A-klasa, DS5 ali Mazda 3 - katerega?

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Si katerega izmed teh treh avtomobilov že peljal? To ni TV oz. telefon, ko se kupuje po številkah.

Z moje strani ti ne morem svetovati katerega, ker nobenega izmed teh treh nisem peljal, niti sedel v njem.

In verjamem, da nas je velika večina tu gor takih.

Zatorej ugibanja o kvaliteti izdelave, vožnji in nenazadnje stroškov povezanih z vožnjo...je brez veze.

Kupi tisto, kar ti je všeč.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Citat:
Uporabnik japke pravi:
DS5 ni nadgradnja C4 ampak peugeota 3008.

bo v redu?

Vehicles based on the PF2 Platform:


2001–2008 Peugeot 307
2004-2010 Citroën C4
2007-2013 Peugeot 308
2009 Peugeot 3008
2009-2012 Citroën C4 Sedan (C-Quatre)
2010 Peugeot RCZ
2010 Citroën C4 II
2011 Citroën DS4
2002–2008 Peugeot 307 SW
2006-2013 Citroën C4 Picasso
2006-2013 Citroën C4 Sedan (C-Triomphe/Pallas)
2008 Citroën Berlingo
2008 Peugeot Partner
2008-2014 Peugeot 308 SW
2009 Peugeot 5008
2010 Peugeot 408
2011 Citroën DS5
2012 Citroën C4 II L
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Torej je DS5 samo nadgrajen C4? Ali DS4?

Pa sej a je sploh vazno?
smile-1.gif
Sta C4 iz 2010 ali DS4 iz 2011 tako slaba modela in imata veliko okvar?

A-klaso grem testirat takoj, ko pridem iz dopusta nazaj.

DS5 in Mazdo 3 sem pa ze vozil - super se pocutim pri obeh
smile-1.gif


Morda je DS5 malenkost vecji in bolj "mehek" za vozit od Mazde. Pri Mazdi je malo bolj trdo vse skupi
smile-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.552
10.775
113
pa upam da vam je jasno kaj pomeni ista platforma. Medosone so različne, so pa isti povečini širina kolotekov, obese, vpetja itd..tako da se vseeno avto drugače obnaša in pelje, kljub istim platformam.
 

Notranjc

Marco Polo
6. sep 2007
11.976
12
38
Ja itak..., platformo poljubno raztegujejo, širina in ostale pritikline ostanejo iste. Tako kot MQB pri VWju recimo.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik sylver pravi:

Morda je DS5 malenkost vecji in bolj "mehek" za vozit od Mazde. Pri Mazdi je malo bolj trdo vse skupi
smile-1.gif

Uf, kako se pa tukaj motiš ... mislim, da ti res še nisi probal nobenega od teh treh.

DS5 je tako trd, da si niti ne zasluži nositi sprednjo značko od Citroena.

DS5 je avto, katerega podvozje so čisto udarili mimo. Ok, če so hoteli narediti za spremembo bolj germanski avto, ampak tukaj so šli predaleč. Za primerjavo ... Mazda 3 in 6 (letnika 2007) je kot bi bila na hidravliki proti DS5.

Probaj prvo, preden kupiš, ker če pričakuješ mahko vožnjo z DS5 potem ta avto ni za tebe. Vse ostalo v njem pa je res pravi cuker. Lepa notranjost, fajn materiali, dober menjalnik, dober motor, ampak podvozje pa
ne-ne-1.gif
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
ksz

kakšen pa je lahko razpon cen za redno vzdrževanje? Ker pri tem koliko ti letno izgubi avto na vrednosti in koliko daš za bencin in zavarovanje, mislim da 130€ ali pa 250€ za redni servis ne bi smel biti ravno nek faktor pri odločitvi?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Za primerjavo ... Mazda 3 in 6 (letnika 2007) je kot bi bila na hidravliki proti DS5.

Mislim da v tej temi govorimo o Mazdi 3 letnika 2014 , torej 2 generaciji novejšem modelu kot ga opisuješ ti.
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Za primerjavo ... Mazda 3 in 6 (letnika 2007) je kot bi bila na hidravliki proti DS5.

Mislim da v tej temi govorimo o Mazdi 3 letnika 2014 , torej 2 generaciji novejšem modelu kot ga opisuješ ti.

Vem in sem probal tudi novo M6 (M3 še ne) in imam še vedno isto mnenje. DS5 je izjemno trdo nastavljen avto v primerjavi z C4 in podobnim. Mogoče komu to odgovarja, ampak to ni Citroen, kot si ga vsi predstavljajo.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Za 22k € dobiš verjetno že novo Mazdo3, fully loaded.
Izmed tvojih naštetih bi sam vzel A-klaso. Peljal sem jo kakšen mesec nazaj, A 220 CDI avtomatik z AMG opremo. Super mali avtoček, nimam nobene večje zamere, edino nizkopresečne gume in športno podvozje nista za naše sjebane ceste. Merkla bo verjetno tudi najmanj izgubljala na ceni.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.552
10.775
113
Citat:
Uporabnik VAG pravi:
Za 22k € dobiš verjetno že novo Mazdo3, fully loaded.
Izmed tvojih naštetih bi sam vzel A-klaso. Peljal sem jo kakšen mesec nazaj, A 220 CDI avtomatik z AMG opremo. Super mali avtoček, nimam nobene večje zamere, edino nizkopresečne gume in športno podvozje nista za naše sjebane ceste. Merkla bo verjetno tudi najmanj izgubljala na ceni.

Super, ampak tisti je v rangu 40k€ ko si ga ti vozil. Potem pa še zapelji enga za 22 k€
smile-1.gif
Jaz sem vozil GLA 220 CDI za 55 k€, za isti denar dobiš že 45ko AMGja... za 22pa niti približek temu.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
Super, ampak tisti je v rangu 40k€ ko si ga ti vozil. Potem pa še zapelji enga za 22 k€
smile-1.gif
Jaz sem vozil GLA 220 CDI za 55 k€, za isti denar dobiš že 45ko AMGja... za 22pa niti približek temu.
Sem naredil eno kratko furo tudi s 180 CDI z več ali manj osnovno opremo. Model je še vedno enak in to da ta za 22k € nima športnega podvozja in nizkoprofilnih gum, je meni samo plus, ker se na slovenskih cestah razen v redkih primerih, pelje verjetno precej bolj udobno.
Izmed teh naštetih je meni sigurno A-klasa najboljša izbira, pa zaradi mene lahko tudi z bolj osnovno opremo.