vw 1.2 tsi ali 1.6 tdi

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
1.2 tsi so imeli precej problemov, morda bi pogledal na zadevo tudi s te strani. Ne vem, ce so vse odpravili, glede na to, da motorja ni vec v ponudbi. Od unicenih turbin, do problemov z verigami. Take banalne stvari.
 

ergo

Fizikalc
3. sep 2007
1.030
39
48
1.2 tsi so imeli precej problemov, morda bi pogledal na zadevo tudi s te strani. Ne vem, ce so vse odpravili, glede na to, da motorja ni vec v ponudbi. Od unicenih turbin, do problemov z verigami. Take banalne stvari.
Kaja pa 1.6 tdi 110HP motorji, so ti tudi problematični?
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
1.2 tsi so imeli precej problemov, morda bi pogledal na zadevo tudi s te strani. Ne vem, ce so vse odpravili, glede na to, da motorja ni vec v ponudbi. Od unicenih turbin, do problemov z verigami. Take banalne stvari.

1.2 že nekaj let (2014?) nima več verige.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.328
9.557
113
EU
Jaki problem. Za 30% dvigni zgornje obrate!
Torej 2.6krpm in cca 2krpm.
Je problem, ker se prestave medseboj prekrivajo. Iz 2000 rpm in 100 km na uro, dvigni obrate na 4000 rpm. Hitrost boš imel 200 km /h.? Pri bencinarju še dvigni obrate za 2000 rpm, da bo okroglih 6000rpm. Končna hitrost bi torej bila lahko 300 km/h. :evil:
Pri Hondi Jazz bi še malo dvignil obrate na 7000 (da kikne) in bi že prehitel Ferarija, tistega zlatega iz Venezuele :valjamse:
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
1.2 tsi so imeli precej problemov, morda bi pogledal na zadevo tudi s te strani. Ne vem, ce so vse odpravili, glede na to, da motorja ni vec v ponudbi. Od unicenih turbin, do problemov z verigami. Take banalne stvari.

Probleme so imeli začetni letniki, do tam nekje 2011 če se prav spomnim.
Sam bi pri tem izboru brez najmanjšega pomisleka vzel tsi in to iz ene samega razloga, ker je 1.6D čisto pravi traktor, kar se tiče tresenja in ropotanja. Sem se vozil ene pol ure s tem motorjem v oktaviji in sem bil res srečen, ko je vožnja bila mimo.
Drugače pa zanimivo kake probleme imate s tsiji na AC tisti, ki jih nimate. Sam se namreč vozim z njim ogromno po AC in nekak ne čutim nobenih problemov. Poraba je pri umirjeni vožnji 5.5, pri priganjanju 6.5-7.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
1.4 tsi ima pri 140 na števcu pod 3000 obratov. Samo nekoliko več kot 2.0tdi. Poraba pa tako kot si napisal okoli 6 pri 140 tempomat. Vglavnem ni neke hude porabe.
 

Jodlarcek

Fizikalc
16. avg 2007
3.306
18
38
MB
Včasih sem imel 1,6 TDI-ja, sedaj pa že nekaj let vozim 1,2 TSI. Sploh ne pomislim več, da bi prešaltal nazaj na TDI-ja. Kot so že zgoraj povedali je poraba TU-TU napram dizlu...kakovost vožnje pa se ne da primerjati.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Je problem, ker se prestave medseboj prekrivajo. Iz 2000 rpm in 100 km na uro, dvigni obrate na 4000 rpm. Hitrost boš imel 200 km /h.? Pri bencinarju še dvigni obrate za 2000 rpm, da bo okroglih 6000rpm. Končna hitrost bi torej bila lahko 300 km/h. :evil:
Pri Hondi Jazz bi še malo dvignil obrate na 7000 (da kikne) in bi že prehitel Ferarija, tistega zlatega iz Venezuele :valjamse:
Preden se smesis, poglej pri svojem avtu tvoje pisanje. Pogoj je da imaš klasični menjalnik in ne avtomatik, cvt....tam pa velja tvoja teorija. Pri klasiki pa NE MORE držati, razen če sklopka drsi.
Seveda govorim za obrate v isti prestavi. Ne vem kaj omenjas prekrivanje prestav.
Če imaš 2krpm pri 100kmh, boš imel 4krpm pri 200 in 6krpm pri 300.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
To ni res. Pozabljaš na zračni in kotalni upor, ki lepo obratno sorazmerno raste in pa seveda prestavno razmerje. Hint: Na biciklju v 1. prestavi se ne moreš pelati 50 po ravnem. V najvišji prestavi pa. Tako da tudi prestavno razmerje določa max. obrate motorja in hitrost.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Preden se smesis, poglej pri svojem avtu tvoje pisanje. Pogoj je da imaš klasični menjalnik in ne avtomatik, cvt....tam pa velja tvoja teorija. Pri klasiki pa NE MORE držati, razen če sklopka drsi.
Seveda govorim za obrate v isti prestavi. Ne vem kaj omenjas prekrivanje prestav.
Če imaš 2krpm pri 100kmh, boš imel 4krpm pri 200 in 6krpm pri 300.
Tudi ti se ne smeši preveč...
Ko si že primerjal MTLjevo makino in svojo... Zadeva seveda ni primerljiva, zato nekaj na pamet pišeš. MTL ima greenline zadevo, kar pomeni drugačna (podaljšana) prestavna razmerja, spuščen avto, spojlerje, pnevmatike z nižjim kotalnim uporom. Vse za doseganje nižje porabe in izpustov. Ti imaš navadno traktorče, starejšega tipa. Imaš krajši menjalnik, zato da se zadeva sploh kam premakne, aerodinamkio škatle za čevlje. Zato niti ni čudno da imaš toliko več obratov.
Še moja škatla za čevlje ima v 6 prestavi pri 100km/h 1900 rpm in 2500 pri 130km/h. Pa je 21 cm od tal, ima 19 col gume in aerodinamiko modernejše škatle za čevlje.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
25.945
-8.671
113
To ni res. Pozabljaš na zračni in kotalni upor, ki lepo obratno sorazmerno raste in pa seveda prestavno razmerje. Hint: Na biciklju v 1. prestavi se ne moreš pelati 50 po ravnem. V najvišji prestavi pa. Tako da tudi prestavno razmerje določa max. obrate motorja in hitrost.
:bonk:
Hanzl ima tokrat celo prav.
2k pri 100km/h je 4k pri 200km/h(v isti prestavi) in nič drugače. Ne more biti drugače. Ni šans.

A vozilo dejansko zmore doseči to hitrost, je pa druga stvar
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Probleme so imeli začetni letniki, do tam nekje 2011 če se prav spomnim.
2011 so jih šele uvedl, prej je bil 1.4 N/A motor. Problemi pa so bili dokler je bila ketna, tudi 2013, 2014 letniki.

Glede prestav, šesto pogrešaš dokler je nimaš. Ko jo imaš pa ti gre na živce, ko je toliko pretikanja.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
2011 so jih šele uvedl, prej je bil 1.4 N/A motor. Problemi pa so bili dokler je bila ketna, tudi 2013, 2014 letniki.

Uvedli so jih leta 2009, pred tem je bil 1.6 FSI na tem mestu v ponudbi. Kasnejši letniki z novejšimi revizijami verig so bistevno bolj "trouble free", najbolj na udaru so bili 2009-2011, kot je Steve napisal.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
Mojih tisoč skokov na avto.net v zadnjih petih letih pa jo potrjuje. Kaj pa zdaj? Nočem te vlečt za jajca, ampak v tistih letih sem iskal 2 leti starega TSI-ija (torej letnik ca. 2009-2012). In v tem času je bilo za prste ene roke GTI-ijev, in za prste mizarjeve roke TSI-jev. Nazadnje sem obupal in kupil kasnejši letnik, ko N/A motorjev niso prodajali več.

Če se navežem na fajt v sosednji temi (dizel/bencin/hibrid). 2-4 leta starih polotov je ca. tretjina bencinarjev, ostali so dizli.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
To ni res. Pozabljaš na zračni in kotalni upor, ki lepo obratno sorazmerno raste in pa seveda prestavno razmerje. Hint: Na biciklju v 1. prestavi se ne moreš pelati 50 po ravnem. V najvišji prestavi pa. Tako da tudi prestavno razmerje določa max. obrate motorja in hitrost.
Z lahkoto se lahko peljes 50 v prvi prestavi
Samo tvoje in moje noge bi morale dobiti malo dopinga. Da bi pognal pedala na nekaj krpm bi šlo tudi 50. Torej ni omejitev v kolesu, ampak tvojih nogah. Kot ne more bencinar s 100 osli pod havbo iti v rdeče polje pri 6krpm če ima v šesti prestavi pri 100kmh 2krpm.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Map. Zračni upor nima veze. Pogojno kotalni upor, predvsem pa obodna hitrost pnevmatike. Ampak nič od tega ne boš dokazal z obratomerjem z in merilcem hitrosti v avtu ker so premalo natancni.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
To je sicer res kaj praviš, ampak samo v dizellandu Slovenija. Sem za foro pred ca. 1 letom gledal razmerje na avtonetu in mobile.de za golfa. Razmerje je bilo pri nas 90% dizlov, v nemčiji 45%. Gledal sem golfe do 3-4 leta stare.
Zanimivo pa mi je bilo, ko smo pred časom pri hiši prodajali 2 vag stroja, en tsi, en tdi. Za tsi so klicarli ko zmešani, prodan je bil v trenutku, z izgubo vrednosti 1500€ v 2 letih. 2.0 TDIja pa smo se res namatrali prodat, je trajalo 2 meseca in ceno smo morali konkretno spustit.
S tem da je bil tsi s slabšim pedigrejem. Tdi je bil kupljen v sloveniji, star 4 leta, prvi lastnik, penzionist, 100k km, redno servisiran, garažiran, nikoli skotan.