Citat:
Uporabnik kozarec pravi:
All in all - še vedno bi rada videla pogodbo, ponudbo, cenik..., kjer te POD ČRTO "ceteris paribus" pride ceneje vzeti leasing, kot pa avto skeširati na licu mesta.
Pojdi do prvega Opel salona in povprašaj za nakup kateregakoli avta. POD ČRTO te z vsemi stroški leasinga in ostalim sranjem pride ceneje, če vzameš minimalni znesek leasinga za minimalno obdobje (1 leto se mi zdi).
Ko prideš nazaj pa se bova lahko začela, kdo je pametnejši. Ampak, mislim da ne bo treba.
PS: Par mesecev nazaj (ne vem, če ima še vedno) je imel tudi Renault akcijo, če si vzel na leasing si dobil 4 leta garancije brezplačno, plus full ugodno zavarovanje, itd... Za to akcijo nisem podrobno gledal, vem pa, da je sodelavec vzel to varijanto, čeprav bi lahko skeširal na roke. Pa ni neumen, tako da vem, da mu je bilo to ceneje.
In še enkrat zakaj je to možno.
1.) Prodajalec avtomobilov ima 2x korist. Poleg tega, da proda avto tudi zavrti denar še finančno. Torej je bolj ''uspešen''. Če pogledaš, so namreč običajno leasing podjetja, ki sodelujejo v teh akcijah v lasti proizvajalcev.
2.) Leasing hiša je enormen kupec (npr. 1000 avtomobilov) in zaradi tega takoj dobi konkreten popust, katerega verjetno delček zadrži tudi zase. Pa je njihova ponudba še vedno precej konkurenčnejša kot pa opcija z gotovino.
3.) Namesto popustov (kar zniža pričakovano vrednost avtomobila; glej primer Renault), na ta način ustvari konkurenčnejšo ponudbo (beri nižjo ceno), vendar ne s tako negativnim predznakom za imidž same znamke. Tukaj se sicer mnenja strokovnjakov krešejo in tu je tudi moje mnenje, da večje razlike v primerjavi s popusti ni. V obeh primerih pričakovana vrednost robe se znižuje, kar pomeni, da se dolgoročno ne piše najbolje takšni znamki. Torej se je začel začaran krog, ko kupec sploh ne bo več pogledal npr. Renaulta in tudi že Opla, brez da bi bilo zraven x000 EUR popusta.
4.) ...