Nekje imam v spominu, da so nam (na faksu?) kazali obratovalne grafe NEK in TEŠ, da čez noč proizvajajo manj. To še drži? (od tu "mit" o viških nočne elektrike)
Kar bo bolj hec, da imajo (če se prav spomnim je Andy pisal o svoji Amperi?) E-avti opcijo, da mu poveš kdaj hočeš da je poln. Veliko folka začenja ob istih urah (7h ali 8h, delavci ki štartajo ob 6h si itq ne bodo mogli kr takoj EVja kupit). Torej se bo večina avtov polnila ob istem terminu. Valda ne boš polnil ob 17h na tadragi štrom ko domov prideš.
Prihodnost, kot se kaže, je v DSM omrežjih, kjer pa tudi z električarjem lahko hitro potegneš kratko in te avto pričaka prazen... neki testni projekti so že v teku, torej, če bi lahko s tem mehanizmom pripomogli k stabilnosti omrežja.
Kar bo bolj hec, da imajo (če se prav spomnim je Andy pisal o svoji Amperi?) E-avti opcijo, da mu poveš kdaj hočeš da je poln. Veliko folka začenja ob istih urah (7h ali 8h, delavci ki štartajo ob 6h si itq ne bodo mogli kr takoj EVja kupit). Torej se bo večina avtov polnila ob istem terminu. Valda ne boš polnil ob 17h na tadragi štrom ko domov prideš.
Prihodnost, kot se kaže, je v DSM omrežjih, kjer pa tudi z električarjem lahko hitro potegneš kratko in te avto pričaka prazen... neki testni projekti so že v teku, torej, če bi lahko s tem mehanizmom pripomogli k stabilnosti omrežja.