci zaplinili ze zadosti folka v drugi sv.?

Zandje vprašanje je, sorry, Andy, pod tvojim nivojem.
Drugače pa: 5 eurov pri eni taki posodi, milijon avtov na leto, pa je 5 milijonov več dobička in primerno večji bonus za dirketorja. Ponovi na 10 ai 50 drugih delih, pa je slika še bolj jasna.

Lahko bi pa meneđerji zadevo obrnili drugače. dali večjo in posodo in ceno avta dvignili za 100 EUR. Ali pa to ponudili kot opcijo. To je 95 EUR dobička po enoti. Pa pri vagovcu za 25+ k EUR se nebi nikjer poznala manjša prodaja zaradi tega.