Kar nekaj časa je minilo - tudi že od rešitve problema - in spomnil sem se, da tu napišem razplet.
Po precej pregovarjanja se je Bosch serviser oglasil; ker je bilo to dopoldne, je lahko zraven prišel le moj oče. Serviser je zamenjal vrata, staro tesnilo prestavil na nova vrata, pustil vso embalažo ležati naokrog po kuhinji in povedal očetu, da zdaj pa zadeva bo.
Ko sva z ženo prišla domov, sva iz stiroporov in polivinila po tleh videla, da nekaj se je dogajalo, ampak iz špranje tega ni bilo videti. Od očeta sem izvedel, da so vrata zamenjana, ampak špranja je še bila tam. Serviser je bil "slabo odziven".
Oprijel sem se še zadnje rešilne bilke - čiščenja. Tesnilo sem temeljito opral in namazal z glicerolom. Trajalo je nekaj časa in vrata so začela tesniti. Odtlej že par mesecev tesnijo.
??
Zdi se torej, da je bila krivda na tesnilu - morda samo na tem, da ni bilo lepo očiščeno, morda je potrebovalo nekaj glicerola. Nam pa je Bosch serviser identificiral ukrivljenost vrat (obojih
), nam požrl kar precej časa, Boschu je požrl nova vrata, ki so nam jih zamenjali...Si želim, da bi kdaj drugič k nam prišel kompetenten serviser, morda pa si boljših serviserjev želijo tudi na Boschu.
Oddahnil sem si tudi, da otrok ne bo treba poslati k pButcu v uk kvazi fotoforenzike.