Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Če bi bil SJTV1 en tak z alterja, bi pisal, da se je vozil povprečno s +160km/h.To je povsem spodobna poraba za hitro vožnjo.
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Če bi bil SJTV1 en tak z alterja, bi pisal, da se je vozil povprečno s +160km/h.To je povsem spodobna poraba za hitro vožnjo.
Citat:
Uporabnik der_Alte pravi:
Kako pa boš drugače dosegel 100km/h povprečne hitrosti? Če bi bil SJTV1 en tak z alterja, bi pisal, da se je vozil povprečno s +160km/h.To je povsem spodobna poraba za hitro vožnjo.
Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Ena neumesna: zakaj ima audi oznako TFSI, VW in Škoda pa TSI, saj je govora o istih motorjih (1.2, 1.4)
Citat:
Uporabnik Sheriff pravi:
Mi lohka poveš (če si bil pozorn) koliko rpm ima v 5i oz. 6i (če jo ima) na 120km/h
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
ZAkaj imam jaz v spominu, da je ena verzija samo turbo, druga pa še v kombinaciji s kompresorjem....?
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ok, ni 1,2 TSI, je pa 1,4 TSI. Izkušnja od predkratkim: Passat 1,4 TSI (122) s 4 osebani v avtu + prtljago je zlahka sledil noxemu X3 xdrive20d s 3 osebami in prtljago. Razlika v porabi na dobrih 1000km dolgi poti (kriva je seveda AC in večja čelna površina X3): 0,1 litra po BC, v korist Passata (8,8 vs 8,9 pri X3) ... Povprečna hitrost na poti (razen par km vse AC: 99 km/h)
Tudi tega Passata sem že vozil in jke ta motor čisto dovolj zmogljiv, enako velja za Ocatvio 1,2 TSI. Saj je lepo, da vato trga asfalt, ampak za vsakdanjo uporabo je takle 1,2 turbo v normalno velikem (kombilimuzina ali kombi nižjega sredjega razreda) avtu dovolj.
8,8 l niti ni tako nizka poraba. Se mi zdi kar precej glede na vožnjo. Vprašanje je tudi kako točna sta BC.
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Ena neumesna: zakaj ima audi oznako TFSI, VW in Škoda pa TSI, saj je govora o istih motorjih (1.2, 1.4)
Mah sej tut pr ostalih so menjal oznake. Leon je bil 2.0 TFSI po faceliftu pa TSI, pa isti k od motorja..
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ok, ni 1,2 TSI, je pa 1,4 TSI. Izkušnja od predkratkim: Passat 1,4 TSI (122) s 4 osebani v avtu + prtljago je zlahka sledil noxemu X3 xdrive20d s 3 osebami in prtljago. Razlika v porabi na dobrih 1000km dolgi poti (kriva je seveda AC in večja čelna površina X3): 0,1 litra po BC, v korist Passata (8,8 vs 8,9 pri X3) ... Povprečna hitrost na poti (razen par km vse AC: 99 km/h)
Tudi tega Passata sem že vozil in jke ta motor čisto dovolj zmogljiv, enako velja za Ocatvio 1,2 TSI. Saj je lepo, da vato trga asfalt, ampak za vsakdanjo uporabo je takle 1,2 turbo v normalno velikem (kombilimuzina ali kombi nižjega sredjega razreda) avtu dovolj.
8,8 l niti ni tako nizka poraba. Se mi zdi kar precej glede na vožnjo. Vprašanje je tudi kako točna sta BC.
Se strinjam. Tako porabo pri takšnem režimu vožnje zlahka dosežem (v sicer nekaj 10kg lažjem avtu) z 1.8 TSI motorjem. Pri takšni vožnji je ponavadi nekje okrog 8 do max 8,5.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
50 pospeševanj od 100 do 160 se nekaj pozna ... Pa še parkrat od 0 do takih hitrosti, pa je že kar opazno ... Ne seveda toliko, kot večja čelmna, slabša aerodinamika in 4x4 ...
Mimogrede, danes na hitro pogledal na BC astre 1.4 turbo (140 konjev): pri cca 155 km/h cca 8,5 ...
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Nekaj tukaj sedaj ne štima. Ali ti novi turbo bencinci le ne porabijo tako malo, vi dobro tiščite pedal to the metal ali pa jaz vozim preveč penzionistično glede na to, da imam jporabo na 2.4 N/A bencincu 9 litrov ali kak deci manj. Govorimo o povprečju par tisoč km kombinirane vožnje.
Res, da vozim po omejitvah in je resnica nekje vmes, ampak vseeno. Dejstvo je, da morate kar "dinamično" voziti.