tako je, ni toliko problem vsakodnevne vožnje, razliko med gumami vidiš (ali pa občutiš) predvsem takrat, ko moraš bremzati na polno. sicer zelo redko, ampak imaš pa takrat lahko več sitnosti, kot si jih privarčeval z cenejšimi gumami vsemi cenejšimi gumami skupaj. jaz sem to nazadnje doživel lani na izvozu Kozina, ko me je šleper stisnil v desno ob ograjo in če bi se ustavil meter, dva kasneje, bi mi postrgal sprednji levi del avtomobila.
Ne vem če kdo dojame da je zavorna pot vozila 2m daljša v dani sutuaciji kot bi bila z dobrimi gumami? To moraš biti ekstremni specialist, na nivoju dirkača F1 po koncu sezone ko ve kako se obnaša enak guma in nek asfalt. Večina ne zazna 50% razlike v zaviranju. Jst 2x letno ko se mi zažene ABS težko ocenim ali je zaradi zanič gume, asfalta ali pa povožene žabe (nanosov na cesto). V vseh ostalih primerih ko ABS ne dela pa itak ni zaviranja na polno.
Mi pa avto večrat bočno zdrsne (skuša) in na par kritičnih točkah celo najboljše gume drsijo kot po ledu na mokrem, tam se recimo da s par poskusi videt kaj je dobra guma (s slabo gumo te odnaša na meji da popravljaš recimo pri 40km/h, z dobro pa pri 70km/h).