Evo moja računica:
Vozim Passata Kraravana 1.9 TDI 130 konjskega, alternativa njemu bibil isti avto 1.8 T bencinar s 150 konji.
Ko sem ga kupoval je bila cena nekje 2.000 EUR višja od bencinca (seveda sem kupoval rabljenega)...poraba pa je z dizlom v povprečju 2,5 litra bolj varčna od bencinca. Naredil bom z vatom nekje 200.000 km.
Torej:
2,5 EUR na 100 km, kar znese 2.500 EUR na 100.000 km oz. v roku moje vožnje 5.000 EUR. Servise delam sam..torej materila ne predtsvlja višje lai nižje cene....v vsakem primeru me pride pribl. 55 EUR, edino pri velikem servisu zna biti (Nisem pa siguren) kakh 100 EUR več....torej 2 x menjava..odbijem 200 EUR.
Na bencinu prihranim 5.000 EUR odštejem 2.000 EUR pri višji navai ter še 200 EUR za dražji servis pa prištejem kakih 500 EUR kolikor bom dobil več obprodaji ker bo dizel.
Tako dobimo razliko 3.200 EUR v mojo korist ker vozim dizla.
In to je moja matematika.
Vozim Passata Kraravana 1.9 TDI 130 konjskega, alternativa njemu bibil isti avto 1.8 T bencinar s 150 konji.
Ko sem ga kupoval je bila cena nekje 2.000 EUR višja od bencinca (seveda sem kupoval rabljenega)...poraba pa je z dizlom v povprečju 2,5 litra bolj varčna od bencinca. Naredil bom z vatom nekje 200.000 km.
Torej:
2,5 EUR na 100 km, kar znese 2.500 EUR na 100.000 km oz. v roku moje vožnje 5.000 EUR. Servise delam sam..torej materila ne predtsvlja višje lai nižje cene....v vsakem primeru me pride pribl. 55 EUR, edino pri velikem servisu zna biti (Nisem pa siguren) kakh 100 EUR več....torej 2 x menjava..odbijem 200 EUR.
Na bencinu prihranim 5.000 EUR odštejem 2.000 EUR pri višji navai ter še 200 EUR za dražji servis pa prištejem kakih 500 EUR kolikor bom dobil več obprodaji ker bo dizel.
Tako dobimo razliko 3.200 EUR v mojo korist ker vozim dizla.
In to je moja matematika.