Jaz pa že, leeeeta nazaj. Visel v na glavo obrnjenem avtu v pasu, zategnjen v sedež, da sem komaj dihal ... Zategovalniki so zakon.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako kot mora bit avto vzdrževan, mora biti tudi pas. To pomeni menjavo po nesreči, menjavo, če ga nacufaš, natrgaš (pripiranje z vrati) ali čem čudnim umažeš (topila itd), pa tudi menjavo vsakih X let (recimo takrat, ko se menja tudi pirotehnika AB) ...
Vsakodnevna klasika na cesti bratstva in enotnosti, še 10 let nazaj.Citat:
Uporabnik skorpy pravi:
situacija 2: smer Vrhnika Logatec, na ravnini, kjer je počivališče. Nekdo mi prehiteval v škarje, tako da smo 3 vozil po dveh pasovih.
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako kot mora bit avto vzdrževan, mora biti tudi pas. To pomeni menjavo po nesreči, menjavo, če ga nacufaš, natrgaš (pripiranje z vrati) ali čem čudnim umažeš (topila itd), pa tudi menjavo vsakih X let (recimo takrat, ko se menja tudi pirotehnika AB) ...
No ravno danes mi je eden 2x zaloputnil z vrati in ga nacufal.Po kolikih letih nej bi se pa pirotehnika zamenjala? Novi airbagi al se jih samo pregleda?
Citat:
Uporabnik franci pravi:
No, tudi varrnostni pas ni vse oz povod za preživetje. Pred cca 1 letom sem bral nek test, kjer so testirali čelni trk rabljenega Punta Cabrio. Varnostni pas je raztrgalo! Pač, zanemarjanje naredi svoje, varnostni pas je pač le kos 'blaga' v avtu. Zgolj v vednost!
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako kot mora bit avto vzdrževan, mora biti tudi pas. To pomeni menjavo po nesreči, menjavo, če ga nacufaš, natrgaš (pripiranje z vrati) ali čem čudnim umažeš (topila itd), pa tudi menjavo vsakih X let (recimo takrat, ko se menja tudi pirotehnika AB) ...
No ravno danes mi je eden 2x zaloputnil z vrati in ga nacufal.Po kolikih letih nej bi se pa pirotehnika zamenjala? Novi airbagi al se jih samo pregleda?
ABje in pirotehnike se samo zaradi starosti ne menja. V ZDA so že 10 let nazaj delali paniko, ker sta takrat Volvo in bemfl začela serijsko vgrajevati ABje v nekaj svojih avtov, Volvo pa je v navodila za uporabo napisal, da je vsakih 10 let treba narediti pregled AB sistema. Prišli so do sklepa, da je AB v polivinil zaprta enota in ko taka traja večno. Pregled torej pomeni, da vzameš tester in pogledaš pomnilnik napak, če je kakšna zabeležena v zvezi z ABji. Torej: samo nikar nobene panike...
Btw., videl sem slike modela, ki se je z 18 let starim bemflom letos zagonil, pa se mu je AB odprl brez problema
Lej, nikjer ni predpisano, je pa to vendarle pametno naredit. Vsakak srtvar ima svojo življensko dobo. Povprša koga ki, dela z ekplozivi ali pirotehniko, koliko zaupanja ima v 18 let star pirotehnični naboj, ki je bil ves čas izpostavljen hudi vročini in mrazu ...Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tako kot mora bit avto vzdrževan, mora biti tudi pas. To pomeni menjavo po nesreči, menjavo, če ga nacufaš, natrgaš (pripiranje z vrati) ali čem čudnim umažeš (topila itd), pa tudi menjavo vsakih X let (recimo takrat, ko se menja tudi pirotehnika AB) ...
No ravno danes mi je eden 2x zaloputnil z vrati in ga nacufal.Po kolikih letih nej bi se pa pirotehnika zamenjala? Novi airbagi al se jih samo pregleda?
ABje in pirotehnike se samo zaradi starosti ne menja. V ZDA so že 10 let nazaj delali paniko, ker sta takrat Volvo in bemfl začela serijsko vgrajevati ABje v nekaj svojih avtov, Volvo pa je v navodila za uporabo napisal, da je vsakih 10 let treba narediti pregled AB sistema. Prišli so do sklepa, da je AB v polivinil zaprta enota in ko taka traja večno. Pregled torej pomeni, da vzameš tester in pogledaš pomnilnik napak, če je kakšna zabeležena v zvezi z ABji. Torej: samo nikar nobene panike...
Btw., videl sem slike modela, ki se je z 18 let starim bemflom letos zagonil, pa se mu je AB odprl brez problema