2030 v SLO samo še električni ozr. hibridni avti

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.222
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Kaj pa Žlender prav na zjebane ceste? Pa na to, da ceste flikarijo, namesto da bi jih obnavljali? A to nima ministrstvo čez? Če bi se kej o tem pisalo, tudi ti, bi mogoče ljudje lažje prebavili raznorazne strategije raznoraznih direktoratov, ki obstajajo, da pijavke kot je Žlender lohk direktorsko plačo vlečejo in mešajo drisko.

Si ziher, da je elektromobilnost interes družbe? Sam ne bi bil tolk prepričan.

Hja, za zdaj zgleda, da je, ne le pri nas. Mogoče pa čez čas ne bo več.
Služba za trajnostno mobilnost in prometno politiko - ti imajo čez take strategije, razvoj ipd.
Flikanje cest ima pa čez Direktorat za kopenski promet, menda ...

Vsi skupaj pa naredijo tako malo,d abi oni mogli plačat, da lahko pridejo v službo. AMpak to je druga zgodba.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Pa so vse te ovire, ki jih omenjaš, specifičen slovenski problem ali je pri naših zahodnih sosedih enako?

Omenjeni problemi se pojavljajo v državah, kjer se infrastruktura ni obnavljala in se ni vlagalo. Poglej naše mostove, ceste, železnice... Zadeva je milorečeno katastrofalna. NEK je zgradila še Juga, TEŠ sploh ne bom omenjal, hidroelektrarne nam je še gradila Avstroogerska... Problem je, da pri nas ni ne volje in ne denarja, da bi se na tem področju kaj spremenilo... tovorni vlaki še vedno vozijo z 40km/h, ker progra ne dopušča več... Mi smo raje gradili preplačane avtoceste in TEŠ.

Seveda se problem pojavlja tudi drugod. Nemčija je v želji po zeleni energiji skorajda zrušila celotni energetski sistem. Anglija ni tako kritična, saj energetsko dobro stoji, imajo kar nekaj viškov, po njihovem propadu železarn. Avstrija ima veliko hidroelektrarn, pa tudi precej črpalnih elektrarn. Ponoči kupujejo (poceni) elektriko od Nemčije in polnijo jezera, čez dan pa jo prodajajo drugim državam z večjim CO2 (tudi nam).
Nekatere države so denar, namenjen izboljšanju in vzdrževanju infrastrukture, temu dejansko namenile. Pri nas pa je zgodba poznana.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.920
9.487
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Kaj pa Žlender prav na zjebane ceste? Pa na to, da ceste flikarijo, namesto da bi jih obnavljali? A to nima ministrstvo čez? Če bi se kej o tem pisalo, tudi ti, bi mogoče ljudje lažje prebavili raznorazne strategije raznoraznih direktoratov, ki obstajajo, da pijavke kot je Žlender lohk direktorsko plačo vlečejo in mešajo drisko.

Si ziher, da je elektromobilnost interes družbe? Sam ne bi bil tolk prepričan.

Hja, za zdaj zgleda, da je, ne le pri nas. Mogoče pa čez čas ne bo več.
Služba za trajnostno mobilnost in prometno politiko - ti imajo čez take strategije, razvoj ipd.
Flikanje cest ima pa čez Direktorat za kopenski promet, menda ...

Vsi skupaj pa naredijo tako malo,d abi oni mogli plačat, da lahko pridejo v službo. AMpak to je druga zgodba.

E vidiš saj se razumeva. Vsi skupaj ne naredijo nič in ravno zato so te strategije kar nekaj.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Na distribucijah se dela veliko projektov ne samo v smeri ojačitve omrežij ampak tudi IT tehnologije in nadzora. Ene distribucije bolj druge manj odvisno tudi od sredstev ki jih imajo na razpolago.

Na LINKU lahko pogledaš nekaj od teh projektov ki trenutno tečejo po različnih distribucijah. Ni sicer večina povezana s to temo ampak ker se večini alterja ne sanja kaj se sploh počne v podjetjih.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.222
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Kaj pa Žlender prav na zjebane ceste? Pa na to, da ceste flikarijo, namesto da bi jih obnavljali? A to nima ministrstvo čez? Če bi se kej o tem pisalo, tudi ti, bi mogoče ljudje lažje prebavili raznorazne strategije raznoraznih direktoratov, ki obstajajo, da pijavke kot je Žlender lohk direktorsko plačo vlečejo in mešajo drisko.

Si ziher, da je elektromobilnost interes družbe? Sam ne bi bil tolk prepričan.

Hja, za zdaj zgleda, da je, ne le pri nas. Mogoče pa čez čas ne bo več.
Služba za trajnostno mobilnost in prometno politiko - ti imajo čez take strategije, razvoj ipd.
Flikanje cest ima pa čez Direktorat za kopenski promet, menda ...

Vsi skupaj pa naredijo tako malo,d abi oni mogli plačat, da lahko pridejo v službo. AMpak to je druga zgodba.

E vidiš saj se razumeva. Vsi skupaj ne naredijo nič in ravno zato so te strategije kar nekaj.

Seveda se razumeva, edino jaz prvim, da taka strategija ni "kar nekaj". Je dokument, iz katerega se dokaj dobro vidi, kaj vse bi bilo treba naredit - pa četudi je mogole dober le za to, da rečemo, da vsega tega v SLO pač nismo sposobni naredit.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.302
1.222
113
www.adriamedia.si
Vodik
wink-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vodik
wink-1.gif

Zmagovalna bi bila, da se polovi metan iz rigecov in prdcev goveda, ter se ga porabi za pogonsko gorivo v kmetijstvu ali prometu.

Čista win-win situacija - tako bom brez slabe vesti zmlatil steak in se potem v “čistem” avtu odpeljal domov.
tongue-1.gif
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Ravno so angleži eno študijo delali vodik vs. elektrika z vsemi izgubami od začetka. Tam 76:22 za elektriko od 100 možnih. Sej mogoče je že bilo gor.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.982
6.870
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik SHTF pravi:
Iz principa si bom priredil avto "na drva", kot ga ima en model tu predelanega UAZ-ja. Kaj bomo pa v traktorje in gradbene stroje tankal?
Traktorji so bili ze pred 100 leti na drva.
V zacetku junija si jih pojdi pogledat v Jable.

Sicer pa komentar predsedniskega kandidata na to temo
Citat:
Še ena od stvari, ki se dobro sliši in bere, izvedba in dejanska praksa pa sta čisto druga pesem.