Poslal sem ti zasebno sporocilo.
Nalepi se speedtest narejen s telefonom na mobilnem omrezju doma. Me zanima kak signal imas.
Nalepi se speedtest narejen s telefonom na mobilnem omrezju doma. Me zanima kak signal imas.
A si moral v temo o telefoniji privleči politiko? Moderator ukrepaj!!!A ne SDS? Zanimivo...
Poslal sem ti zasebno sporocilo.
Nalepi se speedtest narejen s telefonom na mobilnem omrezju doma. Me zanima kak signal imas.
Zadeva je čisto preprosta. Zaradi kretenske sosede nam ne morejo zagotoviti optične povezave, ker ne dovoli prekopa preko njene parcele, ki je obenem javno dobro (cesta). Taka je pač zakonodaja, ki to dovoljuje. Zato smo prisiljeni imeti hibridni modem. To pomeni preko kabla komaj spravijo za TV, preko LTE dostopa pa internet. Ja to je realnost v tej naši državi. Je pa to zanimivo, da se to dogaja v Ljubljani v sosednji ulici župana najlepšega mesta. Do pred 14 dni je delovalo potem pa je kar naenkrat crknilo. Menjali so modem, nastavitve pri njih, ne pomaga nič, ker so nesposobni. Poslali so tehnika GVO na teren, da preveri linijo (kaj ima GVO z LTE dostopom to je tudi vprašanje) preko bakra. Dostop do modema je 50/50, torej čisto dovolj za tako oddaljenost od centrale. LTE preko telefona ima prenos 40/20. Bolj, ko jim dopoveduješ bolj trdijo nekaj kar v praksi ne štima. Vse skupaj sem predal inšpekciji pa naj se oni zajebavajo kolikor hočejo. Ker mi obenem grozijo, da če odpovem naročniško razmerje pred iztekom pogodbe, da bom plačal razliko. Samo zamima me kdo tukaj krši pogodbo. Jaz, ki mi je onemogočen dostop do interneta ali oni, ki mi onemogočajo dostop zaradi njihove nesposobnosti.
Zato, ker je preko bakra komaj dovolj za TV, kaj šele za internet... kot je že napisal...
Madona ste trdi. Tomas je jasno napisal, da preko kabla komaj spravijo za TV. Vsi ne morejo na bakru imeti 50/50 ali pa 45/15.
Tudi če ima toliko, očitno toliko porabi za TV, dejstvo je, da mu ni dovolj, zato išče dodatne rešitve.
Tudi če ima toliko, očitno toliko porabi za TV, dejstvo je, da mu ni dovolj, zato išče dodatne rešitve.
Da razložim: 50/50 je izmerjena hitrost, ki je maximalna hitrost, ki jo omogoča baker na naši lokaciji. Ker pa A1 ne zagotavlja izkoristek te pasovne širine smo bili pred leti prisiljeni vzeti hibridno zadevo. To pomeni TV po bakru in internet na LTE. Tukaj pa nastane problem, ki ga oni niso sposobni rešit. Sigurno imajo problem z njihovo opremo vendar to več kot očitno ignorirajo. Ko od njih zahtevaš, da pošljejo njihovega terenskega tehnika je izgovor, da nimajo časa in to že 14 dni. Menjali so modem letnik 2018 so zamenjali z 2018, kateri naj bi bil nov vendar to ne drži in je bil že rabljen od neke druge stranke. Ker se mi enostavno ne da več z njimi ukvarjat sem zadevo prijavil in naj se zajebavajo. Bo pa zadeva javno objavljena in me zanima njihov odziv.Tisti post je res malo cudno napisan. Od tehnika zmerjeno 50/50, a komaj spravijo hitrost za tv cez.
A ti 5G lovi mogoce v tvojem kraju?Da razložim: 50/50 je izmerjena hitrost, ki je maximalna hitrost, ki jo omogoča baker na naši lokaciji. Ker pa A1 ne zagotavlja izkoristek te pasovne širine smo bili pred leti prisiljeni vzeti hibridno zadevo. To pomeni TV po bakru in internet na LTE. Tukaj pa nastane problem, ki ga oni niso sposobni rešit. Sigurno imajo problem z njihovo opremo vendar to več kot očitno ignorirajo. Ko od njih zahtevaš, da pošljejo njihovega terenskega tehnika je izgovor, da nimajo časa in to že 14 dni. Menjali so modem letnik 2018 so zamenjali z 2018, kateri naj bi bil nov vendar to ne drži in je bil že rabljen od neke druge stranke. Ker se mi enostavno ne da več z njimi ukvarjat sem zadevo prijavil in naj se zajebavajo. Bo pa zadeva javno objavljena in me zanima njihov odziv.
Da razložim: 50/50 je izmerjena hitrost, ki je maximalna hitrost, ki jo omogoča baker na naši lokaciji. Ker pa A1 ne zagotavlja izkoristek te pasovne širine smo bili pred leti prisiljeni vzeti hibridno zadevo. To pomeni TV po bakru in internet na LTE. Tukaj pa nastane problem, ki ga oni niso sposobni rešit. Sigurno imajo problem z njihovo opremo vendar to več kot očitno ignorirajo. Ko od njih zahtevaš, da pošljejo njihovega terenskega tehnika je izgovor, da nimajo časa in to že 14 dni. Menjali so modem letnik 2018 so zamenjali z 2018, kateri naj bi bil nov vendar to ne drži in je bil že rabljen od neke druge stranke. Ker se mi enostavno ne da več z njimi ukvarjat sem zadevo prijavil in naj se zajebavajo. Bo pa zadeva javno objavljena in me zanima njihov odziv.